BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2025, 09:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36] Problem z silnikiem m50 w 320i
PostNapisane: 10 maja 2011, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 55
Lokalizacja: Gozdnica
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
Elektryk był u mechanika, stwierdził że na początek świece sprawdzić, okazało się że gdzieś uszczelka poszła i świece jedną zalewa. Ale to na razie nie problem. Następnie elektryk stwierdził że to będzie czujnik położenia wałka rozrządu o czym zresztą pisaliście wcześniej. Mechanik mówił że są 2 wałki w m50. Ja natomiast poszukałem na forum i dowiedziałem się że jak odłączę ten czujnik to powinno ładnie wystartować. Tylko który to czujnik? I gdzie on dokładnie się znajduje bo na realoem nie mogę znaleźć. Mam silnik bez vanosa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Problem z silnikiem m50 w 320i
PostNapisane: 14 maja 2011, 09:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 206
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Ten czujnik znajduje się od przodu silnika na górze. Jest przykręcony jedną śrubą imbusową. Jest zaraz obok kolektora dolotowego i filtra oleju. Jeśli masz sprawny czujnik położenia wału to silnik powinien bez niego normalnie odpalić i jeździć. Sam mam taki sam silnik i jakiś czas jeździłem z odłączonym tym czujnikim i nie miałem najmniejszych problemów. Jedyne co to słabsze osiągi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL