BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 11:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
safek1 napisał(a):
Tak jak pisali koledzy wcześniej,musisz być bogaty aby kupić sobie diesla i nim szaleć,po pierwsze większość diesli na naszym rynku są to auta które mają grubo powyżej 200 tyś km a taki diesel w połączeniu z tobą będzie jak gigantyczna jeżdżąca skarbonka,wiecznie coś do roboty,a stwierdzenie iż od czasu wejdę sobie boczkiem mówi mi tyle że będziesz ją zarzynał.Wiem co piszę bo na codzień mam do czynienia między innymi z młodymi posiadaczami bmw i najmniej widzę tych którzy jeżdżą benzynami.Sam osobiście posiadam E46 z silnikiem 1.9 i to w lpg i jak zechcę to również bez problemu mogę zrobić tzw. bączki na asfalcie tyle tylko że mnie to nie bawi a awaryjność mojego modelu poza elementami eksploatacyjnymi jest praktycznie żadna.Ale niema co się oszukiwać każde auto się psuje w większym lub mniejszym stopniu.



a to jaki silnik polecasz benzynowy?? chodzi mi po lifcie oczywiście
jak byś mógł to podaj kod silnika???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 09:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Z silnikow benzynowych po lifcie to tylko : M54b25 i M54b30

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
czyli silnik 2,5 i 3,0 litrowy tylko więc jak coś to prędzej wybiorę 2,5 związku z opłatami i spalaniem no i jeszcze gaz muszę założyć. a właśnie jaki gaz proponujecie do takiego autka?? (firma i zakład w województwie mazowieckim [stare radomskie] i w łódzkim bo mieszkam 60 km od Radomia i Opoczna około 40 km od Grójca, Rawy Maz)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 10:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Landi, Prins lub Stag na dobrych gratach. Mysle, ze ktores z mocniejszych r4 w benzynie tez daloby rade a utrzymanie tansze. Skoro nie wiesz ile chcesz na auto wydac to rozumiem ze rodzice placa. Zamierzasz auto sam utrzymac, jaki przecietny przebieg roczny chcesz robic i ile miesiecznie jestes w stanie wydac? Pytaj przed kupnem ale rzuc jakies konkrety to cos doradzimy.

BMW e46 w lichym stanie to stosunkowo tanie auto. Utrzymanie go na rozsadnym poziomie przekroczyloby mozliwosci finansowe wielu moich znajomych. Proponuje najpierw uwazne studiowanie forum, przejrzenie cennika Intercars i wtedy dopiero zadawanie pytan. Pamietaj zeby nie postawic sobie za wysoko poprzeczki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 10:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
ded napisał(a):
Zamierzasz auto sam utrzymac, jaki przecietny przebieg roczny chcesz robic i ile miesiecznie jestes w stanie wydac?


Tak samochód będę sam utrzymywał, jak do tej pory co jeździłem samochodem to w ciągu roku robiłem 15-17 tyś km. nie wiem ile jestem w stanie wydać bo na razie jestem w trakcie podejmowania nowej pracy i czekam na wyniki więc nie mam pojęcia co ile mogę wydać.

A tak poza tym szukam sedana serii 3 w roczniku jak pisaliście po lifcie i myślę nad podgrzewanymi fotelami i systemem nagłośnieniowym oraz w M-pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym no i nie wiem co dalej napisać. No jeszcze jak bym kupywał benzynę to chciałbym jeszcze założyć gaz i jeszcze nie wiem jaki i gdzie go założyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 11:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E87 120d+
Kod silnika: M47N2
Garaż: E46 320d Touring '03
zduniu123 napisał(a):
czyli silnik 2,5 i 3,0 litrowy tylko więc jak coś to prędzej wybiorę 2,5 związku z opłatami i spalaniem no i jeszcze gaz muszę założyć. a właśnie jaki gaz proponujecie do takiego autka?? (firma i zakład w województwie mazowieckim [stare radomskie] i w łódzkim bo mieszkam 60 km od Radomia i Opoczna około 40 km od Grójca, Rawy Maz)


wg mnie nie sensu kupować auto z silnikiem 2,5l i zakładać gaz. To już lepiej znaleźć zadbany egzemplarz np. 318i lub 320i gdzie masz kompromis pomiędzy spalaniem, a osiągami....
A co do diesla - jeżeli dbasz o silnik to utrzymanie jest tańsze od benzyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 11:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
koledz
qbay napisał(a):
wg mnie nie sensu kupować auto z silnikiem 2,5l i zakładać gaz. To już lepiej znaleźć zadbany egzemplarz np. 318i lub 320i gdzie masz kompromis pomiędzy spalaniem, a osiągami....


forest napisał(a):
Z silnikow benzynowych po lifcie to tylko : M54b25 i M54b30


ale jak koledzy wyżej piszą że są lepsze i właśnie mi chodzi o to aby był mniej awaryjny to już wolę się dowiedzieć który jest mniej awaryjny niż później w niego wkładać cały czas. chociaż wiem że będę miał wydatki na początku ale już wolę mieć później mniejsze.

a tak przy okazji na czym jest rozrząd pasek czy łańcuszek w 2,5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 13:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
a też znalazłem coś takiego na wiki
325i/Ci/ti/xi 2494 R6 24 141 (192)/ 6000 245/ 3500 M54 B25 2000–2007 Sedan Kombi Coupe Cabrio Compact

i właśnie interesuje mnie te literki po 325i/Ci/ti/xi co one oznaczają???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
zduniu123, to są oznaczenia stosowane zależnie od wersji np.Ci jest stosowane przy coupe i cabrio,ti przy compactach,xi to wersje benzynowe z napędem na cztery koła.A poza tym google Ci pomoże w takich zagadkach :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 15:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1718
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57X
Garaż: były dwie e46 328Ci i 330d a teraz jest e61 535d http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141217
Piter napisał(a):
jaacek napisał(a):
w środku : tu duuuuużo zmian

A to bardzo ciekawe, bo moim zdaniem to wnętrze było kwestią wyposażenia a nie liftu



też tak myślę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 15:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Oczywiście bo kierownice "poliftowe" były montowane przed liftem itd było na forum.

Szkoda że nigdzie nie można znaleźć oficjalnej listy zmian jakie DOKŁADNIE zaszły bez żadnego wyjątku nawet z najmniejszą śrubką.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 15:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
Tutaj jest co nieco,tylko nie po polsku niestety :(

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46#Ch ... Model_Year

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Wiesz to co jest tam napisane to lipa. To że nowe silniki oferowane albo jakieś wyposażenie w standardzie no to co to za info :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
jnx,tobie to kurna nigdy nie dogodzi :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 19:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36/8
Kod silnika: M52b28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94843
Cała buda różniła się detalami poza tym co było wymienione jeszcze: inne klamki, inne drzwi (mają inne przetłoczenia), 3 stop biały (touring).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
byku1600 napisał(a):
jnx,tobie to kurna nigdy nie dogodzi :kwasny:



Wiesz o co mi chodzi... o jakiś dokument od BMW itp.. Coś bardziej fachowego.. :zdrowko:

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
ded napisał(a):
Mysle ze 2.8 jest wart uwagi ale na forum wszystko było. Napisz jeszcze ile chcesz wydac.


Kolega szuka "ładnego wyglądu" a 2,8 to było przed liftem, poliftowe są dużo ładniejsze. Z sedanów pozostaje 2,5 lub 3,0 od 2001r. produkcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 22 lutego 2011, 19:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
zduniu123 napisał(a):
a też znalazłem coś takiego na wiki
325i/Ci/ti/xi 2494 R6 24 141 (192)/ 6000 245/ 3500 M54 B25 2000–2007 Sedan Kombi Coupe Cabrio Compact
i właśnie interesuje mnie te literki po 325i/Ci/ti/xi co one oznaczają???


Literki i masę innych informacji masz na linku do wiki.
W skrócie - po lifcie jest ładniejszy - inne zderzaki, inna maska, lampy - przód/tył, kierunkowskazy,
Generalnie, zawsze bezpieczniej kupować auta po lifcie niż z pierwszego roku produkcji,
bo najpoważniejsze usterki pierwszych modeli są już poprawione przez fabrykę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 23 lutego 2011, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 26
Moje BMW: marzenie 3 e46
koledzy to jakie są wasze opinie na temat silników bo piszecie tak że już nie wiem. wiem że muszę kupić poliftową wersje i jeszcze tylko jaki silnik jak mówicie to 2,5 lub 3,0 ale ja bym się skłonił nad wersją 2,5 bo wydaje mi się bardziej ekonomiczne i mniejsze opłaty. a jak jeszcze coś jaki gaz powinienem założyć i w jakim zakładzie byście proponowali założyć i ile mniej więcej ile on będzie kosztował


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Różnica przed i po lifcie
PostNapisane: 23 lutego 2011, 10:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Moje BMW: e46 330d
kolego jak chcesz zakładać gaz to daruj sobie silniki które palą ok 15l w mieście kup sobie 320d z manualną skrzynią po lifcie- odpycha sie całkiem ładnie a kupowanie takiego auta z dużym benzynowym silnikiem żeby założyć do niego gaz żeby było taniej... troche żal.

cenowo zakup 325i i 330i(do tego ew. naprawa) i dołożenie do niego gazu(pewnie z 3-4tys)to wychodzi tyle że można spokojnie kupić 320d w fajnym stanie z m-pakiem.
a co do tematu wg. mnie e46 po liftingu jest ze 3x ładniesza niż przed szczególnie w m pakiecie widać różnice.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL