BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 03:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Reduktor LADNI Dziwna sprawa 528i
PostNapisane: 27 lutego 2011, 22:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Witam mam e39 528i instalacje ladni renzo.
Auto kupiłem już z wbudowaną instalką.
Reduktor to LI02 a on jest do 100kw co jest grane?
Jak mam tu 142kw.
Czy tak ma być w Landi?(na pewno nie)
Jakim to zastąpić reduktorem który wyrobi?
Ladni widziałem ma największy do 190km (z tego co wiem zawsze dawało się większy)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 27 lutego 2011, 23:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
kolego reduktory powinny byc z zapasem koni z tego co wiem tak jak np masz 193 km to tak na 230 ;p 250by bylo ok

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 28 lutego 2011, 01:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
No właśnie też mi sie tak wydaję, zainteresowałem sie tym bo chciałem regenerowac i zobaczyłem ze do 100kw ale lipa :( . Ma ktoś może jakieś propozycję na co zamienić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 28 lutego 2011, 11:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
napisz co masz ? z rob zdjecie pod maska ;p chetnie zobacze jak masz zalozone :hyhy:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 4 marca 2011, 18:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Zmienic na Ig1 koszt 750 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 4 marca 2011, 23:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To do ilu koni jest reduktor można stwierdzić tylko i wyłącznie po spadku ciśniena jaki generuje reduktor przy dużym obciążeniu.
Generalnie wydajny reduktor nie powinien spadać poniżej 0,2 bar od ciśnienia zadanego.

Tyle tylko że wszystko zalezy od konkretnego silnika. W jednym aucie o mocy 100 HP dany reduktor będzie pracował, a w innym się nie wyrobi ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 9 marca 2011, 17:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Zastanawiałem się czemu nie przerywa na gazie jak jest za mały parownik?
Otóż ojciec mój rozwiązał problem, powiedział mi że pod pedałem jest taka plastikowa nakrętka odkręcona na maxa to ją zakręcił na maxa efekt 30% wiecej gazu pod nogą teraz gdy wciskam do końca gaz to dopiero czuć ze to 2.8i i jadąc na gazie już przy 3-4tyś Obr. Zaczyna się dławić(wcześniej się nie dławiła) więc gaziarze łatwym sposobem zaoszczędzili…. Ale jaja co..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 9 marca 2011, 17:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Nie radzę deptać mocno, bo na tym reduktorze jeżdżąc z ciężką nogą niszczysz silnik

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 9 marca 2011, 17:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
teraz to tylko w trasie na gazie emerycko, po miescie tylko i wyłącznie PB

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 15 marca 2011, 10:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
BARAKUDA, Jak ja wymieniałem parownik w swoim Mercedesie to też miałem parownik 100KM, a silnik mam 150KM, samochód zamulał powyżej 3.4tys obrotów, wymieniłem na parownik Landi renzo 200KM i aż do czerwonego pola na obrotomierzu ciągnie dobrze.
Skoro tym masz 190KM a parownik ma 100KW czyli jakieś 136KM, to jasne, że parownik nie wyrabia.
Jak szukałem info w necie jaki parownik mam do siebie założyć to natknąłem się na kilkanaście opinii, że powinno się zakładać parowniki o mocy równej 1.5x mocy silnika. Czyli w twoim wypadku około 300KM, sądzę że to trochę za duży naddatek, te 1.5x moc silnika to raczej tyczy się mniejszych silników o mocy do 100KM, ale tak czy siak mniejszego niż 250KM nie zakładaj, bo producenci piszą, ze 250KM ogarnia ale tak na prawdę te 250KM to on generuje tylko w szczególnym przypadku gdy silnik instalacja i inne warunki są możliwie najdogodniejsze dla danego parownika, no i jakość LPG też robi swoje.

A takich gazowników co zakładają takie parowniki do silników o mocy 2x przekraczającej możliwości parownika to powinno się po mordzie lać, bo to skurczysyństwo i partactwo.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 13:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Witam odświeżam.

Nowe wieści z pod maski mojej buni na temat gazu... Wiec tak sterownik mam nie LANDI a stag300 reduktor/parownik LANDI LI02 do 100kw, wtryski omegas albo tomasetto juz zapomniałem i do tego elektro zawór z filtrem chyba med. Chcę zmienić ten reduktor na inny chciałem ig1 ale on jest typowy dla LANDI cholernie drogi i do niego trzeba coś tam jeszcze…. Więc może czyś innym zastąpić? Jakieś sugestie w tej sprawie ktoś może ma? Chętnie posłucham, a jak znacie jakiś magików od gazu w WM Olsztyn Ełk itp. To też chętnie posłucham. Z góry dzieki POzdro
.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 07:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Panie i Panowie a co powiecie na reduktor Reduktor Magic Jet 350KM Tłokowy? tani i czytałem o nim dużo dobrego na pewno ig1 lepszy ale i dużo droższy...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2011, 08:25 przez BARAKUDA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 07:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
kme gold,

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 08:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
KME GOLD na pewno stabilniejszy ale czy da rade w e39? w e36, e46 2,8 słyszałem że całkiem ok sie sprawuje... A myślicie że z wtryskami omegas i sterownikiem stag 300 będzie to w miarę dobrze chodziło?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 08:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
tak

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 09:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
Czy do tego zestawu muszę cos jeszcze dokupywać? rozumiem że muszę sie udać do jakiegoś gazownika(dobrych w moich okolicach brak) trzeba ustawić mapę itp? Wtryski mogę sam wyczyścić czy niestety Pan gazownik? w takim wypadku najprawdopodobniej zamówię kme GOLD mam nadzieje że będzie dobrze chodzić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 21 kwietnia 2011, 07:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
jedź do porządnego gazownika i on się wszystkim zajmie...

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 21 kwietnia 2011, 22:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 780
Lokalizacja: 100lica
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
Dokładnie tak jak marcin1341 napisał, dobry gazownik to podstawa. Jedź do Toudiego . :padam:

_________________
Nie mówcie jak mam żyć, bo nikt z Was za mnie nie umrze.
Obrazek
Oceń moją E36 328i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 10:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 111
Lokalizacja: Giżycko/Węgorzewo
Moje BMW: e39 528 mpak
Kod silnika: m52
U mnie bieda z gazownikami… sami partacze i narkomani… A do Toudiego pewnie mam pół polski, zakupiłem jednak IG1 wiec zobaczymy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (e39) Reduktor LADNI Dziwna sprawa (528)
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 10:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
Ig1 do 2.8 do przerost formy nad treścią ale co tam bogatemu wszystko wolno :ok:

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL