brodawid napisał(a):
W 100% zgodzę się z twoja wypowiedzią Kolega milioner przesadza nie lubię takich ludzi którzy uważają że jak się nie wyda za coś kroci to jest do dupy .
Kolega milioner posiada pewna fundamentalna wiedze z dziedzin mechaniki, fizyki, mechaniki plynow, rozumie dzialanie wiekszosci tuningowych czesci i ich wady czy zalety, a jak jest z tym u Ciebie? Jakos nie widze, abys wniosl cos interesujacego do tego tematu, zaprzeczyl temu co napisalem o wplywie pozycjonowania przeplywomierza czy zjawiskach falowych, albo pokazal jakies wykresy z hamownii
brodawid napisał(a):
Sam mam takiego kolegę, zarabia około 10 tys miesięcznie i kiedyś potrafił w ten sposób odebrać radość z tego co sobie kupiłem bo to tania tandeta.Wtedy rozchodziło się akurat o sprzęt audiofilski.Teraz po ponad 15 latach doświadczeń z hi-end.owym sprzętem audio ,wiem że wcale nie trzeba kroci na głośniki ,źródło czy kable żeby sprzęt grał poprawnie i na wysokim poziomie.Być może to porównanie nie jest do końca adekwatne do samochodów ,
Nie jest wogole adekwatne, w przypadku czesci tuningowych, ktore zwiekszaja moc przyrosty mozna prosto zmierzyc na hamownii, a nie jak w przypadku audio bazowac na tym czy ktos ma taki sluch, a nie inny i czy odpowiadaja mu wrazenia.
brodawid napisał(a):
ale chciałem tym przykładem powiedzieć ,że nie trzeba mieć e60 żeby się cieszyć jazdą BMW
Po co wiec przeplacales za 2.0 silnik? Przeciez 316i tez sie toczy
brodawid napisał(a):
nie trzeba mieć gwintu za 3tyś żeby się cieszyć sztywnym i obniżonym autem ,nie trzeba wydawać 1tys zł na dolot żeby cieszyć się pięknym dźwiękiem silnika!!
Spoko jak dla mnie mozesz sie cieszyc sztywnym i obnizonym autem, ktore zle sie prowadzi. Naprawde skoro nie rozumiesz tego co chce przekazac, to nie ma sensu o tym dyskutowac. Moglbym pokazac Ci jakies wykresy np. charakterystyki tlumienia, ale po co, skoro i tak nie bedziesz potrafil wyciagnac wnioskow, bo liczy sie tylko i wylacznie cena. Tuning to droga sprawa, jezeli Cie na to nie stac, to nie ma polsrodkow, lepiej zostawic cos dane elementy fabryczne (lub jako zamiennik fabrycznego rozwiazania) niz pchac sie w watpliwej jakosci elementy.
brodawid napisał(a):
Trzeba się cieszyć z tego na cię stać!!! Życie i tak jest trudne chyba szczególnie w naszym kraju.Oczywiście to ma znaczenie dla wyścigowych aut i tutaj zgodzę się z kolegą że sam nie chciał bym w swoim rajdowym aucie mieć gwintu za 1000zł czy dolotu z allegro za 200zł ale, ostatecznie większość z nasz jeździ tymi autami , do pracy ,na zakupy i najczęściej po mieście nie przekraczając przysłowiowych 60km/h

Nie z każdych świateł ruszany 0-100 w 9sekund .Większośc z nas jeździ tymi autami dla przyjemności ,więc czy na prawdę warto wydać 1000 czy 1500zł na dolot żeby na pweno dodał 4-5km a nie zabrał ?
Nadal zastanawiam sie po co Ci takie fanaberie jak 2.0 R6, jak mogles kupic 316i i cieszyc sie jazda
barzini e39 napisał(a):
Rownie dobrze w/g Twojego toku myslenia mozna powiedziec ze nie trzeba miec ladnie wygladajacej kobiety zeby cieszyc sie sexem, lub ze nie trzeba kupowac nowych ciuchow zeby sie ubrac
Oczywiscie masz racje po czesci, ale prawda jest taka ze dostajemy to za co placimy. Mozna przerobic caly samochod na czesciach Allegro i wszystko bedzie wygladalo dobrze, ale to nie znaczy ze bedzie sie dobrze spisywalo. A co do gwintow to smiech na sali, jak ktos lubi to i na obcietych sprezynach bedzie latal i nie bedzie mu to przeszkadzalo. Osobiscie pojezdzilem na gwincie z ebaya za 160 € (ta sama padaka co wszystkie inne, porownywalismy z Ta-T i MTS) i na poczatku bylo super. Teraz zalozylem Koni Sport Kit i niewyobrazam sobie jak moglem sie jarac tym gwintem.
Co do dolotow to polecam amerykanskie fora, tam znajdziesz wykresy, opinie, ceny i zdjecia.Tutaj jeden link na szybko, na dole strony masz odnosniki do kilku ciekawych tematow dotyczacych filtrow...
http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... ostcount=1Dobrze, ze chociaz czesc osob, tak jak Ty dostrzega jakas prawidlowosc w tym co pisze. Amerykanskie fora to kopalnia wiedzy, szczegolnie dobry jest ten link ze skanem artykulu
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight= moze niektorym osobom otworzy to liczy, a inne stwierdza, ze to pewnie zmowa producentow, albo, ze Nissan to nie BMW, wiec ich prawa fizyki nie dotycza
