BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]czujnik obrotów walu korbowego i silniczek krokowy
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Witam, chcialem przeczyscic silniczek krokowy bo mi faluja obroty po odpaleniu. ale nie wiem dokladnie gdzie to jest, nie doszukalem sie lokalizacji na forum.
Druga sprawa to czujnik obrotów walu korbowego, chcialbym go zlokalizowac. Dlatego, ze chce zrobic pstryczek ktory bedzie przerywal obwod zasilajacy tan czujnik. taki amatorski immobiliser.. myslicie, ze to dobry pomysl?


Ostatnio edytowano 18 czerwca 2007, 19:15 przez Voronovitch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 13:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
z elektroniką nie kombinuj, bo przedobrzysz :mur:
silniczek krokowy zlokalizuj tak: od gumy, która jest między filtrem a przepływomierzem odchodzi cieńka, gumowa rurka, i po nitce do kłębka czyli ok. 30cm dalej jest silniczek krokowy :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
dzieki, a jako immobiliser co polecasz? nie mam seryjnego i wydaje mi sie ze najlepiej jest odlaczac jakis obwod ukrytym przyciskiem bo tanie elektroniczne zabezpieczenia sa chyba latwe do przejscia. a pozatym nie chce placic 500 pln za kluczyk kiedy zaplacilem 9 tys. za samochod :) Tym bardziej, ze juz raz zgubilem kluczyk...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 14:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
rorafalki napisał(a):
z elektroniką nie kombinuj, bo przedobrzysz

nie taki diabeł straszny... :hyhy:
Brat właśnie odcioł czujnik połozenia wału , w taki sposób że komputer serwisowy nawet nie generuje błędu więc idealne zabezpieczenie nawet , dla wprawnych i nowoczesnych włamywaczy, tyle że skoro to już jest na forum to już nie jest takim idealnym i niekonwekcjonalnym zabezpieczeniem :/ , a oto właśnie chodzi.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
mysle, ze prosesjonalista nie bedzie sie bral za bume z 92 roku.. raczej mi chodzi o drobnych cwaniaczkow. chodzi mi o odciecie czegokolwiek co jest niezbedne do jazdy schowanym przyciskiem. zeby po prostu sie komus nie oplacalo za dlugo szukac.. ps. Twoj brat tez to robil w e36?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 08:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Voronovitch napisał(a):
Twoj brat tez to robil w e36?

niestety nie :wstyd: :rotfl: , w pasacie b5 z 99roku, ale to żadna różnica, musisz tylko znależć odpowiedni przewód, ale najlepiej nie zaraz przy silniku tylko gdzieś głębiej i przeciąć go ukrytym wyłącznikiem :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2007, 08:05 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 08:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
no w sumie racja :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL