BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 26 września 2010, 22:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Buda była w średnim stanie i tak, najważniejsze z tego auta ocalało :)

Odnośnie poliuretanów to niestety nie odpowiem. Miałem za długą przerwę żeby móc zauważyć różnicę. Było bardzo twardo, każdą najmniejszą nierówność czuło się na siedzeniu. Mogła to być jednak zasługa amortyzatorów/sprężyn czy choćby opon o profilu 35. Ludzie którzy mają bezpośrednie porównanie mówią, że jest olbrzymia różnica między zwykłą tuleją a poliuretanem, szczególnie powerflex'a.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 26 września 2010, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 25
Lokalizacja: ok. Torunia
Moje BMW: 320d '99
Kod silnika: M47 D20
:padam:

wyprodukuj własne niskobudżetowe auto :P

Twoje projekty onieśmielają mnie :wstyd:

gratuluję zapału i wiedzy :ok:

_________________
http://www.facebook.com/tvklamie
Zapraszam do Strefy prawdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 27 września 2010, 18:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
ok dzięki skłaniam się właśnie do zakupu całego zestawu powerflex to przekonam się na własnej "dupie" :) buda najmniej ważna kompletowanie części jest najgorsze a to już masz :) oczywiście nie wszystko ale większość.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 10 października 2010, 20:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Właśnie uciążliwość kompletowania części zaważyła na tym że poszła sama buda + przyległości a nie całe auto.

Dziś silnik został rozebrany na części pierwsze przez kolegę Maleckisa:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowica, blok, tłoki są git, dostały panewki, uszczelka pod głowicą i pierścienie. Dwumas jest na ostatnich nogach. W najbliższych miesiącach przyjdzie pora na kompletowanie części do kapitalki. Robimy 3 mody - dolot, wałki i strojenie. Pewnie za pół roku auto będzie gotowe. Na razie wszystko jest już rozebrane więc etap czarnej i białej emki poszedł w niepamięć :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 10 października 2010, 21:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
zima będzie pracowita :ok:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 17 lutego 2011, 15:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Zaczyna się dziać a niedługo będzie się działo na potęgę :hurra:

Na razie na pierwszym etapie remontu silnika zostało ustalone, że blok ma spore zużycie i aby uzyskać satysfakcjonującą kompresję trzeba będzie wymienić tłoki :mur: Problem to cena, bo zestawik to ok 3tys. Zaletą jest możliwość osiągnięcia kompresji 12.5, podczas gdy seryjna wynosi 10.8. Takie coś powinno iść dobrze w parze z wałkami i całkowicie przerobionym dolotem i sterowaniem pod warunkiem że polskie paliwo pociągnie takie sprężanie.

Co do budy to nic się nie zmienia, będzie kombi ale dopiero jak silnik będzie gotowy. Trzeba robić bo kolei. Obawiam się, że nieplanowany wydatek pt. tłoki sprawi, że będzie to czołowy sleeper III RP nie wyróżniający się niczym od E36 leżących na złomie. Miał być M-Pakiet i malowanie całego auta ale chyba nie będzie za co :cenzura:

Auto powinno być gotowe i jezdne za jakieś 2 miesiące.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 17 lutego 2011, 17:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
Inur, git majonez :)

bo już GMark mi się pytał czy żyjesz :)
a tu sie coś grubego zanośi
dobrze że coś w temacie ruszyłeś

trzymam kciuki


pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 17 lutego 2011, 17:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
ziomku! plany kosa, tylko czekać aż wszystko zrealizujesz i będzie super :D gdzieś ostatnio widziałem rzuciła mi się e36 w kombi na sell za jakąś niską kwotę, jak odnajdę to Ci linka podeślę:)
swoją drogą mam już sprężyny, więc jak się ociepli to się zjawię w Twej rezydencji :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 19 lutego 2011, 14:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
no czekałem na ten projekt :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 28 lutego 2011, 19:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Kute tłoki doprężające do 12.6:
Obrazek

Powód dla którego niemiecka technologia jest tak zaawansowana. Nie tracą czasu na dogadywanie się, na wszystko mają jedno słowo. Natomiast francuzi jak widać do nazwania tej samej rzeczy używają 4x więcej słów:
Obrazek


I plenuum airboxa. Będę kombinował żeby go odbić i zrobić drugi, może nawet trzeci i czwarty. Trąbki pewnie za 2-3 tygodnie.
Obrazek


Jeszcze tylko wałki i będziemy mieli wszystko co potrzebne do skończenia silnika. Sram w gacie przed tym wydatkiem ale chyba trzeba będzie go ponieść :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 20 marca 2011, 23:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Silnik prawie gotowy.

W przyszły weekend wybieram się po auto. W sumie można taniej ale te dwa baaardzo mi się podobają. Pierwszy to jakiś diesel ale rok '99. Drugi benzyna, '98. I jeden i drugi moim zdaniem mają genialny kolor. E36 w takim graficie jeszcze nie widziałem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co myślicie?

Auta są na jednej trasie więc jeśli do tego czasu nie znikną (a sterczą na Alledrogo już dość długo) to uda się obejrzeć obydwa przed podjęciem decyzji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 20 marca 2011, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ten grafit bardzo ladny

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 20 marca 2011, 23:34 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fakt, grafit całkiem fajny, no i chyba rzadziej spotykany niż wszelkie mutacje niebieskiego.
Z ciekawości - jakie masz oczekiwania co do mocy po złożeniu silnika? :-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 00:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Ten niebieski ma błotniki poliftowe, a nerkę przedliftową, na moje oko brakuje mu kilku plastików pod zderzakiem, a te lampy chyba nie były wymieniane bez powodu... :suchy: Przetrzep go dokładnie !

A ten grafitowy jest genialny! Bardzo mi sie widzi :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 00:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Z tą mocą to nie wiadomo, pewnie w granicach 330-350km zależnie od tego do ilu będziemy go kręcić.

Nieco lepiej wypada przyrost mocy na tonę względem serii. Jeśli spełni się wariant pesymistyczny to auto będzie odpowiednikiem seryjnej M3 o mocy 380km, natomiast w przypadku wariantu optymistycznego ok. 440km. Tu też wszystko zależy od tego ile to kombi waży i ile da się z niego wyrzucić.


Krysiaman jest dokładnie tak jak mówisz ;) Auto po lifcie ale nerki przed liftem no i te paskudne lampy, które pewnie wleciały dlatego, że konieczna była wymiana starych. Wezmę sobie czujnik grubości lakieru żeby mieć argumenty do negocjacji ceny :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 07:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
ta grafitowa zdecydowanie ładniej się prezentuje:) powodzenia przy zakupie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 17:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Dzwoniłem do właścicieli i obydwie są wciąż na sprzedaż. Fakt grafitowa dużo ładniejsza ale i 2,5tys zł droższa... a dwa, że to ma być auto do sportu więc cholera wie jak to będzie wyglądać za pół roku. Mimo że bym ją wolał to nie jestem przekonany.

Co ciekawe i jednocześnie zabawne, właściciel niebieskiej twierdzi że przód (nerki) jest po lifcie tylko nie widać na zdjęciach :P Auto podobno malowane w kilku miejscach ze względów "estetycznych" (nie kwestionuję dopóki sam nie zobaczę), nie pognite i ogólnie zadbane. Mimo wszystko na 90% miała przygodę z przodu - nerki ewidentnie nie te, kratka w zderzaku chyba srebrna, listwa w innym odcieniu i brak dokładki pod zderzakiem.

Więcej fotek niebieskiej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

^^ Dokładka zderzaka chyba pomalowana na niebiesko? Też mogło coś być.

Obrazek

Polska ilość paliwa w baku...

Obrazek


Szczerze mówiąc to nastawiam się bardziej na tą. Mniej też zabawy z rejestracją, przekładaniem układu paliwowego z diesla na benzynę itd itp.



Edit: no i jeszcze parę fotek silnika:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 17:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Taki silnik to aż szkoda zamykać, można patrzyć i patrzyć...
Co do touringa ze zdjęć, to szary fajnie się prezentuje, jedynie soczewka z przodu jest dziwna...
Niebieski jakiś taki podrutowany jest, przód pomieszanie z poplątaniem, fajne lampy + nie te nerki + braki w plastikach + różne kolory w zderzaku. Wnioski wyciągaj sam :dobani:
Z tyłu dokładka zderzaka od dwururki, fajne tuningowe lampy, jak dla mnie auto - żart, na dodatek z komisu :spi:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 18:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
jak zejdzie dobrze z ceny to niebieską warto i tak będzie pruta to co za różnica, silnik piękny :00:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 21 marca 2011, 18:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Rozbrajająca galeria :szok: Jestem pod dużym wrażeniem :ok:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL