BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 00:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Układ kierowniczy - skrzypienie - Help!
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Lokalizacja: Ostro³êka/Warszawa
Witam,

dziś podczas powolnej jazd i na postoju zauważyłem, że uklad kierowniczy mi skrzypi. Jest to glosne skrzypienie, slychac to w kabinie auta jak i na zewnatrz. Kiedys juz zdarzylo mi sie, ze uklad potrafil wydać ten cholerny dzwiek, ale tylko przez moment i ciszej. Teraz czuje, ze sie nasiliło.

Proszę Was o pomoc, co to może być, jak sprawdzić itp.

Dzięki z góry.
Przemek. e34 525i M50, 215 000 km przebiegu, grudzien 90.


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2007, 21:37 przez Orica, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 20:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Lokalizacja: Ostro³êka/Warszawa
Aha..Chciałem jeszcze dodac, że 7000 km temu byłem w Bawarii Motors na przeglądzie i nic nie wykazało, że w zaiweszeniu są jakieś luzy itp. Również jakieś 2000 km temu na stacji diagnostycznej i również nic nie znaleźli....
Mam na myśli to, że to raczej nie sworzeń lub inne elementy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 15:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Lokalizacja: Ostro³êka/Warszawa
Witam ponownie,

czy naprawde nikt nie jest mi w stanie pomóc...???

Ej no....:)

Pozdrawiam,
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 18:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Orica, górne mocowania amorków sprawdź , tam sa łożyska , moze wypłukał sie smar i skrzypią .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 20:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Lokalizacja: Ostro³êka/Warszawa
Biały,

raczej się nie znam na mechanice, ale czy jest jakiś sposób, żeby samemu sobie poradzić z problemem?? Jak samemu mogę ten smar nanieść i gdzie? Czy moze lepiej jechać do mechanika....?

Dzieki z góry za odp.

Przemek[/i]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Orica, jak poniesiesz maskę to tam gdzie są kielichy amorków są takie zaślepki na środku gumy , musisz podważyć je śrubokrętem i bedziesz widział łożyska tam daj smaru . Te łożyska może w ogóle się rozsypały to trzeba wymienic całe gumy :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 22:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
Stacja diagnostyczna 30 zł i wszystko jasne :) moim skromnym zdaniem te skrzypienie lub nawet nazwałbym to chrobotaniem to ewidentnie wyjechane Sworznie i moze być cos jeszcze do wymiany...
albo wpadłes gdzies w dziure i sie cos wyrąbało.. albo przyszedł na nie czas...
sprawdz gałki, sworznie, łączniki stabilizatorów...ale wydaje mi sie ze sworznie.. bo kiedys tak koszmarnie wpadłem w dziure ze zaczeło chrobotac przy skrecaniu na postoju w prawą strone... gdy kreciłem spowrotem w lewo było cicho.. okazalo sie ze sworzen prawy:)

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Szorotawa
Witam,ta usterka to zużyte górne łożyska amortyzatora,poprostu starte gómy i tuleja metalowa trze o karoserie,jak rozbierzesz to będzie widac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 21:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 171
Moje BMW: 7er
to łożysko.Mi tak trzeszczało że sie parkowac nie dałoze wstydu :wstyd: Wymieniłem lewe i prawe dla swietego spokoju ;) za lemforedera w inter cars dasz koło 90zł/szt

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL