Ale dyskusja się zrobiła ;/... Szczerze mówiąc to chyba nie widzieliście nawet w audi jak to działa, w sumie postaram się zrobić zdjęcia w dzień (bo te co robiłem wieczorem nie odzwierciedlają dokładnie jak to działa) i wstawię, wtedy może coś wam powiedzą, że to nie taki zły pomysł i warty inwestowania, oczywiście nie zmuszam

...
lupanet napisał(a):
Widzę też minus, robi się ciemno, szarawo i zapominamy włączyć mijania, bo przód nam świeci, a tył ciemność

Nie zapomnicie, bo wtedy też w środku zegarów nawet nie widać tzn nie są podświetlone, ale oczywiście można skołować czujnik światła, żeby sam automatycznie załączał, jeszcze można podpiąć do pinu 7, żeby załączał tylne pozycyjne, albo te tylne pozycyjne podpiąć pod przekaźnik i do zasilania pompy, żeby zapalały się po rozruchu silnika

KotSylwester napisał(a):
lupanet, nie przesadzajmy.
Mandat 200zł za jazdę na długich od drogówki? Oni nie mierzą natężenia tylko widzę że świecą długie

Nie, bo ten przekaźnik daje światło o natężeniu 40% mocy, czyli jak żarówka P21W w reflektorach jak w AUDI, i dzięki tej mocy nie oślepia nawet w ciemny dzień, próbowałem po 19 jeździć na DRL i załączonymi postojowymi nikt nie mrugał, że oślepia, następna próba z kolegą mijaliśmy się nawzajem i efekt DRL nawet bardzo wyraźnie widać w dzień, świeci w oczy ale nie oślepia nawet wieczorem, auto widoczne na dość dużą odległość, a na stacji diagnostycznej było sprawdzane natężenie światła i wszystko zgodnie z warunkami.
barman_2000 napisał(a):
nie jezdzisz na dlugich, ten przekaznik daje im 50% mocy, czyli swieca natezeniem swiatel do jazdy dziennej
Dokładnie

A więcej niech się wypowie użytkownik
marwi, bo on już na takich światłach jeździ ponad rok i ma doświadczenie pewnie tez z niebieskimi, zobaczymy co napisze.