Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Witam Ostatnio podczas deszczu zauważyłem że po zamontowaniu nowych "płaskich" wycieraczek mam problem z haczeniem się ich. Podczas szybkiej pracy mam wrażenie że wycieraczka od strony kierowcy nie zawsze zdąży "uciec" przed tą od strony pasażera i jest niemiły efekt w postaci takiej że wycieraczka kierowcy wybrzusza się i z hukiem uderza o szybę. Czy spotkał się ktoś już z takim problemem ? Dodam że są to oryginalne wycieraczki BMW na szybko telefonem nakręciłem ale to bardziej słychać niż widać
Jakieś rozwiązanie wygooglem ale potrzebuje dobrej rady Chodzi o przestawienie kąta ramienia wycieraczek na tej śrubie mocującej. Po zdjęciu zaślepki odkręceniu śruby nie bardzo wiem co dalej. Wydawało by mi się że wycieraczka już powinna zejść ale coś ją chyba jeszcze trzyma. Może ktoś już demontował ten element i podpowie co należy zrobić dalej
Wiek: 48 Posty: 26 Lokalizacja: z pod Warszawy Moje BMW: e46 320d Kod silnika: M47N
po odkręceniu nakrętki musisz podnieść ramię przestawianej wycieraczki i bujając nim na boki zsunąć ramię z wielowypustu Następnie minimalnie przestawiając w odpowiednim kierunku z powrotem wcisnąć na wielowypust i przykręcić Swoją drogą dziwne, że oryginalne BMW są za długie...
po odkręceniu nakrętki musisz podnieść ramię przestawianej wycieraczki i bujając nim na boki zsunąć ramię z wielowypustu Następnie minimalnie przestawiając w odpowiednim kierunku z powrotem wcisnąć na wielowypust i przykręcić Swoją drogą dziwne, że oryginalne BMW są za długie...
Dzięki za podpowiedź. W miedzy czasie uporałem się z problemem prawej wycieraczki której pióro nie przesuwało się płynnie ale skokowo. Być może właśnie to powodowało że te skoki powodowały zahaczanie się o lewą wycieraczkę. W razie pojawiającego się znów problemu przestawię o kilka ząbków jedną z wycieraczek.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników