BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 16:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 10:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
NO zgoda Jelito ale ja mam jeszcze do kulania sie po miescie drugie autko , silniczek 1,4 , pali niewiele. 740 uzywam praktycznie tylko w trasy = nadal uwazam, ze mi sie to nie opłaca. Gdyby instalka taka jak masz kosztowała 1500 zł to bym sie zastanowił,ale poki co wole dawac 260 zł na 500km niz jednorazowo 6000 zł - moze to kwestia psychologiczna :D
Zeby nie wdawac sie w spory - kazdy jezdzi jak uwaza i umie liczyc :D :wink:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2006, 13:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
a ja myslę Frank że właśnie w tym momencie przyznałeś sie że psychologia toba kieruje a nie destrukcyjny wpływ instalek LPG, oczywiście destrukcyjny w twoim przekonaniu. Myslę że nie ma się nad czym zastanawiac i zakładać pożądną instalkę chocby był to tylko 1.6 i tak sie zwruci a po tym wszystkim zaczniesz odkładać na nowe autko


bez urazy pozdrawiami do zobaczenia na zlocie wToruniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2006, 16:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
A ja w najbliższym czasie chwilowo rezygnuje z gazu na j%$!#@ śrubke i wypierniczam mój przepływomierz z pokrywką na sprężyny i silicon, z milimetrowym luzem na klapce, i klape wybuchową na taśme izolacyjną bo gumy sie porwały.... i mam dość darmowych fajerwerków pod maską w połączeniu ze zużyciem 35l/100km :D to już wole zeby mi spalił te 15 benzynki i mieć spokój. Musze wkońcu zobaczyć jak to autko lata w naturalnych warunkach bez mixera bo już za dużo sie naczytałem tych zachwytów, chociaż powiem że troche zawraca mi głowe blos... ostatnio przeczytałem że da rade dojść z tym do ładu w 3.0 to może w 3.5 tez...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 16:13 
Witam.
A moim zdaniem w momencie gdy sie koszt instalacji zwróci tzreba zaczac dokladac do samochodu (przeplywomierze, jakies uszczelki, benzyna przestaje dzialac, pompa paliwa wysiada, reduktor nie dziala jak nalezy, kolektor trzeba zbierac z asfaltu- dlugo mozna wymieniac niestety :( )


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 16:18 
A po drugie to kupujac BMW i zakladajac instalacje gazowa to jest tak jakbys kupil telefon komórkowy i dzwonil z budki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 16:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 702
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
michalkipa napisał(a):
A po drugie to kupujac BMW i zakladajac instalacje gazowa to jest tak jakbys kupil telefon komórkowy i dzwonil z budki.


a po trzecie kupujac serie "5" z 2 - litrowym silnikiem to tak jak bys sie toczyl a nie jezdzil ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
a po trzecie kupujac serie "5" z 2 - litrowym silnikiem to tak jak bys sie toczyl a nie jezdzil ..
:ok:
Niewiem czy niektórzy wiedzą tylko o instalcjach II gen. ? większość osób które mówi jaki to gaz jest zły przytacza wady/awarie II gen. :wstyd:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
eee Frank ma racje miejac duzy silnik nie mozna liczyc na ekonomie...
mowie ze chcecie zeby malo palil?? to moze VW lupo 3L ??pali 3 litry na 100 km :P to jest ekonomia...
a moja 106 pali mi (glownie miasto) 9-10 litrow i co tez mam gaz zalozyc?? ech
moze teraz zakldacie gaz i wogole ale zauwazcie ze jak ktos chce kupic klasyka to nikt nie chce miec go z gazem bynajmniej wiekszosc... juz widze jak za 10 lat znajdzie sie ladna E32 bez lpg i wogole...

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 19:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Poprostu szkoda gadać. Mam Prinsa i pogodziłem ekonomię z czterolitrowym silnikiem, czyli zapierdziela i mało pali.

Człowieku poczytaj trochę o instalacjach gazowych. Piszesz bzdury nie znając się na tym. Piszesz o instalacjach 2 gen kiedy większość jeździ już na 4tej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
ja nie pisze o problemach inastalacji bo wiem ze ich nie ma... tylko nie widze sensu kupowac duzy silnik zeby oszczedzac...
Moje zdanie i tyle nie chce sie klocic i wogole :cwaniak:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 19:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Moje zdanie jest takie. Woję jeździć 4litrową e32 z Prinsem niż turlać się 2litrową na benzynie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 19:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
no i kazdy ma swoje zdanie ;) a najgorszy jest gaz w klasykach...
ale z mojej strony temat zamkniety

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 00:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja mam gaz II gen. i póki co nie narzekam. Spalanie w granicach 14-17 po mieście jest dla mnie do przyjęcia, choć z drugiej strony to strasznie dużo jeśli wziąć pod uwagę że 740 na sekwencji pali praktycznie tyle samo :zdziwko:
Czasem sobie strzeli ale ogólnie nie narzekam. Spadek osiągów jest na pewno , był dość odczuwalny jak założyłem praepływke bez miksera.
Jeżeli chodzi o gaz to zdecydowanie jestem na tak :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 08:37 
Po co zakladac gaz 4gen za ok 3500zl jezeli samo auto kosztuje 7000zl?
Inna sprawa jezeli masz drozsze auto za 30 000zl, wtedy koszt instalacji to jakies 10% samochodu a nie 50% lub wiecej! A jak juz kogos stac na samochod za 30 000 to po co mu gaz;>


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 08:41 
A jesli chodzi o wysmiewanie dwulitrowek to nie wierze ze od zawsze jezdzicie takimi wypasionymi wersjami BMW.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 09:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 702
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
michalkipa napisał(a):
Po co zakladac gaz 4gen za ok 3500zl jezeli samo auto kosztuje 7000zl?


po to zeby w ciagu pierwszego roku (albo i szybciej) mi sie zwrocil gaz a pozniej zostaje mi w kieszeni "kilka drobnych" podczas kazdego tankowania ..

michalkipa napisał(a):
nna sprawa jezeli masz drozsze auto za 30 000zl, wtedy koszt instalacji to jakies 10% samochodu a nie 50% lub wiecej! A jak juz kogos stac na samochod za 30 000 to po co mu gaz;>


30.000 to niby duzo ?? pierwszy lepszy ktory wyjedzie do anglii na kilka miechow moze sobie latac samochodem za 30 klockow .. ale czy to od razu oznacza ze stac go bezproblemowo zeby wydawac co miesiac np. tysiaka na samo paliwo ??

no chyba ze ty robisz miesiecznie z tysiac kilometrow swoim potworem to moze wtedy wydawac ci sie bez sensu montowac gaz ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 10:18 
michalkipa napisał(a):
Po co zakladac gaz 4gen za ok 3500zl jezeli samo auto kosztuje 7000zl?
Inna sprawa jezeli masz drozsze auto za 30 000zl, wtedy koszt instalacji to jakies 10% samochodu a nie 50% lub wiecej! A jak juz kogos stac na samochod za 30 000 to po co mu gaz;>

Hehe dobry jesteś kolego. Właśnie po to mu gaz,żeby w przeciągu następnych 2-3 lat znów nazbierać te 30tyś a nie cieszyć się,że jeździ na benzynie a po 3 latach jak nic nie było tak nie ma bo wszystko samochód wypalił. Ja już się praktycznie zdecydowałem na założenie sekwencji. W moim przypadku będe oszczędzał jakieś 600zł miesięcznie już widzisz po co mi gaz? Jak będe chciał to za zaoszczędzone pieniądze kupie sobie po 4 miesiącach drugi silnik w super stanie a chyba gaz zawieszenia nie psuje także nie widze problemu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 10:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
michalkipa napisał(a):
kupujac BMW i zakladajac instalacje gazowa to jest tak jakbys kupil telefon komórkowy i dzwonil z budki.


Raczej kupowanie BMW z potężnym silnikiem i główkowanie przed dłuższą trasą czy wyjazdem na miasto... hmmm... a może tak wezmę Polo Mamy? :niepewny: Wtedy Twoje porównanie miało by sens.

Kupować auto i zakładać gaz to chyba tak jak kupić tel. komórkowy i dokupić dodatkowy pakiet np. darmowych weekendów ;)

Ja osobiście nie mam gazu i nie narzekam na koszty ale przeciwnikeim gazu też nie jestem, oczywiście tylko dobra sekwencja, a nie gaz II gen. Tak jak pisali koledzy koszty paliwa mniejsze a jazda V8 raczej nieporównywalna :hyhy:

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 10:51 
Dobra Panwie.
Powoli mnie przekonujecie do tego gazu.
Moze wiecie jak to bedzie w przypadku mojego samochodu?
Mam 520 24v i teraz mi spala(jezdzac normalnie ) srednio 8-10l Pb/100km- nie zdazylo sie wiecej niz 15/100 jak niektorzy pisza w innych tematach majac 1.6
Jak sie bedzie ksztaltowac spalanie gazu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 11:07 
Jeżeli mówimy o sekwencji to dodaj max 20%.
Pzdr


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL