BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 22 września 2011, 23:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
sylwiabmw napisał(a):
Bo e30 ma najwiecej BMW z BMW...
Uwielbiam jego linie.
Ale, spkojnie póki co 6 jest i długo będzie ;)


:ok:

To i sesję zrobimy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 07:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
PawełWAWA napisał(a):
Przesiadka z e63 645i na e-30...
Wiem, ale dlaczego koniec? ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 07:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 418
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-63 645ci
Koniec ... Ale - początku ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
sylwiabmw, A nie przypadkiem początek końca? :D
Ja również jestem zdania, że jeśli E30 jest zrobione ze smakiem to jak najbardziej konkuruje z obecnymi modelami, nawet je przebijając w oryginalności. ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 10:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
WąskiMaciek napisał(a):
sylwiabmw, A nie przypadkiem początek końca? :D
Ja również jestem zdania, że jeśli E30 jest zrobione ze smakiem to jak najbardziej konkuruje z obecnymi modelami, nawet je przebijając w oryginalności. ;)



No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
PawełWAWA napisał(a):


No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

m3 e30 przebija i to mocno ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 14:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):


No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

m3 e30 przebija i to mocno ;)



Czym tak przebija?
Mocą? :rotfl:
Przyśpieszeniem? :rotfl:
Wyglądem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 14:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
PawełWAWA napisał(a):
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):


No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

m3 e30 przebija i to mocno ;)



Czym tak przebija?
Mocą? :rotfl:
Przyśpieszeniem? :rotfl:
Wyglądem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

i tak tego nie zrozumiesz ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):


No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

m3 e30 przebija i to mocno ;)



Czym tak przebija?
Mocą? :rotfl:
Przyśpieszeniem? :rotfl:
Wyglądem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

i tak tego nie zrozumiesz ;)


No tak... powinienem sprzedać 650i i kupić M3 e30 .. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Żeby nie było -nie mam nic do klasyków :) - kiedyś długo szukałem AC COBRY i Mustanga Shelby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 16:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 418
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-63 645ci
WąskiMaciek, w moim przypadku zdecydowanie KONIEC - POCZĄTKU :)
Choć w Polsce ludzie mają straszną satysfakcje patrząc na kogoś kto z jakiegoś niewiadomego dla otoczenia powodu zmienia prace, auto, dom - na gorsze...
Najlepsze że teorii jest tyle ile prawd o takiej sytuacji :/
A, tyle uśmiechów na twarzy ile ludzi.
:kijemgo:


///david, dokładnie :ok: .

Rozmowa robi się nie smaczna :kwasny:
Dyskusje typu "bo moje jest najlepsze", albo "nie ma lepszego auta od mojego"... :zdegustowany:
- a, fe.

Mam 6kę, jest genialna.
Nie mówię przy tym że wypasiona stara trójeczka nie przebije jej wizualnie czy mocą ...
Bo, zdarzyło się że miałam nie tęgą minę pewnego razu.
Oj zdziwko też było spore :szok:
Wygoda w 6er jest jedyna w swoim rodzaju :oczami: :) I TU PRZYZNAM RACJĘ że jest naj :hyhy:

...

Jest czas na zmianę z lepszego na dobre, by później móc wsiąść do najlepszego.
To tyle w dyskusji
:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):
///david napisał(a):
PawełWAWA napisał(a):


No szczególnie przebija szóstkę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

m3 e30 przebija i to mocno ;)



Czym tak przebija?
Mocą? :rotfl:
Przyśpieszeniem? :rotfl:
Wyglądem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

i tak tego nie zrozumiesz ;)

Dokładnie. Nie mówię, że 6 jest zła (bo nie jest), ale to tylko toczydło. Żadne nowe BMW nie będzie już takie jak kiedyś. I możesz dalej na każdym kroku potwierdzać, że jesteś właścicielem 650i i jest to najlepsze auto na świecie - Twoja sprawa. :ok:
Tylko nie zapominaj, że każdy może mieć swoje zdanie... ;)


P.S.
A wyśmiewając osiągi M3 E30 widać, że nie masz pojęcia o BMW. :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 18:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
///david napisał(a):
Dokładnie. Nie mówię, że 6 jest zła (bo nie jest), ale to tylko toczydło. Żadne nowe BMW nie będzie już takie jak kiedyś. I możesz dalej na każdym kroku potwierdzać, że jesteś właścicielem 650i i jest to najlepsze auto na świecie - Twoja sprawa. :ok:
Tylko nie zapominaj, że każdy może mieć swoje zdanie... ;)


:ok:
Każdy ma prawo mieć swoje zdanie.

A osiągi M3 e30 znam - niestey nie powalają -ponad 6,5s do100km/h i w najmocniejszej wersji 238kM - no chyba że czegoś nie wiem :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 19:08 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Niektórym wystarczy, że jest rzadziej spotykanym autem, niż e63 :ok: A jeśli sprowadzasz sprawę tylko do osiągów, to fakt, sporo o tym aucie nie wiesz :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 19:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
PawełWAWA napisał(a):
A osiągi M3 e30 znam - niestey nie powalają -ponad 6,5s do100km/h i w najmocniejszej wersji 238kM - no chyba że czegoś nie wiem


Jedź swoją 367 konną bestią na tor, a ten stary, słaby i wolny trup pokaże Ci jak się jeździ. :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 19:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 418
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-63 645ci
i słowa są zbędne... :zawstydzony:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 20:06 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
WąskiMaciek napisał(a):
Jedź swoją 367 konną bestią na tor, a ten stary, słaby i wolny trup pokaże Ci jak się jeździ

Myślę, że M3 i tak dostałaby sromotne baty - e63 to mocne, dopracowane auto, przelicznik kg/km też ma korzystniejszy :D Mimo, że jest luksusowym GT, a nie pożeraczem zakrętów ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
///david napisał(a):
i tak tego nie zrozumiesz ;)


Tez tego nie rozumiem, to zupelnie inne samochody, nie rozumiem problemu bycia lepszym zamiast.

Nie rozumiem takze kultowosci E30, gdy w niewiele odlegleszej historii istnialy ciekawsze, bardziej egzotyczne i dla wiekszosci "fanow", kompletnie nie znane modele, takie jak 2002 turbo czy E9 CS (juz nawet nie wspominam o CSL).

sylwiabmw napisał(a):
Jest czas na zmianę z lepszego na dobre, by później móc wsiąść do najlepszego.
To tyle w dyskusji
:)


Moim zdaniem nie ma co probowac szukac innego uzasadnienia, bo wzbudza to tylko niepotrzebna, dziwna dyskusje.

Domyslam sie, ze jest to decyzja podyktowana np. potrzeba inwestycji w nowy biznes, ktory rozwijasz i doceniam, niewiele osob potrafi podjac taka decyzje, nie wstydzic sie tego jak sama zauwazylas przed innymi ludzmi, uwazam tylko, ze nie ma sensu sie z tego tlumaczyc. W kazdym badz razie doskonale to rozumiem :ok:

PawełWAWA napisał(a):
Żeby nie było -nie mam nic do klasyków :) - kiedyś długo szukałem AC COBRY i Mustanga Shelby


GT350, GT350h czy tym bardziej GT500 to super ciezki temat nawet w Stanach, bez workow pieniedzy nie da rady do tego podejsc. O cenach Shelby Cobra nie chce nawet myslec.

maaaad napisał(a):
WąskiMaciek napisał(a):
Jedź swoją 367 konną bestią na tor, a ten stary, słaby i wolny trup pokaże Ci jak się jeździ

Myślę, że M3 i tak dostałaby sromotne baty - e63 to mocne, dopracowane auto, przelicznik kg/km też ma korzystniejszy :D Mimo, że jest luksusowym GT, a nie pożeraczem zakrętów ;)


Dokladnie, tak by bylo

http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_650i.html
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e30.html

potezna roznica w czasie okrazenia na Oschersleben


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 418
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-63 645ci
Vermilion, nie do końca jest tak jak napisałeś ale sporo racji w tym jest.
Wiesz co o Tobie myślę :ok:
Paweł - masz na prawdę piękne auto! - jeszcze raz gratuluje.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 22:07 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Vermilion napisał(a):
Nie rozumiem takze kultowosci E30, gdy w niewiele odlegleszej historii istnialy ciekawsze, bardziej egzotyczne i dla wiekszosci "fanow", kompletnie nie znane modele, takie jak 2002 turbo czy E9 CS (juz nawet nie wspominam o CSL).

Dostępność/koszty - z tego względu również nie ma co porównywać tych aut z e30. 2002 widziałem w swoim życiu kilka, e9 jedno, a e30... Nawet o ciekawe e21 trudno.

Sorry Paweł za ot w temacie, już nie śmiecę :x
Napiszę jeszcze tylko tyle, że e63 ma bardzo ponadczasową linię, a krytycy pana Bangle powinni wbić wzrok w ziemię i oblać się purpurą :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PawełWawa->E63 650i->Hartge -30mm +20"Vermilion Gravis str.7
PostNapisane: 23 września 2011, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
sylwiabmw napisał(a):
Vermilion, nie do końca jest tak jak napisałeś ale sporo racji w tym jest.
Wiesz co o Tobie myślę :ok:


Rozumiem, niemniej jednak uwazam, ze nie ma potrzeby tlumaczenia sie z takich decyzji, czy wynika to z kaprysu, checi odmiany czy czegos innego ;)

maaaad napisał(a):
Dostępność/koszty - z tego względu również nie ma co porównywać tych aut z e30. 2002 widziałem w swoim życiu kilka, e9 jedno, a e30... Nawet o ciekawe e21 trudno.


To takze rozumiem, tylko nie idzie mi to w parze, z "kultowoscia" czy "i tak nie zrozumiesz", albo szukamy okazyjnego youngtimera z potencjalem, albo czegos wyjatkowego. Zaniedbanych E30 widuje tygodniowo kilka (a E36 jeszcze wiecej) i to tez ma wplyw na moja opinie na temat tego samochodu, mam tutaj podobne zdanie jak o Golfie II. Poza tym mam dziwne wrazenie, ze 2002 rodziloby pytania w stylu "to BMW produkowalo cos takiego przed E30?" i one bylyby tutaj bezcenne :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL