BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 października 2011, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
do tego koloru to wg mnie nr1 ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 października 2011, 23:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dla mnie też wygrywał nr 2 z tego VT ale po znalezieniu fotek z taką nerką nie jestem przekonany:
Czarny środek:

Obrazek

Cała czarna

Obrazek

Czarny środek bez szału a cała czarna mocno postarza auto i wygląda jak by czegoś brakowało

A tu oryginał:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 października 2011, 23:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
zdecydowanie pozycja nr 2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 21 października 2011, 09:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1315
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 46&start=0
Tak jak pisałem wcześniej,nr 2 w Twoim przypadku prezentuje się najlepiej :ok:
Zrób najpierw środek na czarno i zobacz czy Ci się spodoba. Później oklej ramki folią. Jak się nie spodoba to wywalisz.
Ja tak zrobiłem u siebie. Najpierw na próbę,efekt zadowalający,więc zostawiłem :)

_________________
......Zobacz moje BMW......

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 21 października 2011, 15:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Moim zdaniem dalej nr.2

Na zdjęciach które zapodałeś opcję nr.1 i 3 są czyste i w dobrej jakości, a nr.2 przykurzony i w ogóle zdjęcie takie jakieś przymglone.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 21 października 2011, 16:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Hubson jak możesz zrób w wolnej chwili ciemny środek nerek z ostatniej fotki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 21 października 2011, 16:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 22 października 2011, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
opcja nr. 2 lub 3

chromowane żeberka są :dobani:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 22 października 2011, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 269
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 320i
Kod silnika: m54b22
Nr 1 :ok:

_________________
E36 316i M43B16 --> E46 320i M54B22


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 00:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
dla mnie opcja nr. 3, aczkolwiek nr.2 też ok..

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 09:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
djenker napisał(a):
Zostaw tak jak jest. Każdy na siłę zmienia nerkę na czarną, a w niektórych przypadkach to po prostu odbiera autu charakter.



x2
Zostaw tak jak jest bo teraz jest super.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 11:03 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5373
Moje BMW: Giulia Veloce
Jeszcze raz napisze, chyba już trzeci, nie rób tutaj czarnej nerki bo to do niczego nie będzie pasowało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Też jestem za ori, zwłaszcza do tego auta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 19:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
Opcja numer 3 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 23 października 2011, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i
Kod silnika: M52B25
Chrom na 110% nic nie zmieniaj !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 25 października 2011, 22:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dziś 330stka dostała nowe hamulce przednie.
Klocki już się kończyły tarcze były bez tragedii ale chciałem nowe coś porządnego zwłaszcza,że auto ma szybciej jeździć. Rozmiar jest taki sam jak w M3 325mm w wersji USA E46 M3 tarcze były takie same nie nacinane czy nawiercane więc wystarczy nacinanych czy nawiercanych nie chciałem miałem w M3 EU i wkurzały mnie dźwięki jakie wydawały po rozgrzaniu a dodatkowo mają tendencję do krzywienia.
Wybór padł na tarcze Textar PRO i klocki Textar.
Tarcze wg producenta mają kilka zalet względem zwykłych:
- 100 % powłoka chroniąca przed korozją brak śladów rdzewienia,
- właściwości high carbon
- zwiększona wytrzymałość,
- optymalna reakcja w czasie hamowania: zminimalizowanie wibracji podczas hamowania dzięki redukcji zniekształcenia tarcz,
- zwiększona odporność na temperaturę.
- równomierna dystrybucja ciepła wynikająca z lepszej przewodności cieplnej,
Tarcze były dość drogie mam nadzieje,że są warte swojej ceny zobaczymy jeżeli to co podaje producent jest prawdą to było warto. Optyka też jest ważna zwłaszcza,że przy BBS CH widać całe tarcze hamulcowe.
Dodatkowo pomalowałem wszystkie 4 zaciski na czarno bo wyglądały nie ciekawie.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 25 października 2011, 22:16 
Co to są 'właściwości high carbon" ? :zakrecony: .........................


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 25 października 2011, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
no to hamownia powinna być ok :) dobra opcja z tym że nie rdzewieją, strasznie mnie wkurza jak po umyciu, albo deszczu widać na tarczach rdze.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 25 października 2011, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
sirek napisał(a):
Co to są 'właściwości high carbon" ? :zakrecony: .........................

To chyba jakiś materiał z którego są zrobione lub którym są powlekane nie wiem bo opis zerżnięty bezczelnie ze strony producenta ;)
"Tarcze hamulcowe High Carbon mają znakomite właściwości odlewu i obróbki zapobiegające drgania hamulca, jak również hałasu wytwarzanego przez pojazd.W wyniku ich dobrej przewodności cieplnej, mają z natury dobra odporność na uszkodzenia. Zalecane dla wszystkich ciężkich zastosowań, w tym autobusów i autokarów"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Po zakupie 330 pojechałem na hamownię i wyszło dość słabo 206KM 260NM.
Auto ma być modyfikowane więc trzeba było znaleźć brakującą moc.
Wymieniłem świece, zmierzyłem kompresję wyszło bdb i równiutko na wszystkich cylindrach,filtr paliwa był co prawda świeży ale filtrona teraz jest mann , odblokowałem na stałe klapkę w wydechu bo się zacinała w pozycji zamkniętej no i wywaliłem katalizatory wstawiając kolektory z portkami od M52. Dziś na hamowni wyszło 226KM 290NM więc myślę,że wynik już poprawny stawiam,że pompa paliwa jest już słaba bo ma 200tyś km i pracuje dość głośno wyraźnie ją słychać. To ostatni element który może nie działać poprawnie. Po wymianie było by jeszcze lepiej ale już nie ma sensu kupować oryginału bo i tak będzie nowa mocniejsza pompa Walbro.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mmarcin47 i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL