BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 1 lutego 2011, 12:06 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
to tak jak już pisałem w galerii s13 mam problem z lpg a dokładnie z tym ze ostatnio mi strzeliła w czasie jazdy i czy może np być przyczyną np za mała dawka gazu ustawiona może to byc przez to czy nie bardzo? myślałem nad wywaleniem tego http://moto.allegro.pl/silnik-silniczek ... 69984.html a zamontowaniu zwykłego pokrętła ze śruba co wy na to? http://moto.allegro.pl/register-metal-r ... 50398.html
czy to zda egzamin i czy spalanie nie wzrośnie zbytnio?

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Ostatnio edytowano 4 lutego 2011, 18:13 przez BMW520gonzo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg strzela czasem
PostNapisane: 1 lutego 2011, 13:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
to nie rozwiąże twojego problemu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg strzela czasem
PostNapisane: 4 lutego 2011, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e34 520
Kod silnika: M20B20
sprawdź świece ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg strzela czasem
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:10 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
koledzy to nie wina świec jest taki dziwny problem ze auto zamula między 1200 -2000obr tak szarpie dziwnie w tym zakresie na gazie i przez to właśnie czasem zamuli jak depnę to strzeli i czego to może być wina?

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
świece świecami , a przewody , palec i kopułka?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:28 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
to było wymieniane i nic nie dało to tak jakby mało gazu dostawał bo powyżej już jest normalnie tak jak by przepływomierz zatykał dopływ a jak jest na większych obrotach to nic się nie dzieje ale klapka chodzi lekko

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
odkręć trochę gazu bo pewnie bieda albo ssie gdzieś lewusa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:39 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
Nikodem napisał(a):
odkręć trochę gazu bo pewnie bieda albo ssie gdzieś lewusa

próbowałem już nawet całkiem odkręciłem na max na węzu i nic wszystko szczelne własnie robiłem ostatnio ale jest dalej zle i lipa straszna dziś na bp jeździłem bo na tym to strach żeby znowu nie strzeliło przez to zamulanie bo przepływkę udało mi się naprawić i chodzi ładnie na bp teraz tylko z tym gazem problem...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Linki nie chodzą.

Jak strzela, to świece i kable (tudzież kapturki i cewki w M50) - powie Ci to każdy gazownik, zanim zdążysz przed nim maskę otworzyć - są tacy, co nawet nie spojrzą na auto jak powiesz, że nie wymieniłeś świec i kabli. Rzuć okiem na filtr gazu, na ilość płynu chłodzącego oraz jego stan.

Jak po strzale chodzi nie równo, to mogło Ci przepływkę rozwalić.
Ewentualnie instrukcja od instalacji w łapę i reguluj lub podjedź do gazownika.

Poczytaj o blosie, chociaż pewnie Nikodem Ci go odradzi i zaproponuje sekwencję ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 18:08 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
ULLISSES napisał(a):
Linki nie chodzą.

Jak strzela, to świece i kable (tudzież kapturki i cewki w M50) - powie Ci to każdy gazownik, zanim zdążysz przed nim maskę otworzyć - są tacy, co nawet nie spojrzą na auto jak powiesz, że nie wymieniłeś świec i kabli. Rzuć okiem na filtr gazu, na ilość płynu chłodzącego oraz jego stan.

Jak po strzale chodzi nie równo, to mogło Ci przepływkę rozwalić.
Ewentualnie instrukcja od instalacji w łapę i reguluj lub podjedź do gazownika.

Poczytaj o blosie, chociaż pewnie Nikodem Ci go odradzi i zaproponuje sekwencję ;]

już pisałem ze wszystko było wymieniane i żadnych zmian a z tym zamulaniem to tak cały czas było ale nie przeszkadzało mi to a teraz jak chciałem ostrzej pojeździć to to zamulanie jest denerwujące bo jak w tym przedziale obr dodam gwałtownie gazu to zamuli a jak jadę normalnie płynnie to jest ok czasem troszkę tak szarpie dziwnie ale to tylko na lpg ...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 19:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
W aucie dziewczyny było podobnie, tyle że tam sekwencja jest. Wymieniliśmy kolejno:
- świece (chwilowa poprawa)
- wtryski gazu (praktycznie poprawy brak)
- kable (jak ręką odjął)

Wtryski poszły do wymiany przed kablami z tego powodu, że na gazie bardzo to było odczuwalne. Na benzynie zauważyliśmy dopiero, jak wymiana wtrysków niewiele zmieniła. Chociaż chwilowa poprawa przy wymianie świec powinna dać do myślenia.

Jak masz nowe kable, świece i kopułkę, dolot szczelny (sprawdź!) i jesteś pewien przepływki, to zostaje wizyta u gazownika. Na początek sprawdzenie filtrów, potem parownik no i regulacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 20:06 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
powiem tak jak otworze klapkę w przepływcę na stałe to nie szarpie ale tak być nie może bo na bp wtedy nie chodzi dobrze z inną przepływką jest to samo a więc nie wiem co z tym zrobić bo mam dwie przepływki jedną dobrą nie jeżdżoną na gazie a drugą po naprawie i chodzi ok ale to dławienie występuje zawsze jak jest przepływka zamontowana tak jak ma byc

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 22:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
gonzo, problemem jest I/II generacja która się nie nadaje w żadnym aspekcie do Twojego silnika. Blos sie też nie nadaje.
Nadaje się tylko sekwencja.

Wytnij raka, wywal to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 4 lutego 2011, 22:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Gozno zaciskaj zęby wkładaj sekwe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 5 lutego 2011, 10:51 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
No chyba innego wyjścia nie będzie ale za jakiś czas pewnie tak zrobię narazie na bp pewnie będę jeździł wczoraj zatankowałem 30l bo innego wyjścia niema

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 6 lutego 2011, 13:03 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
a co sądzicie np gdyby wywiercić ze dwa otwory w klapce przepływki żeby przy małych obrotach dostawała gaz i nie dławiło jej tak bo nie mam kasz narazie na sekwencje i dlatego chcę narazie coś wykombinować...
i jeszcze pytanie czy nie da rady założyć innej przepływki a dokładnie nowszej bezklapkowej ?
jeśli da się to mile widziane jak i jaką

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 6 lutego 2011, 16:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 160
Moje BMW: 318is
Kod silnika: M42B18
masz 2 auta
co byś powiedział na to aby jedno sprzedać i kase z niego zainwestować w sekwencje i jeszcze jakies pierdółki do drugiego ?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 6 lutego 2011, 17:17 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
hazarr napisał(a):
masz 2 auta
co byś powiedział na to aby jedno sprzedać i kase z niego zainwestować w sekwencje i jeszcze jakies pierdółki do drugiego ?:)

cały czas jest na sprzedaż ale tam niema OC ani przeglądu jak narazie tak ze ciężko sprzedać

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 6 lutego 2011, 17:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 160
Moje BMW: 318is
Kod silnika: M42B18
może wkońcu ktoś kupi , trzeba czekać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z lpg zamula między 1200-2000obr
PostNapisane: 6 lutego 2011, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
Jak ci sadzi w garnek przy mocnym wciśnięciu gazu to jest kilka opcji . Układ zapłonowy do roboty albo masz ewidentną nieszczelność ukłądu powietrza . Do m20 świece nie sa jakimś wydatkiem możesz zainwestować , zdejmij kopułkę czy nie masz już wypalonych styków i palca bo jak to zaśniedzieje to dziwnie sie silnik zachowuje, kable tak jak świece podstawa .
Co do przepływki czy naprawdę dobrze ją oglądałeś? po mocnym strzele potrafi się skrzywić i po prostu się zacinać co daje strate mocy (normalka w m20)
Takie gadanie że gaz 2 generacji sie tu nie sprawuje to trochę naciągane. Miałem e34 m20 na gazie 2 generacji i jakoś mie maiłem problemów bo ukłąd zapłonowy był zapięty na ostatni guzik, nieszczelności nie było , w niedługim czasie przepływka padła bo się wyrobiła i sie zacinała co powodowało strzały jak i mulenie auta.Filterek gazowy regularnie wymieniany , membrana w parowniku i gaz nie skręcony na oszczędnie bo to też jest główna przyczyna takich objawów . Większość osób właśnie myśli że jak skręci parownik na max oszczędnie to będzie mało palił a czasami jest odwrotnie pali więcej i strzela kicha wariuje na obrotach.
Przejżyj jeszcze raz układ zapłonowy i układ dolotu powietrza i możesz zajrzeć do czujnika wału korbowego czy nie jest zasyfiały bo zaprowadzenie auta w takim stanie na założenie sekwencji mija się z celem !

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL