Santino napisał(a):
na wczesniejszym gwincie ustawialem geometrie 2 razy i tam nie bylem zadowolony, teraz po wymianie na KW chce jechac do innego zakladu podobno bardzo ogarniety jest tam ten typek, no ale problem tez jest taki ze mam u siebie wachacze z m-technika ktore maja inny kat wyprzedzenia swoznia z tego co wiem
Tu Ci do końca nie odpowiem wahacze mam m-pakietowe faktycznie kąt wyprzedzenia chyba wychodził na czerwono ale koleś mówił,że jest równo i to efekt zawieszenia jakie ma auto.
Drugą rzeczą jaka wychodzi na czerwono ale to przez obniżenie jest pochylenie przednich kół. Norma jest do 1 stopnia u mnie jest 1,4 stopnia ale to normalne,że przy obniżeniu robi się negatyw przy lekkim podniesieniu auta podnośnikiem było w normie. W zglebionej na max e36 miałem 2 stopnie negatywu z przodu
Santino jeżeli masz na myśli ściąganie w prawo lub w lewo to ustawione mam ok jedzie prosto ale na równej drodze bo jak droga jest pochyła przy negatywie i tych wyprzedzonych kątach będzie delikatnie ściągać niestety auto z takim ustawieniem jest czułe na pochylenie nawierzchni ale jest to delikatne i nie przeszkadza bardzo za to w zakrętach super. Dokładnie to samo było we wszystkich moich M3.
Druga sprawa to opony. Jak po zrobieniu geometrii czujesz ściąganie na jedną stronę zamień koła stronami (chyba,że opony kierunkowe wtedy lipa) ma to bardzo duży wpływ. Ja w dwóch swoich beemkach tak miałem,że ciągnęło po zamienieniu opon ciągnęło w drugą stronę po wymianie na nowe było idealnie.
Niestety ale robienie geometrii w obniżonych BMW nie wychodzi polskim warsztatom.
W M3 ustawiałem 3 razy w tym pierwszy raz w serwisie BMW u Rawskiego i dopiero koło Otwocka w takim wielkim serwisie gość zrobił idealnie. Masakra mają sprzęt ale zero wiedzy i odpowiednich baz danych. Dla większości obniżone auto nie różni się niczym od krzywego/niesprawnego bo przecież na maszynie jest na czerwono to coś jest krzywe
