BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] problem z ładowaniem
PostNapisane: 3 września 2011, 21:56 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 21
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: e34 525i Touring
Kod silnika: m50b25
Zauważyłem podczas jazdy lekkie żarzenie się kontrolki ładowania oraz hamulca ręcznego. Po przyjeździe do domu zmierzyłem napięcie ładowania - 11.5 V czyli ładowania brak. Pasek ok więc wymontowałem regulator napięcia. Tym sposobem dowiedziałem się, iż za produkcję prądu moim aucie odpowiada produkt Valeo. Udałem się do sklepu, zakupiłem nie najtańszy regulator Hans pries (120zł). Po zamontowaniu niespodzianka, brak kontrolki ładowania. Dla pewności podstawiłem ponownie stary regler i wspomniana kontrolka świeci. Natomiast na nowej części kontrolki jak i ładowania brak.Podejrzewam wadę nowego zakupu. Czy ktoś z Kolegów spotkał się z podobną historią? Oryginał Valeo troszkę kosztuję, może Ktoś poleci dobry i pewny zamiennik do alternatora Valeo 80A


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z ładowaniem
PostNapisane: 4 września 2011, 01:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
jeśli masz ładowanie 11,5V to faktycznie na pewno za mało ale jeśli udało Ci się przejechać choćby 10km i nadal masz 11,5V to nie znaczy ze masz brak ładowania tylko słabe ładowanie a to duża różnica.

najtańszą opcją jest używany alternator za 50-70zł. nie wiadomo ile podziała oczywiście ale moze podziałać nawet kilka lat a ryzyko finansowe niewielkie...

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL