BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 21 kwietnia 2011, 23:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Myślałem że efekt końcowy to będzie jakiś ulep, tymczasem prace zmierzają w dobrym kierunku :ok: wogóle za każdym razem jak wchodze w tą galerie to zaczynam sie przyzwyczajać do wyglądu tego auta ;) jakby ją poobklejać naklejkami dookoła i założyc wielki spojler to przypominało by to troche te auta z serii DTM :D Tylko żeby te elementy karoserii były troche lepiej spasowane...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 00:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
modyfikacje mechaniczne na +, z wyglądu straszna wieś niestety...

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 06:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
kupiec_fkl napisał(a):
Myślałem że efekt końcowy to będzie jakiś ulep, tymczasem prace zmierzają w dobrym kierunku :ok: wogóle za każdym razem jak wchodze w tą galerie to zaczynam sie przyzwyczajać do wyglądu tego auta ;) jakby ją poobklejać naklejkami dookoła i założyc wielki spojler to przypominało by to troche te auta z serii DTM :D Tylko żeby te elementy karoserii były troche lepiej spasowane...


Jeśli chodzi o spasowanie elementów to rzeczywiście dramat, ale to już po ptokach, mogę tylko wspomnieć że to u Pablo było kupowane. Z drugiej strony, tylko szumiące drzwi przeszkadzają w jeździe, reszta jest mało istotna :) Co do spojlera myślę jak to zrobić, by na większe tory typu Poznań itp móc zakładać większy spojler na dociśnięcie tej lekkiej dupy do drogi, ale nie znalazłem jeszcze pomysłu.
Co do określeń typu wieś itd (powtarzanych kilka razy tym bardziej), świadczą tylko o poziomie autora, wystarczy powiedzieć podoba się lub nie podoba się ;) Znudzony jestem oglądaniem tu tego samego. Co ciekawe, na forach stricte sportowych nie ma tego problemu, tam wiedzą po co to auto jest ;)

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 07:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e36 nur 98PB
Kod silnika: M52B20
Kajman, śmieszy mnie trochę to Twoje tłumaczenie, że auto ma zap :cenzura: a nie wyglądać... Jest tu wiele innych projektów szybkich i ładnych np. dtm power e36. Ty po prostu nie masz za grosz gustu i dlatego auto wygląda tak, a nie inaczej. Gdyby Ci ludzie nie podpowiedzieli, to byś jeździł na tych wiejskich sonarach z zespolonym kierunkiem :wstyd: Tyle ode mnie, pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 08:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Etam, to są za stare pety na podniecanie się, do zabawy nic więcej nie potrzeba, ma działać, małolaty od zawsze podniecały się szpanem i wyglądem, ja za stary jestem i mam to w dupie, moda i inne cuda na kiju, jak widzę jak narzekacie na projekty hamanna z roku 2003 że to też wiocha, to aż się wstyd robi, typowo polskie stękanie. Najczęściej takich, co sami nic nie zrobili w życiu lub robią i skończyć nie mogą. Proponuję przygotować konkretnie kilka aut do określonych celów poza wyglądaniem to się poglady wyprostują :) Ja to mam już za sobą.

_________________
LUV2XLR8!


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2011, 08:07 przez Kajman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 08:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
Herbert8, a skad wiesz pod jakim wzgledem to auto ma zapierdalac? auto DTMa ma zapierdalac?chyba tylko w teorii......to auto pokazowe z tego co wiem i nigdy nie zostanie wykorzystana mozliwosc V8 pod maska, tam nawet nie ma stabilizatora. a w przypadku kajmana wydaje mi sie ze auto bedzie doslownie zapierd.... bokiem po torze i kto jeszcze wie gdzie wiec po co mu ladny lakier,dobrze spasowane blotniki i ori lampy. chyba ze sie myle i auto ma byc na kazdym zlocie pretendentem do nagrod

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 08:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
To auto to zabawka. Ma [cenzura]ć. Na prawdę nie robi mi to czy to coupe czy sedan, jaki ma kolor (na razie) i ze costam nie lezy. Wsiadam i na prawdę mam dużo radości z jazdy tym autem :) Zamierzam sobie jeździć na Poznań, lokalne tory, polatać na ćwiarę oraz bokiem :) Bez litości :)
Właśnie zamówiłem drag slicki M/H 305mm, co ciekawe, wejdą raczej pod te moje wydmuchane nadkola, tylko muszę felgi przerobić lub zrobić, wymagane 11"x15" :)

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 08:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
tak tez myslalem patrzac na te auto, a ludzie sie czepiaja ze wiocha itd......

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 18:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Rób swoje nie przejmuj się :)

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 20:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1650
Lokalizacja: WT / WPR
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Jak ci się będzie nudzić to wymyśl coś żeby to wyglądało :D
Odemnie za projekt masz duży + :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 11:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
27.04.
PitStop zrobił dobrą robotę :) Mam już przycisk do otwierania tylnej klapy, świece irydowe, poprawione podłączenie pompy paliwa, uszczelniony wał i dyfer, wstawione poliuretany (3 od dyfra nie weszły :( ) i kilka inych fajnych rzeczy :)
Auto jeździ, dziś popetowałem je prawie 2h. Zrobiłem gumy, zaczęły się odzywać przeguby. Super ;) Umawiam się do Torunia na wzmacnianie wału i półosi.
No i na 1 i 2 na dole nie jedzie jak nalezy, to trzeba zrobić, ale może to nie być tak proste jak się wydaje. AFR jest przy przyspieszaniu w granicach 14-17, potem spada na 13.5 i jest znacznie lepiej.
Ale poza tym jest git, [cenzura] nawet :) Nawet jakieś małe ścigadełko udało mi się naprostować :) Uszytwnienie na poliuretanach zaje....ste!
Kierownica ma za krótkie śrubki, trza kupić dłuższe. Lipa ze strony momo.

03.05.
Cholera mnie bierze. Znowu strzeliła chłodnica. Druga. Poprzednia rozszczelniła się na łączeniu plastik-metal, ta pękła na samym plastiku, rysa na całej długości. Już na jedną czekam na wynik reklamacji, bo dopatrzyli się, że obudowa w jednym miejscu była przycięta, w tej chłopcy wsadzili mi czujnik temp cieczy(!), więc pewnie w ogóle nie mam szans na odzyskanie kasy....
Do głowy przychodzą myśli o uszczelce pod głowicą,ale nic innego się nie dzieje, poza tym to raczej przewody powinny strzelić a nie kolejna chłodnica... Może coś jest nie tak z termostatem, że np pompuje w chłodnicę gdy ujście wciąż nie jest otwarte, jest to możliwe? Najgorsze jest to, że na rynku są zamienniki tylko tej jednej firmy, pozostaje nowa z serwisu lub używka w oryginale. Nie wiem czy nie spróbują tego ostatniego.
No i drugi dobijający fakt, odezwali się z FK w sprawie gwintu, czemu im dupę truję, skoro moje zamówienie jest ANULOWANE! Fajnie, tylko dlaczego nie dostałem kasy z powrotem i dlaczego nie poinformowali mnie o tym 2 miesiące temu?! Szału można dostać. W piątek chciałem się pierwszy raz pobawić na torze, a tu jak nie załatwię wymiany chłodnicy to dupaaaa O zawiasie nie wspomnę.

04.05.
OK, działania podjęte. W bydzi nikt nie zrobi takiej chłodnicy, brak już na rynku dobrych wkładów. Jest jedna dobra plastikowa w polsce, osiągalna na jutro. Ale 650zł, gdzie za te w pełni aluminiowe z USA z wysyłką wyjdzie 700zł. Więc zamówiłem doraźnie używaną oryginalną w PL za 200zł i zamawiam z USA:

Obrazek

Troszkę większa niż ori.


06.05.

Chłodnica wymieniona. Czas na zawias. Wkurzyłem się i zamówiłem na szybko w PL, dziś przyszedł, przyszedł Ksport Drift:
Radosny kartonik
Obrazek

Po drobnych 4h kombinowania i szlifowania przód wszedł na swoje miejsce:
Obrazek

Gruba ta laga strasznie!
Obrazek

Za to tylne sprężynki jakieś takie tycie:
Obrazek

Camber/caster plate założyłem pod kątem, reguluje oba parametry na raz, na zdjęciu jeszcze w pozycjizerowej:
Obrazek

Tył założony po prawie 6h godzinach od rozpoczęcia walki z zawiasem, kurde wysokość na max jest na styk

Obrazek

W międzyczasie z nudów założyłem stożeczek:
Obrazek

Jak się jeździ? Bardzo dobrze, nie wiem dlaczego ludzie mówią, że zawias jest twardy, jest akuratni. Niestety mam chyba bublowate amory z przodu, nie mają pełnych dziurek do regulacju, nie wiem czy się mam przewiercić przez odlew sam do końca?
W każdym razie auto jeździ spoko, nic nie obciera, z przodu można podnieść jeszcze duuuużo, z tyłu niestety zakres się kończy :( Ale zaradzimy, muszą tam wejść M/H, które są już w drodze :)

Potem pierwsza, delikatna jazda na torze, mimo że jechałem ok. 80km/h ni diabła tego nie widać :):

http://www.youtube.com/watch?v=0KQu-Eenk4s

jak na pierwsze jazdy rwd w miarę chyba, musze się przestawić, szkoda że kolega co kręcił stanął tak, że prawie żadnego zakrętu nie było widać jak trzeba, poza tym kurde te 235mm opony są dość śliskie, na ulicy się prawie nie da jeździć.
Po kilku minutach jazdy na torze odzywa mi się któryś popychacz, chyba muszę olej zmienić na lepszy, jaki powinienem wlać?
No i chłodzenie. Chłodnica szczelna, ale po dzisiejszym jeżdżeniu wygięła się lekko w pałąk, wydaje mi się że od ciśnienia :( Kurde może być tak, że to jednak uszczelka pod głowicą, jak to sprawdzić? Są testery,ale skąd takowy załatwić? No i kurde co, rozbierać obie?! Na razie jeżdżę, myślę jakie moga być inne powody, ale pomysły się kończą :( Wujowo.

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 13:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 217
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M44B19
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=81571
Kajman napisał(a):
Po kilku minutach jazdy na torze odzywa mi się któryś popychacz, chyba muszę olej zmienić na lepszy, jaki powinienem wlać?


poczytaj ten temat.

Jak dla mnie to auto to marzenie. Nie ma chyba nic lepszego niż niepozorny sedan e36, zrobiony jak stuningowane 318i, który gdniecie CLS i Cayenne.

Może się zamienimy ? Ja dam Ci jedną nerkę, jedno płuco i jedno oko a Ty mi samochód ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 14:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
fajny projekt.
Ja zrobilem swap u siebie i kolego mam ten sam problem z chłodnica. Wybrzuszyło mi ja.
Też nie mam innych objawów uszczelki. Nie ubywa oleju, płynu też, ani nie podnosi sie stan. Na korku nie mam białego szlamu itd. Auto pracuje równo i ma moc. Zamówiłem nowy zamiennik za 250zł Jutro dojdzie i zamontuje. Dam w palnik i zobaczymy czy wytrzyma.

Generalnie żałuje ze nie zrobiłem swapu na taki silnik jak Ty ;]]]]

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 14:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
zi0 mimo chęci, nie potrzebuję trzeciego płuca ;) Ale dzięki za ofertę, zapamiętam ;) Generalnie cieszę się że dobrze odebrałeś móje zamiary odnośnie auta ;)

Batimek, jaki motorek wsadzałeś?

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 17:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
No ja TYLKO M52TUB25 :] w sumie i tak było dość trudno. Mechanicznie wszystko robiłem sam (z kolega) elektryke też. Poprzednio miałem M43B18 tak wiec różnice w mocy czuć dość bardzo.
Twój projekt jest napewno orginalny :] i nie znajdzie się taki drugi.
Moim planem na przyszłość jest wsadzenie takiego silnika jak tobie sie udało :] Myślę że do Z3 będzie podobnie trudno.
Dalej nie wiesz co jest przyczyną wywalania tej chłodnicy ?

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 17:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Do Z3 to taka sama zabawa jak do E36, więc luzik. Ja bym do Z3 dał silnik z 330i, jakoś mi tak pasują do siebie. Ale M52B25TU też daje dużo frajdy :)
A z chłodnicą brak nowych pomysłów, jutro będę szukał kto ma tester spalin w chłodziwie.

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 8 maja 2011, 17:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
No M54B30 to super sprawa :] tyle że mnie ta ilość cylindrów rajcuje :] heh M54 pewnie tez mniej pali...

Oo ja nawet nie wiedziałem, że takie coś jest jak tester spalin w chłodziwie :] to ja też poszukam u siebie. Dobry pomysł.

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 9 maja 2011, 10:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
Byłem sprawdzić zawartość spalin w chłodziwie. U mnie brak spalin. Jednak po dodaniu gazu płyn wylewał się (przy odkręconym korku) i kilka razy duża bańka powietrza wyleciała. Czyżby zapowietrzone ?:]

Kajman daj znać jak u Ciebie ten test wypadł. Oby tak jak u mnie :P bo zmiana uszczelki to pieroństwo :D

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 9 maja 2011, 10:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Kurde u nas na wsi nikt nie ma testera, cholera mnie weźmie. :mur: :mur:

A tak w międzyczasie to kółka przyszli ;)

Obrazek

To na nich to dla porównania 215/45/17 :) Mam nadzieję że uda się to wcisnąć w nadkola ;)
Koła są niewyobrażalnie lekkie, muszę zważyć ile, ale obstawiam że koło 12kg cała sztuka. Czyli tyle połowa 17" semislicków. :shock:

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 9 maja 2011, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
HO HO HO :] masakra :] ale na tym musi być trakcja :]
Powaga nie maja testera ? to takie nieskomplikowane gówno :] nawet nie trzeba elektryczności żeby to działało ;]

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL