BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 06:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
http://deser.pl/deser/1,84842,9732092,J ... p,,ga.html

ciekawy artykuł z wieloma zdjęciami. Ehh coraz bardziej nachodzi mnie apetyt na 126p. Im starszy tym lepiej, najfajniej jakby był z mojego rocznika ('81), niestety nie posiadam drugiego garażu, a moim zdaniem jest to warunek konieczny. Się zobaczy, może kiedyś się uda.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie rozumiem jak można jarać się czymś, co w dniu swojej premiery było kompletną pomyłką, zacofaną technicznie kilkadziesiąt lat i w niezmienionej praktycznie formie tłukli to do XXI. wieku... :faint:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
jiGsaw, pomyśl ilu polaków zostało w nich poczętych :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Mnie się podobają pierwsze Malczany. Ale Fiaty 500 :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
jiGsaw,widocznie to była recepta na sukces,bo inaczej nie można nazwać tego co zrobił właśnie "maluch" :D
Nie wiem jakim autem zacząłeś naukę jazdy,ale właśnie Maluch był tym autem ,na którym praktycznie większość kierowców zaczynała przygodę z motoryzacją.Ja swoje pierwsze jazdy w życiu zaczynałem wprawdzie od Łady 2103,silnik 1.5,napęd na tył,piękna sprawa :rotfl: ,ale jeździłem też później parę razy malczanem,więc wiem jak się tym jeździ i jestem pełen podziwu jak niektórzy potrafili załadować całego malucha w środku plus pełno bagażu na dachu i ewentualnie jakieś pierdoły z przodu w tym mikroskopijnym bagażniku i jechali przez cała Polskę.Przecież były też przyczepy kempingowe do Malucha i jakoś dawał sobie z nimi radę :D Dla mnie Maluch beż wątpienia jest autem kultowym,który zmotoryzował Polskę i do tego nie mam żadnych wątpliwości :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
byku1600 napisał(a):
jiGsaw,widocznie to była recepta na sukces,bo inaczej nie można nazwać tego co zrobił właśnie "maluch" :D
Nie wiem jakim autem zacząłeś naukę jazdy,ale właśnie Maluch był tym autem ,na którym praktycznie większość kierowców zaczynała przygodę z motoryzacją.Ja swoje pierwsze jazdy w życiu zaczynałem wprawdzie od Łady 2103,silnik 1.5,napęd na tył,piękna sprawa :rotfl: ,ale jeździłem też później parę razy malczanem,więc wiem jak się tym jeździ i jestem pełen podziwu jak niektórzy potrafili załadować całego malucha w środku plus pełno bagażu na dachu i ewentualnie jakieś pierdoły z przodu w tym mikroskopijnym bagażniku i jechali przez cała Polskę.Przecież były też przyczepy kempingowe do Malucha i jakoś dawał sobie z nimi radę :D Dla mnie Maluch beż wątpienia jest autem kultowym,który zmotoryzował Polskę i do tego nie mam żadnych wątpliwości :D

No... A nie jakies tam bmw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Gibon fajna sprawa. Ale tym co śmigali tym na co dzień to współczuje.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 11:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
byku1600 napisał(a):
jiGsaw,widocznie to była recepta na sukces,bo inaczej nie można nazwać tego co zrobił właśnie "maluch" :D
Nie wiem jakim autem zacząłeś naukę jazdy,ale właśnie Maluch był tym autem ,na którym praktycznie większość kierowców zaczynała przygodę z motoryzacją.Ja swoje pierwsze jazdy w życiu zaczynałem wprawdzie od Łady 2103,silnik 1.5,napęd na tył,piękna sprawa :rotfl: ,ale jeździłem też później parę razy malczanem,więc wiem jak się tym jeździ i jestem pełen podziwu jak niektórzy potrafili załadować całego malucha w środku plus pełno bagażu na dachu i ewentualnie jakieś pierdoły z przodu w tym mikroskopijnym bagażniku i jechali przez cała Polskę.Przecież były też przyczepy kempingowe do Malucha i jakoś dawał sobie z nimi radę :D Dla mnie Maluch beż wątpienia jest autem kultowym,który zmotoryzował Polskę i do tego nie mam żadnych wątpliwości :D


Nie było przyczep kempingowych do malucha... tylko Polacy tak myśleli, bo przyczepa miała oznaczenie 126, kończyło to się tak, że silnik się przegrzewał i zacierał. :rotfl: Nie pomagało nawet sezonowe otwarcie klapy (od kwietnia do września trwa sezon na otwieranie klapy w maluchu).

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Maluch jest kultowy nikt nie jest w stanie zaprzeczyć :)
Ja kiedyś w jednym dachowałem, co prawda w śniegu ale wyszedłem odwróciliśmy na kółka i jechaliśmy dalej :hyhy: Zero śladu po dachowaniu :cwaniak:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To chyba jakiś cud, mając na uwadze fakt, że w maluchu dach się potrafił wgnieść zimą pod naporem śniegu.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
http://moto.allegro.pl/fiat-126p-1980r- ... 80758.html :hyhy:

jest szansa na pierwszego właściciela, bo nie rejestrowany od nowości :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
jiGsaw,cytat z wikipedii :P
"Niewiadów N126 – polska przyczepa kempingowa produkowana przez Zakłady Sprzętu Precyzyjnego "Niewiadów" S.A. od 1973 roku do chwili obecnej. W ciągu 36 lat produkcji przeszła wiele modyfikacji wnętrza, zewnętrza i układu jezdnego. Oznaczenie pochodzi od Fiata 126p, do którego początkowo była przeznaczona. Konstrukcja oparta na ramie."

A co się tyczy otwierania klapy w maluchu to jest to niezły patent,można było uchylić,tak jak robiła większość lub otworzyć całkowicie :D Uchylona klapa to był normalny widok,za to maluchy z całkowicie otwartą klapą były najlepsze :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Jig nie kumasz... Gdyby to auto było normalne, nie było by tak fajne. To tak jak brzmienie gitary Jimiego Page'a, albo głos Janes Joplin, do dupy i ze względu na swoją charakterystyczność są kultowe. Do jazdy normalnej mam Yarisa, do wygodnej 7kę, a taka 600seta to byłby cult, a nie jakieś tam za wąskie opony do E36...

Co do tego z aukcji, jak faktycznie przestał 30lat w szopie, to raczej do jazdy już się nie nadaje. Poza tym silnik a dokładnie zawory malacza są uszczelniane ołowiem zawartym w paliwie. Niestety nie da się już kupić takiej beny, więc głowicę prędzej czy później szlag trafi. No chyba, że są jakieś zamienniki/dodatki, ale nie słyszałem o tym.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
mroova81, są dodatki które dolewa się do Pb95 które zastępują ołów.
Na Orlenie ten preparat nazywa się Unikat+

edit:

http://www.orlen.pl/PL/CentrumPrasowe/S ... zamia.aspx

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 12:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Obrazek

hehe lepiej popatrzmy co tam z tyłu stoi :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
bendzamin napisał(a):
hehe lepiej popatrzmy co tam z tyłu stoi :hyhy:

BMW 2002 :super:
A za nim jeszcze Trabant 601 stoi :rotfl:

A co się tyczy jeszcze tego niebieskiego maluszka to kultowe też jest wyposażenie,chodzi mi tu o radio Safari :D
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 14:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1420
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 Karawan
Garaż: Nie ma....
Kuurde pamiętam jak sie śmigało malczanem na wczasy, jeździliśmy we 4 plus bagaże, do tej pory nie wiem jak i gdzie sie to wszystko mieściło w tej małej stalowej puszcze,aa i uchylenie klapy w lecie o czym wspominał jiG. Dla mnie też kultowy wozik.... ;) jak miałem 5 lat ledwo widząc co jest przede mną śmigałem po podwórku :hyhy: . Zresztą kupe wspomnień mam we swoją a raczej taty strzałą południa :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 15:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
jiGsaw napisał(a):
To chyba jakiś cud, mając na uwadze fakt, że w maluchu dach się potrafił wgnieść zimą pod naporem śniegu.



Jechałem po zmrożonym łuku, padał śnieg, straszny puch no to co ja nie umiem driftować :hyhy: ? Poleciałem po tym lodzie na łuku zniosło na pobocze gdzy było z 0.4m świzutkiego puchu obróciło nas i tyle zero śladu sam nie wierzyłem

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 15:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 1522
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: E 90 325i,Z 3 1.9i
20 lat temu maluch to był szczyt marzeń,moich i moich kolegów.Ja osobiście miałem 3 maluszki.Ale teraz gdybym miał tym jezdzić to usiadł bym i zapłakał :D Jedyna rzecz wspólna 126p i BMW to tylni napęd ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś dla miłośników 126p
PostNapisane: 7 czerwca 2011, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
mroova81 napisał(a):
Jig nie kumasz... Gdyby to auto było normalne, nie było by tak fajne. To tak jak brzmienie gitary Jimiego Page'a, albo głos Janes Joplin, do dupy i ze względu na swoją charakterystyczność są kultowe. Do jazdy normalnej mam Yarisa, do wygodnej 7kę, a taka 600seta to byłby cult, a nie jakieś tam za wąskie opony do E36...

Co do tego z aukcji, jak faktycznie przestał 30lat w szopie, to raczej do jazdy już się nie nadaje. Poza tym silnik a dokładnie zawory malacza są uszczelniane ołowiem zawartym w paliwie. Niestety nie da się już kupić takiej beny, więc głowicę prędzej czy później szlag trafi. No chyba, że są jakieś zamienniki/dodatki, ale nie słyszałem o tym.


Jakby to było auto z lat trzydziestych, gdzie jego miejsce i zakończono produkcję w latach 50, może 60 to spoko. Nie kumam, niestety. Są prawdziwe klasyki, za które warto zapłacić takie pieniądze i robią dużo większy "kult" niż kaszel.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL