KotSylwester napisał(a):
Dla kogoś kto zna się na bmw to widać albo zwarcie w elektryce albo że ktoś wymieniał lampy i źle podłączył. Nadal nie wiem po co mają świecić długie na 50% skoro mogą mijania za 100%? Dla mnie to cały sens instalacji jest niejasny.
Policja patrzy na obudowę reflektora i widzi co jest napisane. Jak światła długie - mandat. Jak w dodtaku niesprawne - 50% mocy, zabiera dowód

A kanadyjskie BMW tego nie ma?? Chodzi mi o E36 i Z3, i oczywiście, że ma w E36 jest kanadyjski włącznik świateł który sam załącza wszystkie światła jak przekręcamy przed zapłon, a w Z3 moduł czyli ten przekaźnik właśnie przeszczepiony z tego modelu Z3 daje 50% mocy drogowych do jazdy w dzień co jest zgodne z przepisami i na szczęście nie świecą żółtym selektywnym jak w E39/E46 na 18% natężenia, ale można to zwiększyć w E39/E46 przy pomocy złącza diagnostycznego i komputera.
Ziomuś KotSylwester naprawdę nikt Cię do tego nie zmusza, jeśli nie widzisz w tym sensu i wolisz na mijania jeździć to już twoje zdanie i ja je szanuję

barman_2000 napisał(a):
jest tu na forum temat o aktywacji takich swiatel w e46, dzialaja na tej samej zasadzie i jakos nikt nie mial takich problemow, szukanie dziury w calym takim gadaniem, jak ktos nie chce tego robic to jego sprawa nikt nikogo nie zmusza, sam bym chetniej to zrobil jakbym mial przekaznik bo te swiatla sa lepiej widoczne niz mijania a co za tym BEZPIECZNIEJSZE
AMEN
