BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
MaTiMa napisał(a):
oj oj oj oj oj cieżki orzech faktycznie :zdegustowany:
jakie wartości ma ?


pytasz o lancera? w sumie to jedna wielka nie wiadoma... :hyhy: seryjnie to 280 km wyciągnęli z 2.0 turbo ale ten ostro dłubany :P tak ostro że przeładowywał... na zegarze pokazywał za skala jakieś 1,6 bara i nie dało się jeździć to brat przestawił na seryjne 1.1 i jest spoko:P Ogólnie poprzedni właściiel nie znał żadnych danych.. ale najważniejsze to waga.. 1200 kg i 300 km pod maska robi swoje do tego jest krótka skrzynia przelot szybki układ kierowniczy wiec mały zapier.. na miasto;D

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Ja bym się nie zastanawiał, przecież to mitsu wygląda jak jakaś plastikowa zabawka poobklejana spojlerami z laminatu, rynną zamiast wydechu, ławką ogrodową na tylnej klapie i przymałych kołach :wstyd:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
frrider napisał(a):
Ja bym się nie zastanawiał, przecież to mitsu wygląda jak jakaś plastikowa zabawka poobklejana spojlerami z laminatu, rynną zamiast wydechu, ławką ogrodową na tylnej klapie i przymałych kołach :wstyd:



to klasyka gatunku :hyhy: trzeba to lubić... a koła czy te plastiki to zawsze można zdjąć.. najważniejszy jest motor w tym aucie i naped 4x4..

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
frrider fakt, ale jak zapie...... :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Ja znam odpowiedź :) ZOSTAWIĆ OBA :hurra: Ale jak mus to mus. Sam bym się zastanawiał........ Niestety ale nie pomogę w podjęciu decyzji :(

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
lkurach napisał(a):
to klasyka gatunku :hyhy: trzeba to lubić... a koła czy te plastiki to zawsze można zdjąć.. najważniejszy jest motor w tym aucie i naped 4x4..

Faktycznie trzeba to lubić, ale jak można lubić takiego ulepa rodem z podmiejskich wiosek, pojawiającego się najczęściej w okolicach remizy - sorry ale dla mnie to auto jest paskudne ale zostawmy już ten temat :)

Najważniejszy motor - czy ja wiem mocny z dołu ale potem puchnie strasznie i słuchać tylko ryk dobiegający z wydechu - jakbyś miał porządny silnik w piątce to byś się nie obawiał takich plastików :ok:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
frrider napisał(a):
Najważniejszy motor - czy ja wiem mocny z dołu ale potem puchnie strasznie i słuchać tylko ryk dobiegający z wydechu - jakbyś miał porządny silnik w piątce to byś się nie obawiał takich plastików :ok:


jedni się będa zachwycać, drudzy krytykować.. takie to życie;D co do silnika to przy pierwszych wrażeniach z jazdy to auto ciągnie raczej od 3 tys w górę zresztą już chyba taki urok turbodoładowanych silników...

i myśle że 5er nawet z silnikiem 4.4 łyka bez zająknięcia :hyhy:

jedna rzecz tylko boli... bedzie brakowało komfortu który oferuje mi e39... No ale w końcu EVO to typowy sport :rotfl:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Ostatnio edytowano 25 lipca 2011, 20:12 przez lkurach, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 20:11 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
No ale te Mitsu to angol.... to nad czym tu się zastanawiać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, nowy nabytek s 6
PostNapisane: 25 lipca 2011, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
Kamil_Puławy napisał(a):
No ale te Mitsu to angol.... to nad czym tu się zastanawiać?


dla sprostowania ,,japończyk" :P już ma wyjęty- silnik, szybę, deskę, itp jutro przyjeżdża dawca i go przekładamy :] we wcześniejszych postach pisałem że mam już za sobą przekładkę subaru wiec z evo też nie będzie problemu..

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, dyfer s 7
PostNapisane: 3 sierpnia 2011, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
Niestety ale zostałem zmuszony do wymiany dyferencjału :kwasny: W ostatnich dniach dowiedziałem się również że niepotrzebnie wymieniłem wcześniej skrzynie biegów... Objawy jakie od dłuższego czasu było słychać to przede wszystkim stuk dochodzący z tunelu środkowego przy każdym odpuszczeniu gazu czy też jechaniu na biegu jałowym... a zaczęło dziać się tak po zredukowaniu biegu z 4 na 3.. Nawet po podniesieniu auta na podnośniku i posłuchaniu wszystko wskazywało że stuk dochodził ze skrzyni biegów i najprawdopodobniej wywaliło w niej jakiś tryb. Do tego w pewnym momencie blokował się wał. Po wymianie skrzyni stuk dalej był wiec przypuszczałem że to dyfer. Kilka dni temu straciłem napęd i już wiedziałem że to jednak na 100% nie była skrzynia biegów... A dźwięk po prostu przenosił wał i wydawało się że to ze skrzyni.

Obrazek

Obrazek

Po wymianie aż miło jechać autem jak nic nie stuka :hyhy:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "lkurach-->>528 e39, sprzedany=>
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Góra Kalwaria (okolice Warszawy)
Moje BMW: e39 528i sedan
Kod silnika: m52b28
No i autko sprzedane. Temat do zamknięcia.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=90475


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL