BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 23:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
M3 GT :super: British Racing Green - tak to jest to ! :ok:

Tylko komore jednak takze by wypadalo maznac+ felce drzwi ...zeby odrazu nie bylo widac ze to taka przemalowka na szybko. Inaczej to wg mnie zmiana koloru jest lipna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 23 kwietnia 2011, 07:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
e36 kombi w czarnym macie jeździ u mnie i wygląda średnio fajnie... pamiętajcie że to auto do sportu nie musi być mega odbjeb... bo i tak wcześniej czy później coś się za haczy czy przetrze ;] przede wszystkim ma dawać frajdę z jazdy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 2 maja 2011, 19:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Dziś po prawie 6 miesiącach poszukiwań udało mi się nabyć oryginalne Motorsporty czyli felunek do jazdy na codzień :)

Obrazek


No i nie ten temat/auto ale przed wakacyjnym wypadem po felgi zajechaliśmy ze Szklarskiej Poręby do Czech a tam przywitały nas niesamowite drogi i niesamowite widoki :padam: (no może nie ta hałda żwiru ale komu chce się na takich drogach szukać miejsca do zrobienia ładnych zdjęć)

Obrazek

Już wiem gdzie będę się w sierpniu bawił emką :hyhy:

Tymczasem auto zostało oddane do montażu foteli i pasów, jak dobrze pójdzie to jeszcze w tym tygodniu wleci kompletny zawias emkowy i będzie można wyciągnąć nadkola. W weekend wkładamy silnik i być może po weekendzie auto już będzie na dotarciu :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 2 maja 2011, 23:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 120
Lokalizacja: Wołomin (WWL)
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47N2
widzę ,że za sprawą "franka m3"(bmw syndykat) touringów m3 robi się coraz więcej
czekam na efekty końcowe prac choć roboty przed tobą sporo ciekaw jestem jaki ty obierzesz kierunek w swojej furce. U niego od niedawna już zamiast S50 siedzi S54


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 3 maja 2011, 11:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
RafałB napisał(a):
widzę ,że za sprawą "franka m3"(bmw syndykat) touringów m3 robi się coraz więcej
czekam na efekty końcowe prac choć roboty przed tobą sporo ciekaw jestem jaki ty obierzesz kierunek w swojej furce. U niego od niedawna już zamiast S50 siedzi S54


Obrazek



WOW :szok: :szok: :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 3 maja 2011, 11:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Auto znam, sprzedawał swego czasu sporo gratów które bardzo chętnie widziałbym u siebie. Niestety moje nigdy nie będzie tak wyglądać, głównie dlatego że jego przeznaczenie jest zupełnie inne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 4 maja 2011, 15:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Dziś zamknąłem (prawie) temat hamulców. Zastanawiam sie jeszcze nad przewodami w stalowym oplocie, brakuje też dwóch blaszek zabezpieczających ale te ściągnę z 328.

Cała regeneracja zacisków kosztowała jakieś 100zł/szt. Moim zdaniem bardzo dobra inwestycja. Na przód wybrałem klocki ATE i oryginalne tarcze M3 3.2 a na tył TRW i tymczasowo z oszczędności tarzce Bozarto GTR.

Przed:
Obrazek


Szlifowanie i polerowanie pinów, włożyłem je we wiertarkę i spolerowałem papierem ściernym a następnie Brasso:
Obrazek

Obrazek


Zaciski powróciły z malowania proszkowego:
Obrazek


Jeden z zestawów naprawczych, łącznie 4 komplety:
Obrazek


Uszczelka w zacisku nie jest kierunkowa, uszczelnienie następuje przez zacieśnienie jej pod wpływem ciśnienia.
Po kilkunastu nieudanych próbach odkryłem sposób na montaż gumy, oczywiście wszystko przesmarowane DOTem:
Obrazek


Ślizgi na miejscu, przesmarowane smarem litowym choć w sumie powinno używać się specjalnego smaru, można kupić np. firmy ATE:
Obrazek


Tuleje też przesmarowane, po montazu chodziło to tak płynnie że niemal samo wypadało. Przed przystąpieniem do regeneracji ślizgi były tak ciasne że nie chciały się ruszać:
Obrazek


Wszystko na miejscu:
Obrazek

Obrazek


Gotowe:
Obrazek


I satysfakcja właściciela z nowych hamulców bezcenna :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 4 maja 2011, 15:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 411
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E36
Kod silnika: m42b18
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132866
To ///M to chyba korektorem malowałeś :D
Ale przynajmniej dobrze hamują ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 4 maja 2011, 16:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Akryl :) Zobaczymy czy przejdzie próbę czasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 4 maja 2011, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
dużo roboty ze wszystkim było?? mnie też czeka ten zabieg z hamulcami;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 4 maja 2011, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
W sumie to nie ale idzie się upier... ubrudzić :P Jest tam naprawdę dużo syfu, trzeba uważać żeby nic nie wpadło do środka.

Jakbym miał to jeszcze raz robić to bym oddał zaciski do piaskowania z założonymi tłoczkami, w ogóle bym ich wcześniej nie ściągał. Lepsza zaślepka niż papier a i tak w większości zestawów naprawczych tłok jest w zestawie. W montażu jedyną trudnością jest założenie tej gumy która się wysuwa z tłoczkiem ale po kilkunastu podejściach się udaje.

Zamówiłem sobie stalowe przewody Black Diamond, zobaczymy jak będą działać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 5 maja 2011, 08:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
ok dzięki, ja muszę u siebie powyciągać tłoczki bo strasznie ciężko chodzą jednego to prawie nie da się wcisnąć. Nic dziwnego jak auto 2 miech stoi i jeden weekend przejeździ. Powiedz mi jeszcze jedno jak ja mam m52b25 i przy zmianie na m52b28 muszę wszystkie wiązki przekładać ?? bo się zastanawiam nad twoim 2.8 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 5 maja 2011, 19:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Tylko wiązkę silnikową ale obojętnie jaki silnik byś nie kupił to powinieneś ją mieć w zestawie. Tą wiązkę się odpina przy bezpiecznikach, jest to ten duży okrągły wtyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 5 maja 2011, 20:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Kurde, bym miał wolne 3tys. to bym już do Ciebie jechał po te B28 :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 5 maja 2011, 20:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Inur napisał(a):
W montażu jedyną trudnością jest założenie tej gumy która się wysuwa z tłoczkiem ale po kilkunastu podejściach się udaje.


Hehe tez probowalem na rozne glupie metody to montowac, nim odkrylem ta metode co Ty ;).

Ta metoda wchodzi za pierwszym razem bez problemow.

A piaskowanie to tylko z wlozonymi tloczkami (i ta oslona gumowa) - szczegolnie jesli i tak mamy to wymieniac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 5 maja 2011, 23:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
No tak tylko że ty chyba miałeś kilka razy więcej tłoczków w każdym zacisku :rotfl:

Póki co fotka z koncepcji wybieraka zmiany biegów. Jakiś czas temu kupiłem w aso lewarek od Z3M. Niestety w białej uderzał o wał więc został odstawiony na bok. Porównanie:

Obrazek

Założenie jest takie by wydłużyć lewarek o ok. 10cm tak by gałka znajdowała się w miarę wysoko - odległość między biegami powinna być taka sama jak w zwykłej E36 minimalizując ryzyko wbicia złego biegu szczególnie przy przeciążeniach bocznych ale kąt wrzutu powinien być niemal zerowy.

Zestawienie:

Obrazek


I ciekawa opcja na przyszłość tylko cena zabija :dobani:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 6 maja 2011, 01:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Skad wziales to porownanie shifterow ? Rzuc linkiem do dokladniejszego opisu prosze :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 6 maja 2011, 12:11 
Widzę, że Ty się lubisz bawić autkami. :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 6 maja 2011, 12:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
piotres napisał(a):
Inur napisał(a):
W montażu jedyną trudnością jest założenie tej gumy która się wysuwa z tłoczkiem ale po kilkunastu podejściach się udaje.


Hehe tez probowalem na rozne glupie metody to montowac, nim odkrylem ta metode co Ty ;).

Ta metoda wchodzi za pierwszym razem bez problemow.

A piaskowanie to tylko z wlozonymi tloczkami (i ta oslona gumowa) - szczegolnie jesli i tak mamy to wymieniac.


To może mała podpowiedz na dniach się za to zabieram:P ja robię wszystko sam więc piaskowania odpada, szczotka druciana na szlifierce i papier ścierny ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 6 maja 2011, 16:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Kolego odechce Ci się ;) Sam miałem zamiar zrobić zaciski od ręcznego ale po 15 minutach stwierdziłem dość i pojechałem do lakierni :rotfl: Mi liczyli 20zł od zacisku wraz z malowaniem więc myślę że nie warto się babrać dla takiej kwoty.

Auto odebrałem z montazu kubłów i pasów. Niestety panowie przez ostatnie wolne dni nie zdążyli zamontować kubłów. Nie zamontowali też pasów :rotfl: No nic, zrobi się po swapie.

Odebrałem ori lampy wraz z zółtymi kierunkami (tak już zostanie chociaż szkoda że nie ma soczewki). Założyłem też na szybko Motorsporty żeby zobaczyć jak leżą na kombi i nawet mi się podoba. Chyba sobie kupie M-Pakiet jak się sprzeda silnik bo zaczyna to mieć ręce i nogi.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jutro swap wszystkich gratów z M3 (zawias, hamulce, wózek, silnik...).

piotres napisał(a):
Skad wziales to porownanie shifterow ? Rzuc linkiem do dokladniejszego opisu prosze :).


http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=834764

Albo poszukaj w googlu "BMW shifter comparison Z3M", trochę tego będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL