BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 00:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z alarmem
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 15:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Od wczoraj mam niegroźny ale bardzo wkur...cy problem.
Otoż wczoraj zamknąłem samochód i nie mogłem go otworzyć z pilota. Nie miałem czasu, więc otworzyłem go normalnie kluczykiem. Pohałasował troche i pojechałem. Myślałem, że to bateria słaba, ale wymieniłem ją i to jednak nie to. Ciągle nie mogę wyłączyć jeb...go alarmu. Więc za każdym razem jak otwieram drzwi, uruchamiam samchod, mam pokaz migających kierunków.
Odłączyłem akumlator na 1h, żeby zresetować alarm, ale oczywiście nie pomogło.
Nie mam pojęcia co z tym zrobić.
Może ktoś z Was ma pomysł jak wyłączyć/zresetować alarm.
Może poniższe obrazki pomogą.
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 czerwca 2007, 21:37 przez discrimen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 16:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
podjedź do mojego znajomego od reki ci pomoże. w ożarowie mazowieckim a mianowicie jak dojezzasz do świateł ze zjazdem na pruszków to jedziesz jeszcze 600 metrów dalej i skręcasz w lewo i po prawej chyba trzeci dom 603691958 zadzwoń do niego może przez telefon ci wytłumaczy. bardzo sympatyczny gość

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
robert dzwonilem do tego gościa faktycznie przyjemny facet, mówi że powinien dać rade to zrobić, ale nie za bardzo mam czas, żeby do niego jechać i zostawić na cały dzień samochód. Jeszcze z nim porozmawiam jutro. Fakt Faktem dzięki za kontakt. Napewno się przyda.
Druga sprawa.
Po restarcie kompa pływają mi niskie obroty. Tylko w trakcje jazdy, jak samochód stoi jest ok. Znajomy powiedział mi, żebym po restarcie kompa nie jeździł odrazu, tylko uruchomił samochód do rozgrzania, żeby sam pochodził. Nie znam się więc pytanie do lepiej poinformowanych, czy to jest sensowne? Co należy zrobić po restarcie kompa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 21:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
W teorii komputer powinien złapać mape w ciągu paru dni i się sam dostroić.

Tutaj jest procedura resetu kompa do E32 którą napisał Frank. Może warto by tego spróbować (mam na myśli czynności już po resecie, odpalanie, jazdę)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=592

U siebie odłączałem akku i w e36 i e39 i nic się nie zmieniło.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 06:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Dzięki Andrzej za pomoc, każda informacja się przyda.
A teraz ciekawostka.
Przejechałem 50km po restarcie kompa i obroty przestały pływać. Na razie nie potwierdzam tej informacji ostatecznie, ale wczoraj już wyraźnie czułem, że mniej pływają, dzisiaj zrobiłem 15km i nie pływały wogóle. Wygląda na to, że komp dostroił/dostraja się. Dzisiaj jeszcze zweryfikuje to po pracy. Ale już buźka mi się cieszy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 12:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Skojarzyłem sobie, że na pilocie jest czerwona dioda.
Ta dioda na 95% nie paliła się wcześniej w trakcje zamykania i otwierania samochodu.
Teraz przy każdym naciśnięciu zapala się na czerwono.
Być może jest to jedynie rozsynchornizowanie pilota z alarmem.
Powstaje pytanie jak zsynchronizować pilota z alarmem.
Jeśli wiecie, będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 06:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
robert
Dziękuje raz jeszcze za pomoc. Koledze zabrało to 15min. Inni bali się dotykać. Nie mam pytań:) Szczerze polecam tą osobę 603691958.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL