Panowie na milion procent macie wyrobione uszczelniacze zaworowe dlatego po części pobiera olej a zaufajcie ze z miesiąca na miesiąc będzie brac coraz więcej i więcej. Wymienialismy ostatnio w 120i i 318i a na dzień dzisiejszy konczymy zmieniac w x5 4.4 N62 . Trojka potrafila brac nawet 1,2l na 1000km a teraz robi na jednym oleju od wymiany do wymiany i nie ma czegos takiego ze w bmw dolewa się olej standardowo,bo to nie prawda, panowie z bmw wiedza o tej wadzie ale nie było oficjalnego biuletynu na temat uszczelniaczy zaworowych i dlatego się mowi ze kazde bmw bierze olej. Ja u siebie również zmieniam w następny weekend uszczelniacze zaworowe bo szlak mnie trafia jak stoje na swiatlach, a tam przy musnieciu gazu nagle się chmura dymu pojawia i wstyd straszny,a i jak będziecie zmieniac uszczelniacze w N62 to sprawdzcie sobie przy okaji pompe wody bo nowa jest nie droga ,a czasem się możecie zdziwić jaki jest luz na niej .Wiem ,ze temat był ruszony dawno temu ,ale nie widze żeby ktoś konkretnie odpowiedział,a ja w razie czego sluze pomocą i gwarantuje ze jeśli ktoś ma taki problem ze bierze mu olej a na postoju kopci na bialo lub przy ruszaniu ,a później już nic to będą to tylko i wyłącznie uszczelniacze zaworowe oraz dobrze jest zmienić przy okazji oringi metalowe, które przychodzą na każdy walek po dwa czyli razem osiem sztuk oraz wymienić lub rozruszać popychacze hydrauliczne na valvetronicach(choć osobiście bym proponowal wymienić). To bardzo czesty problem we wszystkich modelach ,lecz w szczególności wszystkie motory z oznaczeniem N. Jeśli będzie ktoś chciał to zrobić w UK to zapraszam . Mamy profesjonalne blokady do większości modeli bmw, wiec nie trzeba się bac ze będzie robione amatorsko, posiadamy również diagnostykę komputerowa do bmw ,wiec wszystkie adaptacje i testy będą przeprowadzone jak w serwisie. Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy BMW oraz tych mniej szczęśliwych
