BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] w co zainwestowac???
PostNapisane: 2 marca 2006, 13:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
mam takie pytanie w jaki sposob, co zrobic by zyskac do 20 kucykow w silniku 1,6 za niewielkie pieniadze? ( e-36 )
moe ktos ma jakis pomysl? po za turbo bo to chyba najprostsze rozwiazanie. :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 14:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
No niestety w silniku 1.6 przyrost 20 kucy to droga inwestycja!

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E38
za niewielkie pieniądze idź napij sie dobrej cherbaty w knajpie i spokojnie jeźdź do domu każde wysilanie silnika mu nie służy więc jak komuś zależy na dużej mocy kupuje silnik o dużej pojemności.

ps. też szukałem nie ma co sie wysilać tylko trzeba sie cieszyć tym co masz

_________________
E38 728IA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 14:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
dodatkowe 20 km z 1.6 za małe pieniądze- abstrakcja jak dla mnie.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E38
De BMW napisał(a):
jakaś rezerwa musi być..tzn można troche mocy dodać.Sądzę że z 1.6 można bez obaw uzyskac te 140KM.Pytanie tylko jak :lol:


i poco?

_________________
E38 728IA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
warszawska firma "promotor" za 9tys oferowla turbo do mojego silnika z moca koncawa 190 konikow, ale to za duzo i nie oplacalne, a te 20 konikow by sie przydalo :D , wiec zapytalem jak tanim kosztem zdobyc troszke mocy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 15:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
nie jestem znawca wiec pytam, a chodzi mi o niewielki przyrost mocy ,
( mysllalem ze moze przez modyfikacje dolotu powietrza i wydechu + chip) cos dadza, nie znam sie na tym a zmieniac auta nie planuje jak na razie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 16:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
20 KM będzie ciężko, konieczna byłaby obróbka głowicy, optymalizacja dolotu i wylotu, dobry układ wydechowy policzony pod auto, nowy program. A to wszystko tanie nie będzie.
Ja bym proponował nitro

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 16:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
a co mo po nitro? chcialbym trwale 20 konikow, a nie "chwilowy zawrot glowy" :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 17:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Odpuść sobie stary.

Kupiłeś 1.6 bo tak akurat miałeś, tyle kasy, takie potrzeby.
Chcesz polatyać zmień auto, bo nic nie wycudujesz.
Znaczty wycudujesz, ale za środki włozone, miałbyś 2 razy mocniejsze auto, zamiast 140 konnego 1.6.

Sprzedaj bawarke, dołóż co tam masz na te mody, i bedziesz minimum 50 KM do przodu.
Znam kolesia, ma Matiza i założył se turbo. Miał 40 kucy teraz ma 60 :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 19:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Boogie napisał(a):
Znam kolesia, ma Matiza i założył se turbo. Miał 40 kucy teraz ma 60 :|

No to teraz zamiata :lol:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
za nie niewielkie pieniadze nic nie zrobisz przyrost 20 km wystarczy ci na krótko zaraz bedzie ci mało,najlepiej zmienaic auto lub robic swapa który jest drogi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 22:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
spojrz masz taką rozpiętość modeli pojemności i mocy i jesteś na jej początku ! więc wszystko przed Tobą ...i po co sie bawić skoro mozna miec wiecej w serii i mniejszym kosztem ? mniej problemu .... a jedyne na czym stracisz to stawka oc ;) 8)

pozdro ... brałbym is-a ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Moje zdanie na ten temat jest takie napewno wyjdzie taniej zapodać większy silnik niż np turbo a wtedy jezdzisz spokojnie bo masz fabryczny ni przeciążony silnik.
pozatym 1,6 jeszcze przy BMW to mały silnik i napewno skrucisz mu życie co innego z 2,0 albo 2,5 6 garów można szaleć ja bym zainwestował w większy silnik
Jeszcze jeden minus po przerabiasz i bedzie paliła jak 2,5 a to dalej będzie 1,6 przemyśl to :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2006, 23:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Najtańsze konie kryją się pod fotelami, kanapą, tapicerką drzwiową, podsufitką, radiem itp itd, po pros tu jak wywalisz wszustko z ayuta i zostanie fotel kierowcy kierownica i deska rozdzielcza to bedzie szybszy. Ale to radykalne rozwiązanie.

Swego czasu mialem forda fieste 1.3 i jak robiłem w nim car audio, to go wybebeszałem do gołej blachy i faktycznie lepiej się zawijał, a jakie doznania dźwiękowe :-D

_________________
Zabawa zaczyna siĂŞ powyÂżej 3500 obrotĂłw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 08:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 196
Lokalizacja: Grchw
Frank napisał(a):
Boogie napisał(a):
Znam kolesia, ma Matiza i założył se turbo. Miał 40 kucy teraz ma 60 :|

No to teraz zamiata :lol:

To teraz już wiem kto się brał ze mną ostatnio :wink: uciekł mi (zostałem na czerwonym :) ) ale w końcu obejrzał "M" na klapie :D


A tak na poważnie to:
D8vil napisał(a):
pozatym 1,6 jeszcze przy BMW to mały silnik i napewno skrucisz mu życie co innego z 2,0 albo 2,5 6 garów można szaleć ja bym zainwestował w większy silnik
Jeszcze jeden minus po przerabiasz i bedzie paliła jak 2,5 a to dalej będzie 1,6 przemyśl to

Dokładnie :idea: i będziesz słuchał R6 zamiast radia 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 08:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
choc nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytanie hmm ok przemysle to wszystko , dzieki za wypowiedzi, pozdrawiam
:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 10:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Jeżeli już naprawde chcesz się podjąć przerubek to napewno najlepiej zacząć od wydechu polerka kolektora napewno coś z dolotem powietrza może coś z głowicą jakiś chip i ewentualnie coś z kompem ale czy to da 20 kucy to nie wie ale to chyba najtańsze przerubki tak mi się wydaje

ps ja też mam M40 1,6 i jestem zadowolony :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 10:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
1.6 M43 jest spoko , chodzilo mi tutaj o kilka koni tanim kosztem bez wiekszych przerobek widac ze raczej nikt za bardzo nie wie, badz jak pisali koledzy nie da sie tanio nic zrobic, a autka nie zmienie bo jest dobre, -------ale ja juz cos wymysle i dam znac, pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jedyna tania opcja jest kompletny uklad wydechowy,obrobiona glowica,wkladka filtra K&N,zmieniony program w kompie.aha zeby byl efekt musi to byc zrobione wszystko...ale za ta kase ile to bedzie kosztowac to lepiej kupic 320,325


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL