Stary temat, ale nikt do niego nie zajrzał ;-P... Tak, po każdej ingerencji w zawieszenie (wymiana amorków, tulei, wahaczy, sprężyn) lub układ kierowniczy od strony końcówek drążków lub maglownicy (wymiana/naprawa maglownicy lub wymiana końcówek drążków kierowniczych) powinno się, a nawet powiedziałbym musi się ustawiać zbieżność, by ją prawidłowo ustawić auto oczywiście musi być sprawne-co do zawieszenia no i nie po jakimś potężnym strzale-gdzie podłużnice straciły geometrię ;-/, dobry wachowiec z wiedzą i sprzętem oraz jak wspomniał peter0101 obciążone masą równowartą średniej wadze człowieka czyli ok 70-75kg na fotel-chodzi o to, że auto nie jeździ samo tylko zawsze w nim ktoś jedzie - minimum kierowca
i chodzi o to by odtworzyć warunki jazdy bardzo zbliżone do jazdy autem po szosie. Tuleje pływające niekoniecznie muszą skrzypieć, czasem może to być amortyzator, lub inna guma czy element luźny, zużyty itp...ciżko tak od razu stwierdzić musiałbyć się wsłuchać na szarpaku i namierzyć skąd ten dźwięk się wydobywa ;-/ . Na allegro wejdź i wpisz to zobaczysz jak wygląda tuleja pływająca/wahliwa lub też nazywa się to na stronie realoem przegub kulisty, wejdź na
www.realoem.com i wpisz tam dane auta 7 ostatnich liter i cyfr np GR06390 i zobacz jak tam jest pokazane-zawieszenie.