Witam to ponownie ja nie rozstrzygnąłem do końca tego z układem paliwowym postanowiłem dodać zdjecia układu w moim e39. Z góry zaznaczam ze jest to składak był 2,5 TDS a jest 3.0d tak kupiłem. Układ paliwowy jest wzbogacony o dwa elementy dziwnej treści o których domyślam się tylko do czego służą. Dla znawców lub osób które maja oryginalnie 3.0d pod maską to kwestia tylko sprawdzenia czy jest tak samo. Problem jest następujący auto nie wkręca się na wysokie obroty mianowicie występuje coś jak odcięcie przy 4 tyś sądzę ze to przez brak wystarczającej dawki paliwa ( dokładnie opisane powyżej ).
Mam następujące pytanie do czego służy ten biały-czarny zaworek na przewodzie odchodzącym z trójnika przed pompą wysokiego ciśnienia (jest na zdjęciu niewidoczny pod przewodem wodnym)oraz czy w tym dziwny czwórniku pokazanym na zdjęciu jest jakiś układ regulacji ciśnienia.


