stroker napisałem bo niby miał być ale raczej go nie ma auto takie jakie jest takie kupiłem w sumie , kolega który jest mechanikiem i śmiga e36 m50b25 na vanosie po przejazdżce moją stwierdził że raczej stroker mam zrobiony bo inaczej to sobie nie wyobraża żeby tak podkręcić m50 stąd też mój opis z początku widocznie sie pomylił a ja chwile żyłem w błędnym przekonaniu

śmigam na zwężce bez zmian nadal
silnik m50b25 na vanosie oznacza się TU więc pisze m50b25TU lub m50TUb25 bo różnie podają a jak nie pisze tu to pisze ze vanos i i tak na jedno wychodzi
koni seryjnie jest 192 a nm 245 wiec jaki spadek ??
jest 207km i 245nm
chip z allegro nie daje 15km przyrostu bo raczej za 20pln nie da rady poprawić tak mocy i osiągów kompa wyciagałem i nie widać żeby był grzebany auto przyjechało tak z dojczów tam chyba allegro nie ma ??
co do wydechu mam eisenmanna który raczej tylko dodaje fajnego dzwieku niz mocy
poza tym konstrukcja oryginalna a przyrost mocy chyba przez wgrane mapy do kompa nowe
co do pierwszego wykresu robiony w zimę może od zimnego powietrza może dlatego że na stozku może hamownia po ciulu a może dlatego że mniejsze koła były

nie wiem raczej sugeruje się ostatnimi pomiarami
jak bym miał coś do ukrycia nie wstawiał bym wykresu

auto w sumie smiga jak smigało więc jest dobrze
a wracając do zdjęc to nie sa budynki po starej firmie Stomil na fotach z tym wielkim kominem to jest to stara kotłownia
fotki gdzie sa pieski to stare magazyny (budynki nie uzywane )
konstrukcje juz typowo zabytkowe sa nie uzywane te troche powsze z czasów prl sa nadal w użyciu przez firmy prywatne
