BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 9 lipca 2011, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Splitterki świetne, te są najładniejsze :)

Tak patrze na zdjęcie wnętrza, czarny sufit by się przydał :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 9 lipca 2011, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
BRAWET, bedzie tylko musze podjechac do kumpla bo czeka juz ten sufit na mnie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 10:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
I jak? auto było hamowane już?

Co do pomysłu na swap to również uważam że jest głupi.
Zostaw ten silnik, k64 bez kucia wyciągnął 393 KM więc jest to możliwe.
Podkręć doładowanie, to przecież nie takie trudne dla ludzi u których to robisz.
Pompuj 0,7-0,8 bar i śmigaj.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 11:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
K64 ma M50 a nie M54 :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 11:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Berbel007 napisał(a):
K64 ma M50 a nie M54 :wstyd:

No i? :]
Nie wierzę żeby z m54 nie dało się wyciągnąć 300 KM :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jeszcze nie bylo hamowane bo nadal jest w Plocku , pozatym odcinke przesuna dopiero pod koniec lipca wiec po tym wszystkim go shamuje.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 13:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
M50 ma żeliwny blok dlatego jest taki trwały M54 jest o wiele delikatniejsze także sadzę, że bez kucia to tak max 300-320KM potem będa juz problemy z awaryjnościa takiego motoru wg mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 13:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
jedziesz po bandzie :)
szacunek za modyfikacje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 14 lipca 2011, 14:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Forest Chce już widzieć twoje E46 jak będzie zamiatał tyłem po tym jak zamontujesz szpere :)

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 18 lipca 2011, 22:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Zdzira 850I napisał(a):
M50 ma żeliwny blok dlatego jest taki trwały M54 jest o wiele delikatniejsze także sadzę, że bez kucia to tak max 300-320KM potem będa juz problemy z awaryjnościa takiego motoru wg mnie

Awaryjność i owszem jeśli się nie pomyśli co się robi.
Najczęstrzym problemem jest wyciąganie szpilek z bloku. Ale i z tym można sobie poradzić, tylko wystarczy poszukać jak.
A co do szpery to jaką Forest bierzesz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 18 lipca 2011, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
szpera quaife pod koniec lipca bedzie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
super autko pogratulowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 11:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 879
Lokalizacja: Kościan
Moje BMW: E30 316+
Kod silnika: M52TUB28
i jak tam forest ? odcinka przesunięta? :)

_________________
Dla Ciebie To Trzy Zwykle Litery, Dla Mnie Zaś Silnik I Koła Cztery
Pozdro dla maniaków

"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Kompresor, Ecken splitters, szpera, koni
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
W sobote wszystko bede wiedzial bo jeszcze auto u Mario

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 16 sierpnia 2011, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
forest napisał(a):
W sobote wszystko bede wiedzial bo jeszcze auto u Mario

po opisie na gg Maria cos mi sie wydaje ze bedzie grubo :D, widze ze idziesz w moc zostawiajac sobie wygody :), ja sie coraz bardziej sklaniam ku temu zeby wygody wyrzucic :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 16 sierpnia 2011, 14:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jestem troche wkurzony bo dowiedzialem sie ze odcinka nie jest ciagle przesunieta. Na postoju wkreca bez problemu na 7200 ale juz podczas jazdy 6500 i odcina. Nie wiem co jest , musza to chlopaki ogarnac jakos :kwasny:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 16 sierpnia 2011, 14:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Santino napisał(a):
forest napisał(a):
W sobote wszystko bede wiedzial bo jeszcze auto u Mario

po opisie na gg Maria cos mi sie wydaje ze bedzie grubo :D, widze ze idziesz w moc zostawiajac sobie wygody :), ja sie coraz bardziej sklaniam ku temu zeby wygody wyrzucic :D

Ze srodka nic nie wyrzucam , bo auto ma byc ladne i szybkie.
Gdybym mial walczyc o kazdy kilogram to kupil bym M3 e36 i tam usunal wszystko co zbedne.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 21 sierpnia 2011, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TU B28
forest,
witaj
jaki był koszt założenia samego kompresora i ustawienie wszystiego ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 21 sierpnia 2011, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
snake doc napisał(a):
jaki był koszt założenia samego kompresora i ustawienie wszystiego ?


koszt drugiej beemki :)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 325 Supercharger
PostNapisane: 21 sierpnia 2011, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 155
Lokalizacja: Radom/Kraków
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142116&start=0
Gratuluje samochodu i modow! :ok:

Widac, ze cos Cie laczy z tym samochodem bo za cene modow moglbys miec jakis nowszy model, a mimo wszystko Ty i tak ciagle zostajesz przy E46! Bardzo fajne podejscie ;)

Teraz chyba tylko trzeba czekac na swap silnika :)

Pozdrawiam :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 71  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL