BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 22:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Moje BMW: 330i
Witam,

Padł mi jeż, kupiłem nówkę i dzisiaj miałem zamiar wymienić. Wyjąłem schowek i jeża brak! Samochód to anglik, może więć jest po stronie kierowcy?
Jeśli tak to wie ktoś jak się do niego dobrać?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 18:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 637
Lokalizacja: CSW, PH
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52
Jez jest schowany po stronie kierowcy. Tutaj pomocny link:
http://www.motormec.co.uk/aircon.pdf Pozdrawiam :)

_________________
WE SHALL KNOW NO FEAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Moje BMW: 330i
Wielkie dzięki kolego! Idę montować:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 18:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A czemu to się psuje i jakie są tego objawy? Bo powiem szczerze pierwszy raz coś takiego widzę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 18:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 510
Moje BMW: e46Ci SOLD!
Kod silnika: M43TU B19
deejeys, viewtopic.php?f=25&t=92022 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 19 lutego 2011, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
MATTU_113, dzięki, pierwszy raz o tym słyszę, ale warto wiedzieć bo może kiedyś się popsuje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 20 lutego 2011, 00:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
Mnie ostatnio obroty dmuchawy zaczely falowac. Dzis sie z tym mordowalem z pozytywnym skutkiem. Jeza wymienilem na jakis Behr-Hella z allegro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 20 lutego 2011, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Moje BMW: 330i
Lookhashi napisał(a):
Jez jest schowany po stronie kierowcy. Tutaj pomocny link:
http://www.motormec.co.uk/aircon.pdf Pozdrawiam :)


Niestety poległem, ten element ze zdjęcia nr 12 jest nie do wyjęcia:(
Oddam bmke do mechanika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 20 lutego 2011, 14:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
hmm wydaje się że w angliku jest więcej roboty z wyjęciem jeża...:kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 wymiana jeża w angliku
PostNapisane: 20 lutego 2011, 14:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 637
Lokalizacja: CSW, PH
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52
Witam!
Tak jak piszesz element nr.12- Jest to braket do serwomotoru sterujacego klima. Niestety jest dosyc niewdzieczny i sprawia najwiecej klopotow. Przykrecony jest dwiema srubami torx-rozmiar 20. Jedna ze srub jest dobrze widoczna i latwo dostepna natomiast druga znajduje sie powyzej i zeby sie do niej dostac bedziesz potrzebowal klucza typu L-key torx ze wzgledu na przekladnie kierownicza ktora jest na twojej drodze.
Obrazek
Po odkreceniu srub pozostaje jedynie zsunac metalowy pin ktory jest polaczony z przekladnia serwo ( zdjecie 12-chodzi o ten jasny element na gorze braketu). Trzeba robic to z wyczuciem by go nie uzkodzic -jest on dosyc delikatny :dobani:
Reszta to juz formalnosc.
Pozdrawiam

_________________
WE SHALL KNOW NO FEAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL