Witam ponownie i pragnę Wam drodzy forumowicze przedstawić mój nowy zakup
Na wstępie chciałem napisać, że zdjęcia robione były na słońcu. W rzeczywistości samochód prezentuje się dużo lepiej. Kolor jest ładny i żywy, tak samo wnętrze (wyszło takie jakby matowe, a jest naprawdę ładne). Postaram się uwiecznić to w kolejnej sesji

Od momentu sprzedaży mojej poprzedniej e46 (koniec listopada 2010 roku) oglądałem parę samochód. Kilka e46 (w internecie, z proponowanych ogłoszeń z zagranicy, u mnie w mieście) oraz Forda Cougara, którego byliśmy obejrzeć z
rybikiem koło... Poznania (330 km. w jedną stronę). Samochód ładny, zgodny z tym co mówił wcześniej sprzedający. Praktycznie cały lakier w oryginale, fajne wyposażenie, stan, książka, komplet kluczyków i przyjemna cena. Wsiadłem jednak, przejechałem się i powiedziałem, nie, ten samochód nie jest dla mnie. Później tylko pomyślałem sobie o jednej kwestii, "dlaczego nie przejechałem się takim samochodem, gdzieś u mnie w okolicy ??" , ale cóż, człowiek całe życie się uczy
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
. Następnie oglądałem Focusa, u mnie w mieście ale zrezygnowałem. Tak samo jak z innej e46. Później przemyślałem jeszcze raz kwestię na spokojnie i stwierdziłem, że w żadnym samochodzie mi nie jest tak dobrze, wygodnie, przyjemnie jak w BMW i tylko ta marka wchodzi w rachubę. Wreszcie kilka dni temu zadzwonił do mnie
rybik i powiedział, że ten ładny sedan z naszego miasta, który zawsze mi się podobał jest na sprzedaż. W ten sam dzień jeszcze wstępnie go obejrzeliśmy, przejechałem się i umówiłem na drugi dzień. Drugiego dnia obejrzeliśmy samochód dokładnie, zmierzyliśmy lakier miernikiem (2 elementy malowane - nic poważnego) itp. itd. , po czym przeszliśmy do negocjacji cenowej. Dzień później doszliśmy do porozumienia i samochód stał się moją własnością. Dodam tylko, że auto kupione od małżeństwa (Pani jest nauczycielką w szkole, ona większość czasu go użytkowała), a jej mąż przebywa w Niemczech, gdzie pracuje. Byli oni pierwszymi właścicielami w Polsce. Samochód z tego co pamiętam zawsze był czysty, schludny i ładnie utrzymany. Wnętrze ładne i zadbane. Jak na razie po jednym moim czyszczeniu, jest jeszcze lepiej

Wszystkie wymiany, serwis na oryginalnych częściach i na czas. Muszę przyznać, że wszystko trzyma się całkiem fajnie. Nic nie stuka, nie puka, prowadzi się twardo i stabilnie, a o przesiadce z 4 cylindrów i 118 KM na 6 i 170 KM już nie wspomnę. Jest po prostu bajka

LPG nie będę zakładał ponieważ przy mojej ilości przejeżdżanych kilometrów w ogóle mi się to nie kalkuluje. Dla przykładu, w poprzedniej e46, przez 16 miesięcy użytkowania na instalacji, mniej więcej mi się ona zwróciła, a auto miałem 17 miesięcy. Do tego dochodzi droższy przegląd roczny, przeglądy instalacji, szybsze zużywanie się poszczególnych części. Stwierdziłem, że nie ma sensu, a i silnik mi się odwdzięczy
Plany* Wymiana oryginalnego radia, kaseta na oryginalne CD - Priorytet =
kupione* Zakup felg styling 44

- Priorytet
* Zakup wnętrza w pełnej skórze, czarne, sport sitze (melodia przyszłości, w poprzedniej mi się nie udało, zobaczymy jak będzie teraz. Kwestia pieniędzy
* Kierownica trójramienna z multifunkcją (jak wyżej)
* Zamiana kierunków na pomarańcze ??

Chciałbym bym samochód został w serii i żeby wyglądał na klasyczny, który kojarzy się raczej ze starszym Panem

=
kupionePo powyższej mojej historii po sprzedaży poprzedniej e46 i kilku zdaniach na temat nowej, przejdę do danych samochodu
Model - BMW e46, 320i, 170 KM
Rok produkcji - 16.10.2000
Przebieg - 171.000
Wersja nadwozia - Sedan
Kolor - Czarny (SCHWARZ 2 (668)Wyposażenie* Automatyczna klimatyzacja
* Felgi aluminiowe 16-ście cali (muszą przejść gruntowne czyszczenie tak jak styling 32 w mojej poprzedniej, niektórzy zapewne wiedzą o co chodzi

) , a na nich praktycznie nowe opony zimowe firmy Firestone w rozmiarze 205 / 55 / 16 z praktycznie całym bieżnikiem i jeszcze igiełkami. Drugi komplet opon letnich z 2008 roku, Semperit w bardzo dobrym stanie z bieżnikiem nie mniejszym jak 7 mm. , w tym samym rozmiarze co zimowe. Ten komplet jest na sprzedaż (tak jak pisałem w planach, będę kupował 17 cali, styling 44 więc te opony nie będą mi potrzebne). Jeśli jest ktoś zainteresowany to proszę pisać
* Elektryczne szyby x 2 (szczerze, nie przeszkadza mi to, że tylne szyby nie są elektryczne. Nie będą mnie wkurzać ludzie bawiący się tylnymi szybami
* Elektryczne lusterka
* Fabryczne radio BMW Reverse
* Parktronik
* Podłokietnik przód
* Podłokietnik tył
* Grzane fotele
* Ekonomizer
* Poduszki Airbag x 6
* ASC (kontrola trakcji)
* ABS
* Wspomaganie kierownicy
* Pakiet dla palących (nieużytkowany)
* Centralny zamek z pilotem
* Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* Komputer pokładowy
* Bagażnik otwierany z pilota
* Szyby domykane z pilota
* Oryginalna apteczka x 2 (pod siedzeniem pasażera i w schowku)
* Gaśnica, trójkąt, lewarek
* 2 kluczyki z pilotem
* Podgrzewana przednia i tylna szyba
* Halogeny
Rozkodowany VIN (ponownie dzięki dla Stonesa) 
Składanie Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAAV11020CF26316
Kod typu AV11
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E46 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M54
Pojemność skokowa 2.20
Moc 125
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)
Data prod. 2000-10-06
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S434A INTERIOR TRIM Wyp. wn., powierzchnia aluminium
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki
Zdjęcia (sorry za mój ubiór na pierwszym z nich ale to taki komplet w pół roboczy
). Samochód na żywo prezentuje się dużo ładniej. Kolor jest piękny i żywy. Wnętrze tak samo. Zdjęcia robione na słońcu i trzeba przyznać, że nie wyszły pięknie























Chyba to wszystko. Jak mi się coś przypomni, na pewno napiszę. Jeśli ktoś ma jakieś pytanie, uwagi, proszę śmiało pisać. Postaram się rozwiać wszelkie niejasności oraz wątpliwości. Bardzo proszę o kulturalną ocenę mojej galerii. Oczywiście komentarze będą pewnie, zarówno pozytywne i negatywny ale po to jest właśnie forum. Nie wszyscy mają takie samo zdanie oraz wizję. Na koniec chciałbym tylko przypomnieć, że auto zostało dopiero kupione, a więc kilka rzeczy jest do poprawienia, upiększenia, zmienienia. Na pewno w tej chwili nie wygląda jeszcze tak jak chciałbym aby wyglądało, a więc proszę o wyrozumiałość w opiniach. Od siebie jeszcze dodam, że z zakupu jestem bardzo zadowolony
No i na sam już koniec, jeszcze raz dzięki
rybik za pomoc

i prawdziwe było nie raz i nie raz jeszcze będzie
Pozdrawiam serdecznie
binta
