BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 12:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 maja 2011, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
jurexxx, czemu budżetowe? Kosztowały ładny cent...
Sucre, już gwint ;-)
bendzamin, do diesla dwururka? :/
Czy znaczki ///M z drzwi które fabryka wrzuciła tam oryginalnie też mam usunąć? :chytry:
Wszystko zostaje tak jak jest. Mi się podoba :hurra:

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 maja 2011, 17:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
wywal te brewki i znaczek z tylnej klapy, dwu rurka by się przydała :hyhy:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 maja 2011, 18:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
tata_jerzyka napisał(a):
jurexxx, czemu budżetowe? Kosztowały ładny cent...

Miały być tanie felgi, ale poszedłeś na całość, jest zajebi ście :ok:
tata_jerzyka napisał(a):
bendzamin, do diesla dwururka?

A dlaczego nie? Dużo lepiej wygląda.
tata_jerzyka napisał(a):
Czy znaczki ///M z drzwi które fabryka wrzuciła tam oryginalnie też mam usunąć?

Chodzi tylko o znaczek z tylnej klapy :P
Ja Ci mówię brewki to kicha :hyhy:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 maja 2011, 23:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Autem mialem przyjemosci sporo pojezdzic. Prezentuje sie bardzo ladnie, mechanicznie takze rewelacja. Moje zdanie znasz:
Nowe kolka super
Brewki won- tym bardziej ze sa nie w kolorze
Wydechu bym nie ruszal, na pewno nie dwururka
Znaczek na tylnej klapie wcale tak dramatycznie nie wyglada, IMO nawet pasuje do m-pakietu mimo ze to kombi. Listwy progowe M sa super.
Co do zawiasu to zaloz cokolwiek, co zostanie na dluzej. Ja polecam przod znacznie wyzej niz tyl :P

Z reszta olac auta, teraz bedziemy podrozowali motocyklami :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 31 maja 2011, 10:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Powiedz mi jak porównujesz ten gwint do eibacha i jamexów które miałeś?? Jest dużo twardziej??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 13 czerwca 2011, 07:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
Nowe gadgety na pokładzie:
Funkcja Follow Me Home, oraz w trakcie jazdy światła dzienne. Świecą się na 40% mocy.
http://www.youtube.com/watch?v=BEM6f3jw ... ideo_title
Nowe dokładki przedniego zderzaka:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 13 czerwca 2011, 10:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Pięknie się prezenuje, Eckeny nawet pasują ale brewki bym od razu ściągnął...
Pisz mi zaraz na gg jak zrobić follow me home.. :super:

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 13 czerwca 2011, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 786
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 81&start=0
Sucre napisał(a):
Pisz mi zaraz na gg jak zrobić follow me home.. :super:

Ja też poprosze :D (PW)

Bardzo ładne kombi, fele idealnie pasują :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 13 czerwca 2011, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
Nie wysyłam PW bo to żadna tajemnica. Niech i potomni skorzystają. Jutro wszystko opisze.

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 16 czerwca 2011, 20:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
viewtopic.php?f=25&t=92173&p=1072675&hilit=drl#p1072675

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 16:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
W tym wątku viewtopic.php?f=4&t=98276 obiecałem zamieścić fotorelację z budowy systemu grającego w oparciu o moje e36 M-T oraz komponenty Tonsila. No to co, jedziemy! :piwo:
Boczki drzwiowe zostały zdemontowane. Pomału ogarniam temat paneli pod głośniki midbasowe, kładę nowe okablowanie pod zasilenie głośników ze wzmacniacza oraz wytłumiam całość. Fabryczne kable bardziej przypominają drut telefoniczny i nie nadają się do zasilania dobrej jakości słuchawek a co dopiero mowa o głośnikach.
Obrazek
Do bagażnika przeciągnąłem kable sygnałowe Phonocar'a oraz wyprowadziłem zasilanie wraz z bezpiecznikiem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dziś z Tonsilu odebrałem głośniczki midbasowe, trochę porzeźbione przez jednego z inżynierów tak aby sensownie zagrały w drzwiach "beemki". Moc sin. została zwiększona do 80W, oporność obniżona do 4ohm, zmienione oba zawieszenia oraz tłumienie głośnika. Każdy z głośników został zaopatrzony podpisem inżyniera który je składał. Przetworników mam 4szt czyli po 2szt na drzwi. Na zdjęciach prezentuję tylko 3 gdyż jeden odjechał na przymiarkę do paneli drzwiowych. Głośnik ma średnicę 16cm (156mm) i oznaczenie GDN 15/80/M-S. Obecnie "robią się" wysokotonówki.
Obrazek
Obrazek
http://img28.imageshack.us/img28/4083/snb12915.jpg
Tutaj z większym bratem:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Widać potęgę Explosiva.
Dotarł również jeden z rarytasów: kultowy i legendarny piec Alpine z hi-end'owej serii V12
Obrazek
Obrazek
Obrazek
cdn...

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 17:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
:super: :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 19:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 859
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95071&start=0
Ten kabel masowy wzmaka, podejrzanie ciągnie się w stronę akumulatora, gdzie go podłączyłeś?? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
No do aku :cwaniak:

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 19:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 859
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95071&start=0
No więc posłużę radą ;) Nie powinno się tak robić, producenci zalecają podpinać masę do karoserii, ponieważ likwiduje to wszelkie możliwe zakłócenia od alternatora itp... :ok:
Żeby czasem w głośnikach przy wyższych obrotach nie było słychać takiego Bzzzz Bzzzz :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 19:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 907
Lokalizacja: NBR
Moje BMW: e46
coś cieniutke te kabelki, nie za cienkie? A może tak na fotce wyszło?
Możesz napisać dokładny model tego wzmaka...

gilottyna napisał(a):
No więc posłużę radą ;) Nie powinno się tak robić, producenci zalecają podpinać masę do karoserii, ponieważ likwiduje to wszelkie możliwe zakłócenia od alternatora itp... :ok:
Żeby czasem w głośnikach przy wyższych obrotach nie było słychać takiego Bzzzz Bzzzz :P


prawidłoto to powinno ciągnąc się od aku taką samą długościa jak +

_________________
Oceń mojego potwora: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=100439
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 2 lipca 2011, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
Czyli wyszło na moje, moja wiedza na razie mnie nie zawiodła :P Tak czy owak, wrzucam fotki z prac nad słupkami:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i baza na wysokie tony-----> Obrazek
Z tego głośnika wykorzystam tylko magnes z dolnym chassis.

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 2 lipca 2011, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 859
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95071&start=0
Ramzess napisał(a):
prawidłoto to powinno ciągnąc się od aku taką samą długościa jak +

Może i racja,choć u mnie w instrukcji pisze tak
Cytuj:
W celu doprowadzenia minusa, należy standardowy przewód pewnie
przymocować do wolnego od indukowanych zakłóceń punktu karoserii (za pomocą blachowkrętu do
karoserii lub do śruby wystającej z karoserii), - nie podłączać do bieguna minusa na akumulatorze.

http://www.mse.pl/allegro_new/blaupunkt/gta4.pdf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 3 lipca 2011, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 170
Moje BMW: 7er ///M-Sport
Kod silnika: M57d30
Ramzess napisał(a):
coś cieniutke te kabelki, nie za cienkie? A może tak na fotce wyszło?

Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie nie liczy się grubość kabla tylko jego rezystancja. Przetnij sobie ziom swój cudowny GRUBY kabel i nie zdziw się jak zobaczysz 0,05mm^ żyłki i 1cm izolacji...

_________________
Obrazek
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tata_jerzyka-->> e36 325TDS Touring M-Technic
PostNapisane: 3 lipca 2011, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 907
Lokalizacja: NBR
Moje BMW: e46
spokojna Twoja, chcesz moge przyłożyć jakaś miarkę i cyknąć foto

P.S
Ty swój przecinałeś i wyszło jak wyszło? haha

P.S
w tej właśnie chwili zakończę z Tobą jakie kolwiek dyskusje, bo to nie ma sensu.
Pokazałęs swoim zachowaniem jak bardzo jesteś dorosły i obeznany..... POKAZ SWOJE, ZROB U SIEBIE, a ja tylko zapytałem o przekrój kabla :suchy:
nara

_________________
Oceń mojego potwora: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=100439
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL