BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłystok
No Kochani zaprowadziłem w poniedziałek swoja bume do mechanika, dzisiaj byłem sprawdzic co i jak ,odpowietrzył układ jednaj dało sie odpowietrzyc a nie jak u poprzedniego hehe, wymienił termostat i gra gitara jak na razie, jutro do leje płynu jeszcze i ostanie próby i odbieram autko :) Ty lko dziwi mnie i nie tylko mnie mechanika równiez,dlaczego grzał sie silnik na postoju na wolnych obrotach ,możliwe ze tak jak Tomasz pisał wentylator klimy, ale dlaczego po wymianie termostatu jest juz dobrze, czy termostat ma cos wspólnego z klimatyzajcją i grzaniem sie silnika na wolnych obrotach przy włączonej klimie??
P.S.
Zapomniałem dopisac ze jak jechałem do mechanika i przełączyłem na gaz z ciekawosci to strasznie szarpało,przypomne ze podczas zagrzania i wywalenia płynu wywaliło na górze ten trójnik plastikowy króćce czy jakos tak to sie nazywa a mechanik mówił mi ze jeden przewód jest od gazu od paropwnika czy od czego takiego nie pamietam dokładnie,moze cos z instalacja sie stało, na razie nie bede spekulował ,jutro odbiore pojeżdze i sprawdze,nie jestem zwolennikiem instalacji gazowej w bmw ale taj juz kupiłem a na benzynie pali mi bardzo duzo, w trasie do 110km ok10-12litrów na miescie z 16wiec to duzo.
Proszę o Wasze opinie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-39] Przegrzanie silnika
PostNapisane: 30 stycznia 2011, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 85
Lokalizacja: Ślask
Moje BMW: e46 330
Kod silnika: m54b30
Witam.Mi ostatnio tez sie zagotował plyn jak stałem na postoju i to dosc długo,samochod chodził non stop jakies 20 minut i płyn mi wywaliło.na drugi dzien zalałem na zimnym silniku płynu odpowietrzyłem i podjechałem do mechanika zeby luknał czy cos sie stało z samochodem dolał mi plynu jeszczsae i porzadnie odpowietrzył.zastanawia mnie co mogło byc przyczyna ze wywaliło plyn na postoju dodam ze mam e36 316i coupe m43.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-39] Przegrzanie silnika
PostNapisane: 30 stycznia 2011, 15:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
mogło być za mało płyny i się zapowietrzył, mógł się też przyciąć termostat. Obserwuj auto: poziom płynu, jeśli jest ok a się powtórzy sytuacja, wymienił bym termostat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL