BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Witam
Auto znane na forum więc nie będę się rozpisywał.
Jako,że samochód jest 100% bezwypadkowy jest dobrą bazą do modyfikacji jeżeli się polubimy możliwe,że powstanie z niego coś ciekawego.
Na razie jedna słaba fotka ale ta 330ci ma już kupę zdjęć na forum.
Dość szybko uzupełnię galerię o zdjęcia i pierwsze modyfikacje.
Pozdrawiam

Obrazek


Ostatnio edytowano 19 września 2011, 16:55 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Czyli co m3 i 330i?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Patrz rubrykę "Moje BMW"
Prędzej 330Ci i E30 v ale z tym to zobaczymy na wiosnę czy się plany nie zmienią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
M3 poszlo do zyda ok bo sie pogubilem

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Moje BMW: 330d
--==Mały==-- napisał(a):
Dość szybko uzupełnię galerię o zdjęcia i pierwsze modyfikacje.


Oporócz gleby jakie jeszcze zmiany na dzień dobry ? ;) :)

_________________
viewtopic.php?f=6&t=82660&hilit=davido&start=280

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Po M-ce to minimum kompresor tu musi wjechać żeby nie było zmuły ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 09:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wszystko fajnie, pięknie, ale napisz jakie masz plany, bo jak na razie to nie widać w tym sensu. Nie lepiej było modzić M3?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Na razie nie ma czego oceniać ;)

Po wstępie i tym co piszesz, można jednak wywnioskować, że jest i będzie ciekawie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 10:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
jiGsaw, 330ci to autko na co dzień a M3 raczej nie jest i pewnie dla tego , 330ci bardzo fajnie się jeździ a M3 to już bardzo "hardkorowo" , super jest ta 330 z tego co pamiętam jak ją jacek kupił była mega zadbana czy dalej jest w takim stanie ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 12:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Na razie zmiana na gorsze, ale zobaczymy jaki będzie finalny efekt. 330Ci jest wygodniejsze od M3 a na to mały narzekał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 15:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Marks napisał(a):
jiGsaw, 330ci to autko na co dzień a M3 raczej nie jest i pewnie dla tego , 330ci bardzo fajnie się jeździ a M3 to już bardzo "hardkorowo" , super jest ta 330 z tego co pamiętam jak ją jacek kupił była mega zadbana czy dalej jest w takim stanie ?

kostek_ja napisał(a):
Na razie zmiana na gorsze, ale zobaczymy jaki będzie finalny efekt. 330Ci jest wygodniejsze od M3 a na to mały narzekał.


Dokładnie jak pisze Marks i Kostek kto jeździł jednym i drugim zrozumie,że to całkowicie inne auta. 330ci to mega komfort przy M3 całkiem inne auto cisza spokój i trochę nuda wręcz ale to spróbujemy zmienić. Wielki plus dla mnie,że w końcu manual nie mam nic do SMG super skrzynia na miasto ale czucie auta i frajda z jazdy dużo większa w manualu.
Co do stanu widziałem auto u Jacka i nic się nie zmieniło nie mam większych zastrzeżeń brak błędów na komputerze technicznie również nie dopatrzyłem się wad jedynie akumulator do wymiany na gwałt ale jest jeszcze oryginalny i tylne opony słabe + jedna z guzem to natychmiast do wymiany. Najważniejsze,że auto jest bezwypadkowe i oryginalne lakierniczo i blacharsko to była podstawa do zamiany. Z minusów mega słabe wyposażenie ja fanem gadżetów nie jestem ale ponuro w tym aucie trzeba będzie coś tu poprawić. Lakier ładny bez większych uszczerbków połysk ładny ale ma drobne ryski potrzebuje porządnej polerki na pewno dostanie ją jak znajdę czas. No i alcantara nie jestem zwolennikiem tej tapicerki nie dość,że szara ponura to dosć szybko się niszczy i nie wygląda najlepiej jak dla mnie.
Przebieg również potwierdzony ale kierownica niestety trochę wytarta tak było już u Jacka. Stawiam na to,że ktoś jeździł z brudnymi lub szorstkimi rękoma i moment załatwi skórę.
Jestem właśnie w trakcie poszukiwań drugiej kierownicy w stanie bdb bo ta mnie strasznie razi a nie toleruję obszywania bo nigdy nie wygląda jak oryginał.
Dużym minusem auta jest zbyt wysokie i zbyt miękkie zawieszenie do tak dużych kół na niskiej oponie nie jest to dobre połączenie samochód źle się na tym prowadzi i to będzie zmienione na gwałt już jedzie do mnie gwint (dzięki Danny i Cioos).
Pierwsza zmiana to lampy diodowe na tył zawsze miałem takie w każdym e46 i jakoś tu mi ich brakowało. Dalej tak jak pisałem będę chciał dopieścić to auto w szczegółach bo baza jest bardzo dobra i poprawić choć trochę wyposażenie no a jak wszystko się uda trochę performence.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 17:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 394
Lokalizacja: POLSKA
cos pieknego! nie raz slinilem sie na nia jak byla w rekach poprzednich dwoch wlascicieli a teraz cos czuje ze bedzie jeszcze lepiej. Zycze powodzenia w modach! :ok:
sorry za brak pl znakow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 17:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Najbardziej jestem zadowolony z koloru uwielbiam niebieskie auta.
W M3 ten szary mnie strasznie męczył nie lubię takich kolorów.
No i fajnie,że jest ta fioletowawa szyba w M3 też była nie wiem czemu ale lubię ten dodatek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 18:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
--==Mały==-- napisał(a):
nie toleruję obszywania bo nigdy nie wygląda jak oryginał.

Tutaj w pełni się zgadzam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==--, pochwal się jaki gwint dokładnie i jakie masz plany typu
--==Mały==-- napisał(a):
performence
Głównie mnie interesuje co z silnikiem (turbo, kompresor?) i czy będzie szpera? Ja bez szpery żyć nie mogę w RWD. Nawet do mojej e38 trafi w niedługim czasie szpera :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
kostek_ja napisał(a):
--==Mały==--, pochwal się jaki gwint dokładnie i jakie masz plany typu
--==Mały==-- napisał(a):
performence
Głównie mnie interesuje co z silnikiem (turbo, kompresor?) i czy będzie szpera? Ja bez szpery żyć nie mogę w RWD. Nawet do mojej e38 trafi w niedługim czasie szpera :)


Kostek gwint nie będzie,żaden super bo taki mi nie potrzebny. Każdy im droższy gwint tym twardszy i tym większe możliwości regulacji itd a mi to nie potrzebne to auto na co dzień nie na tor. Jeździłem na bardzo wielu gwintach na kw v2, na weitecu, na ap na fk oraz TA i na co dzień najlepiej spisywał mi się gwint TA. Tu w sumie zastanawiałem się tylko między FK a TA ale w FK jest wiele przypadków stukania i skrzypienia tylnego zestawu a na TA zrobiłem jednym autem 80tyś km i zawieszenie działało bdb aż do sprzedaży. Umiarkowana twardość, aluminiowe tulejki do regulacji (mój weitec i chyba ap miały plastiki i zawsze się obrabiały) gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów no i te pokonane 80tyś na tym zawieszeniu bez awarii to w sumie zdecydowało,że wybrałem TA bo lubie te zawieszenia mimo,że ludzie którzy na tym nie jeździli lubią pisać negatywne opinie.
Tutaj plusem był również fakt,że brat ma od roku takie zawieszenie w swoim 325Ci, którym sporo jeździłem i wiem,że będę zadowolony.

Co do performance nie będę zdradzał planów do póki nie będę ich pewny. Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli będzie coś fajnego ale o tym będę pisał na bieżąco.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
Ciekawa zmiana, ogólnie to auto znane i lubiane, domyślam się jaki masz plan wobec tego auta :)

Co do gwintu, to warty polecenia jest AP Racing, Ta Technix w E46 + Performance, troszke to się kłóci ;)

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==-- napisał(a):
Jeździłem na bardzo wielu gwintach na kw v2, na weitecu, na ap na fk oraz TA i na co dzień najlepiej spisywał mi się gwint TA.

Ja z oferty KW do samochodu komfortowego wrzuciłbym Street Comfort. Jest do zwykłej e46 do M3 nie robią i chyba słusznie. Ale ważne żebyś był zadowolony, ja bym nie mógł się przesiąść z M3 do 330. Za miękkie, nie ma szpery :)

No właśnie. Nie odpowiedziałeś mi na pytanie czy będzie szpera :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Na AP jeździłem i nie chce takiego zawieszenia. Nie spełniał moich oczekiwań pod względem zachowania auta i z trwałością nie było najlepiej jak się potem doczytałem na niemieckim forum sporo reklamacji jest na AP.
Dla mnie jedyny dobry gwint to KW V2 V3 ale jego możliwości nie wykorzystam na ulicy zresztą te gwinty pracują dobrze przy ustawieniu na beton jak ustawimy na miększą pracę to jest masakra jak na łódce to samo miałem w gwincie FK na wkładach koni w E30 pięknie to pracowało ale musiało być bardzo twardo na miękkim była łódka.
Miałem naprawdę sporo różnych zawieszeń w życiu i TA pasuje mi idealnie na co dzień.
Wielu kupuje zawieszenie za 1200zł i marudzi bo nie sprawdza się w drifcie ;) albo robią germana gdzie opona jest 2-3mm od nadkola i marudzą,że tył za miękki bo przyciera na hopkach :rotfl: normalne,że jak zawieszenie nie ma regulacji twardości to nie będzie mega beton bo nie może być musi być wypośrodkowane a druga sprawa to nie są zawieszenia do wyczynowej jazdy choć wiele wytrzymują.
Dla mnie np Ksport to shit a kosztuje 2x tyle ale każdy ma swoje zdanie i gust i nie chodzi tu o cenę.

Co do szpery wszystko kwestia na jak długo to auto zostanie ze mną nie zależy mi na tym tak bardzo bo do jazdy bokiem będę chciał zrobić inne auto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:45 
Nawet nie wiedziałem że emka sprzedana. :niepewny:

Gratulacje zakupu no i czekam na mody w tym aucie.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL