BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dlatego, że właściwie nie jest lepszy od poprzednika ja bym tu widział V10 biturbo a nie non stop to samo 4.4 v8 biturbo przeciez ten silnik wymyslili w 1995r ile mozna ludziska oszczednosci nawet w bmw zabijaja frajde z jazdy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Zdzira 850I napisał(a):
dlatego, że właściwie nie jest lepszy od poprzednika ja bym tu widział V10 biturbo a nie non stop to samo 4.4 v8 biturbo przeciez ten silnik wymyslili w 1995r ile mozna ludziska oszczednosci nawet w bmw zabijaja frajde z jazdy


Bo pojemność ta sama to już ten sam silnik :super: :rotfl:

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
No widzisz Zdzira, a sztab inżynierów z ///M widzi tu V8tt i raczej oni wiedzą lepiej co robią :|

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
słuchaj silnik ten baxzuje na m62 czy tego chcesz czy nie i tyle po drugie co to za polityka, żeby w 3 modelach m był ten sam silnik to paranoja po drugie w nowszym niby lepszym modelu mniejsza pojemnosc i dorzucone turbo, żeby aby moc podciagnac co by siary nie było jeszcze nie tak dawno wiekszosc forum w roznych tematach udowadniala jak to bmw jest lepsze nad np audi bo osiaga wysoka moc bez turbo a tu nagle zmiana zdania bo bmw wprowadzilo taki sam patent


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Zdzira 850I, wydaje mi się, że w mocach 550++ wolnossące silniki już są zbyt skomplikowane pod wieloma względami, aby pakować je do samochodów osobowych takich jak 5-er. O wiele łatwiej i TANIEJ jest zastosować małą jednostkę V8 turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Z m62 to on ma tyle wspólnego co pan Władek z profesjonalnym warsztatem :]

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Zdzira 850I napisał(a):
słuchaj silnik ten baxzuje na m62 czy tego chcesz czy nie i tyle po drugie co to za polityka, żeby w 3 modelach m był ten sam silnik to paranoja po drugie w nowszym niby lepszym modelu mniejsza pojemnosc i dorzucone turbo, żeby aby moc podciagnac co by siary nie było jeszcze nie tak dawno wiekszosc forum w roznych tematach udowadniala jak to bmw jest lepsze nad np audi bo osiaga wysoka moc bez turbo a tu nagle zmiana zdania bo bmw wprowadzilo taki sam patent


Ba, a M62 wywodzi się od M60.
Znaczy się M60=S63 :rotfl:

Ale co do tego że w M5 siedzi to samo co w X5/6 M to się zgodzę że lipa :/
Szkoda że nie zdecydowali się na rozwijanie projektu S85 i wmontowanie suszar do V10.
Jak audi zostanie przy V10 na suszarach a nowy GS-F dostanie silnik od LFA to M5 może zostać w tyle :(

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
valdorane napisał(a):
Zdzira 850I, wydaje mi się, że w mocach 550++ wolnossące silniki już są zbyt skomplikowane pod wieloma względami, aby pakować je do samochodów osobowych takich jak 5-er. O wiele łatwiej i TANIEJ jest zastosować małą jednostkę V8 turbo.


Mercedes jakoś nie ma z tym problemu :/

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:47 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Mercedes pod oznaczeniem ... 63 AMG stosuje silniki wolnosące ( 6.2 V8) i doładowane ( 5.5 V8). Albo ''500'' w Sklasie wolnossace (5.5 V8), a w CL doładowane (4.7 V8).

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Mercedes z 6,3 V12 bez dmuchawek wyciągał 444 KM i 620 NM. Podobny silnik tylko 6,0 ze zmniejszoną średnicą tłoka z dmuchawkami wyciskał 612 KM i 1000 NM BiTurbo. Wszystko to od początku XXI wieku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Tomek napisał(a):
Mercedes jakoś nie ma z tym problemu

To fakt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
renoraines napisał(a):
Mercedes pod oznaczeniem ... 63 AMG stosuje silniki wolnosące ( 6.2 V8) i doładowane ( 5.5 V8).


I chodzą słuchy że mają odejść od 6.2 właśnie na rzecz tego 5.5 z kompresorem.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 11:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Hans' napisał(a):
Dziwi mnie taka opinia właściciela M5. Można to odebrać jako zwykłą zawiść, niechęć niskiego lotu tylko czemu ?
Bo jest poza Twoim zasięgiem ?
Krytyka samochodu w dzisiejszych czasach oparta na interpretacji suchych danych technicznych to fanaberia.
Może najpierw warto byłoby przejechać kilka km nowym M5 ?
M5 to coś więcej niż dane techniczne. M5 to nieskończona satysfakcja, radość z jazdy i szacunek dla historii marki i Ty to powinieneś wiedzieć najlepiej. W tym samochodzie jest coś więcej niż ilość KM w przeliczeniu na masę.

Dla mnie ten samochód ma wszystkie znamiona żeby odnieść sukces.


Zamiast Cie dziwic opinia właściciela M5, powinieneś sie zastanowić że może coś w tym jest...
Bo tak to napisałeś jakieś banały gazetowe, dokładnie jak ktoś kto nie miał M5.

Raz ze nie rozumiem "wzięcia" silnika 555KM z X6X5, wrzuceniu go na warsztat zakładu M, a nastepnie wylegitymowania sie mocą 560KM, po zmianie dolotu, zaworów, elektroniki, wodnych coolerow i czego oni tam jeszcze nie dali..... wali od tego komedią na kilometr....

Dwa, że M5 jest ogólnie autem bezsensu w sensie koncepcji, i bazuje na zajawce.
To pierwsze M5 w którym nie widze zadnej zajawki, ani silnika z wyścigówki, ani osiągów lepszych od Ferrari, ani pierwszej V8 M, ani pierwszej V10 w powyginanym opakowaniu.
Stylistycznie też nie ma nic zajawkowego, jakis pakiet i tyle.

Zamiast sadzić puste teksty, proponuje sie zastanowić nad koncepcją tego auta.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Zdzira 850I napisał(a):
słuchaj silnik ten baxzuje na m62 czy tego chcesz czy nie i tyle po drugie co to za polityka, żeby w 3 modelach m był ten sam silnik to paranoja po drugie w nowszym niby lepszym modelu mniejsza pojemnosc i dorzucone turbo, żeby aby moc podciagnac co by siary nie było jeszcze nie tak dawno wiekszosc forum w roznych tematach udowadniala jak to bmw jest lepsze nad np audi bo osiaga wysoka moc bez turbo a tu nagle zmiana zdania bo bmw wprowadzilo taki sam patent


Jak doszedles do wniosku, ze bazuje na M62? Tym, ze ma taka sama, zaokraglona pojemnosc 4.4l?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Prawda... Zaczynając od e34 wtedy szał.. e39 już nad e34 był duży przełom... Chociaż myślę, że największy był między e39 M5 a e60 M5. Tym skokiem BMW zaczeło nas przyzwyczajać, że będzie tak za każdym razem, czyli skok mocy, wyglądu, technologii, A tu dupa zbita, może się okazać, że e60 M5 ma lepszy potencjał od F10 M5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
bendzamin napisał(a):
Zaczynając od e34 wtedy szał.. e39 już nad e34 był duży przełom..

60KM różnicy mocy to nie jest wielki przełom. Przełomem może być tutaj V8.
E39 a E60, to jest przełom. Ponad 100KM różnicy i do tego zaawansowane V10.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
bendzamin napisał(a):
Prawda... Zaczynając od e34 wtedy szał.. e39 już nad e34 był duży przełom... Chociaż myślę, że największy był między e39 M5 a e60 M5. Tym skokiem BMW zaczeło nas przyzwyczajać, że będzie tak za każdym razem, czyli skok mocy, wyglądu, technologii, A tu dupa zbita, może się okazać, że e60 M5 ma lepszy potencjał od F10 M5.



Może nie do końca, coć BMW musi się ostro postarać nad jazdą, bo tu takie nowe Renault Megane właśnie osiągneło lepszy czas na Nurburgringu niż M5 E60 i nawet niż ten Focus z dziwnym zawieszeniem. Zaczyna się dziać. ;)

bendzamin napisał(a):
Zaczynając od e34 wtedy szał.. e39 już nad e34 był duży przełom...


Racja, E34 ręcznie budowane, E39 maszyneria. :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Ostatnio edytowano 18 czerwca 2011, 12:40 przez WąskiMaciek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
off

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 12:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
WąskiMaciek napisał(a):
Może nie do końca, coć BMW musi się ostro postarać nad jazdą, bo tu takie nowe Renault Megane właśnie osiągneło lepszy czas na Nurburgringu niż M5 E60


Bo M5 nie jest na tor, ogólnie nie wiadomo do czego jest to auto :)

Brak zajawki, brak czegoś co by robiło robote, jakiegoś czegoś, co by wyróżniało koncepcje.... zobaczcie na te felgi... kurde, porażka po prostu

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL