BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 12:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czuć było stratę tych 20KM?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
rorafalki napisał(a):
czuć było stratę tych 20KM?

Szczerze to różnicy w ogóle nie czuć. Byłem pewny,że moc jest bliska serii bo auto przyspieszało równo i płynnie.
Na pierwszy pomiar pojechaliśmy na dwa auta brata 325Ci i moje 330Ci.
325Ci wyszło seria 192KM auto ma 110tyś przebiegu. U mnie jak widać 206KM.
Gdyby nie to był bym pewny,że to błąd hamowni bo wykres był ładny żadnych załamań itd lekki dołek przy załączeniu disy ale to norma w M54 jak disa nie sprawna robi się tam dół. Nawet szukałem czy wyższe opony nie powodują przekłamania hamowni ale wyszło,że 325ci też ma wyższe więc ten watek porzuciłem.
Czasy do 200km mi się nie podobały bo wychodziło 27-28s ale mam trochę za duże opony i przy tej prędkości przekłamanie 7km/h więc czas do tych 195km/h był 26s do 160km/h 15-16s
Teraz do 195km/h jest 24-25s do 160 14-15s. Różnica około 1s więc wcale nie duża ciężka do wyczucia. Jak widać po wykresie zmienił się równomiernie moc i moment przebiega bardzo podobnie do wcześniejszego pomiaru i w jeździe nie jest to bardzo odczuwalne za to w konfrontacji 325Ci vs 330Ci różnica się zwiększyła wcześniej do 100km/h auta jechały prawie równo teraz jest długość różnicy i 330Ci delikatnie cały czas odjeżdża.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 13:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
ta 330 jak jeszcze mial ja Yacek nie trzymala mocy jak bylismy na hamowni trzema 330-stkami Yacek Dzikus i ja wypadla najslabiej chyba 219km wyszlo, zmieniaj to pompe moze wynik sie poprawi u mnie na kolektorach z m52 bylo 240km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
yakuza napisał(a):
ta 330 jak jeszcze mial ja Yacek nie trzymala mocy jak bylismy na hamowni trzema 330-stkami Yacek Dzikus i ja wypadla najslabiej chyba 219km wyszlo, zmieniaj to pompe moze wynik sie poprawi u mnie na kolektorach z m52 bylo 240km


Yakuza po pierwsze dzięki za podpowiedzi co do kolektorów M52 :ok: Ja u siebie założyłem wszystkie 4 sondy wykorzystując koniec portek z m54 wraz z miejscem na sondy. To też może mieć wpływ na twój wynik bo wiem,że po oszukaniu tylnych sond auto jest podlewane dostaje większe dawki bo komputer nie wyczuwa niespalonego paliwa. Dodatkowo wy mierzyliście na innym rodzaju hamowni w VTG wyniki są bardzo miarodajne w tej chwili jestem pewny,że na tamtej wynik był by ponad 230KM bo widziałem wiele wykresów z tej hamowni. Jak się nie mylę PUZ hamuje tam auta. Pamiętam wykres od Yacka 219KM Dzikusa 226KM (chyba) twoja 231KM więc już wtedy coś z elementów które wymieniłem zawodziło. Tu tak jak piszę winna może być ta pompa ale będzie wymieniona na walbro no i filtr powietrza ma już trochę przejechane nie jest śmieć ale nowiutki też nie jest. Dolot będzie całkowicie zmieniany więc nie ma sensu już nic kombinować następny pomiar będzie już po konkretniejszych modyfikacjach. Aha pomiar robiłem na benzynie 95 na takiej zazwyczaj jeżdżę więc nie interesują mnie wykresy na 98 czy 99+.


Ostatnio edytowano 27 października 2011, 13:42 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 13:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
--==Mały==-- napisał(a):
yakuza napisał(a):
ta 330 jak jeszcze mial ja Yacek nie trzymala mocy jak bylismy na hamowni trzema 330-stkami Yacek Dzikus i ja wypadla najslabiej chyba 219km wyszlo, zmieniaj to pompe moze wynik sie poprawi u mnie na kolektorach z m52 bylo 240km


Yakuza tylko wy mierzyliście na innym rodzaju hamowni w tej chwili jestem pewny,że na tamtej wynik był by ponad 230KM bo widziałem wiele wykresów z tej hamowni. Jak się nie mylę PUZ hamuje tam auta. Pamiętam wykres od Yacka 219KM Dzikusa 226KM (chyba) twoja 231KM więc już wtedy coś z elementów które wymieniłem pewnie zawodziło. Tu tak jak piszę winna może być ta pompa ale będzie wymieniona na walbro no i filtr powietrza ma już trochę przejechane nie jest śmieć ale nowiutki też nie jest. Dolot będzie zmieniany więc nie ma sensu już nic kombinować następny pomiar będzie już po konkretniejszych modyfikacjach. Aha pomiar robiłem na benzynie 95 na takiej zazwyczaj jeżdżę więc nie interesują mnie wykresy na 98 czy 99+.

tak PUZ hamuje i stroi tam swoje auta, ta hamownia szalu nie robi a o nawiew trzeba sie prosic, ja tez jezdzilem na 95


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 14:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
Witam.U mnie też wyszło za mało koników i momentu.202.8 km i 252nm.wymianialem u siebie oczywiscie wszystkie oleje,filtry,przeplywomierz, na komputerze brak bledow,sondy wporzadku.Auto jezdzi idealnie.Po tym wszystkim mechanik stwierdził że gdzieś w dolocie była nieszczelność i ją poprawił.Nie byłem po tym na hamowni chociaż zamierzam to zrobić.Poprawa może jest ale cięzko powiedzieć.Nie wiem co mi koniki zabrało.Badaną miałem kompresje silnika, cisnienie pompy paliwa i podobno też wszystko dobrze.Nie miałem wymienianej odmy co zamierzam też zrobić w najbliższym czasie mimo iż tutaj wcale z odmą nie ma problemu.Chce też sprawdzić dise bo podobno jest to też jakiś problem w m54.Katy niby są nie zapchane tak też stwierdził jeden fachowiec :) Macie jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 18:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Nie wiem jak wy oklejacie te nerki folią ale dla mnie jest to nie wykonalne przynajmniej dla jednej osoby trzeba by to równocześnie podgrzewać i naciągać a nie mam aż tyle rąk i wychodzi pełno bąbli chyba to oleje i pomaluje nerki a jak mi się nie spodoba kupie drugi komplet.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 18:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
--==Mały==-- napisał(a):
Nie wiem jak wy oklejacie te nerki folią ale dla mnie jest to nie wykonalne przynajmniej dla jednej osoby trzeba by to równocześnie podgrzewać i naciągać a nie mam aż tyle rąk i wychodzi pełno bąbli chyba to oleje i pomaluje nerki a jak mi się nie spodoba kupie drugi komplet.


pomoc drugiej osoby przy oklejeniu jest obowiązkowa.. ;)
samemu ciężko to ogarnąć... :zdegustowany:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 19:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
--==Mały==-- napisał(a):
Nie wiem jak wy oklejacie te nerki folią ale dla mnie jest to nie wykonalne przynajmniej dla jednej osoby trzeba by to równocześnie podgrzewać i naciągać a nie mam aż tyle rąk i wychodzi pełno bąbli chyba to oleje i pomaluje nerki a jak mi się nie spodoba kupie drugi komplet.


z chromu jak pomalujesz to prawdopodobnie zejdzie.sporo osob tak miało.troche szkoda w takim przypadku oryginalnych nerek.albo te oklej albo kup jakies chinskie do pomalowania, albo kup gotowe czarne bo tez sa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jezeli wyszlo 226hp to nie jest zle - szczegolnie ze pomiar robiony na benzynie 95. Na takiej benzynie auto nie ma katalogowych osiagow.
Zreszta niedlugo pojawi sie trojka z przodu :) :super:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1315
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 46&start=0
piotr320 napisał(a):
--==Mały==-- napisał(a):
Nie wiem jak wy oklejacie te nerki folią ale dla mnie jest to nie wykonalne przynajmniej dla jednej osoby trzeba by to równocześnie podgrzewać i naciągać a nie mam aż tyle rąk i wychodzi pełno bąbli chyba to oleje i pomaluje nerki a jak mi się nie spodoba kupie drugi komplet.


pomoc drugiej osoby przy oklejeniu jest obowiązkowa.. ;)
samemu ciężko to ogarnąć... :zdegustowany:


Ja dałem radę sam,ale jest dość wk :cenzura: i upierdliwe. Tylko spokój może Cie uratować :D

A jak pomalujesz to podobno lakier odpryskuje od kamieni :kwasny:

_________________
......Zobacz moje BMW......

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 20:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
b mma w napisał(a):
A jak pomalujesz to podobno lakier odpryskuje od kamieni :kwasny:
Widziałem, potwierdzam :dobani:
Lepiej obkleić ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 20:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 368
Moje BMW: e36 cabrio
Pamiętam jak malowałem swoje nerki, zdrapałem chrom najdelikatniej jak się dało... Z perspektywy czasu uważam, że to dużo niepotrzebnej pracy, gdyż kolega w swojej na chrom nałożył czarny mat, lakiernik mu ten chrom czymś zmatowił(nie pamiętam czym i jak :P ) żeby lakier lepiej się przyjął, dwie warstwy i rok bez problemów, jak później to nie wiem bo sprzedał, ale nie było śladów zużycia ;)

_________________
Obrazek
Z wiatrem we włosach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 20:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jedną okleiłem ładnie (właściwie brat okleił bo to nie na moją cierpliwość) ale rezygnuje nie podoba mi się zostają srebrne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 331
Lokalizacja: RADOM
Moje BMW: ///M3 SEDAN
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=104791
--==Mały==--, moze poszukaj takich nerek jak ja miałem ??

Obrazek

zamawiałem z ebaya niemieckiego koszt 350-400 nie pamiętam dokładnie, idealnie pasowały do shadowline - czarny połysk :)

_________________
Moja była e46 325Ci
Moja obecna ///M3 E36 SEDAN
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 27 października 2011, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1022
Lokalizacja: RacibĂłrz
no niezle trzyma moc :hyhy:

_________________
moje cabrio zajrzyj i ocen!!!!!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=398997#398997


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 29 października 2011, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Przed hamownią zrobiłem błąd :( Auto od tygodnia jeździło na dolocie K&N dedykowanym do M3 ze stożkiem a rano przed wizytą na hamowni zmieniłem na seryjną puszkę bo tak było wcześniej hamowane i chciałem mieć porównanie. Wczoraj patrzyłem w inpie i wszystkie adaptacje na minusie typowo pod stożek ;/ Powinienem skasować przed hamownią. Po skasowaniu adaptacje są bliskie 0 auto lepiej jeździ i robi o 0,2-0,3s lepsze czasy na 1/4 mili :kwasny: myślę,że pomiar wyszedł by lepszy ale już nie będę go mierzył bo każdy pomiar to 200zł zmierzę już po konkretnych modyfikacjach szkoda tylko,że nie pomyślałem,żeby skasować te adaptację przed hamownią.
Czasy auta z Akcelerometru powtarzalne przy idealnym starcie 1/4mili 14,1-14,3 przy gorszych 14,5-14,8 dalej 0-160km/h 14,2-14,4 0-200km/h 25,3-25,8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 29 października 2011, 12:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
Wykres ladny, tragedii nie ma. Widzialem ostatnio wychuchane 330i na hamowni, jeden wlasciciel 68 tysiecy mil przebiegu, serwisowana w jednym miejscu, nie dojezdzana (wrecz zamulona). Wyplula 218 kucy i 280 Nm. Wlasciviel wymienil caly osprzet i niedlugo chwila prawdy.

Piekna sztuka i do twarzy jej w chromowanej nerce ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 29 października 2011, 12:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Po skasowaniu adaptacji czasy poprawiły się o 0,2-0,3s na 1/4mili wcześniej najlepszy wynik był 14,5 a po skasowaniu powtarzalnie zrobiłem 3 razy 14.2 i raz 14,1. Czasy z około 10-15 startów przed i po więc miałem porównanie. Myślę,że wynik był by lepszy ale to nie istotne bo i tak będzie lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 29 października 2011, 12:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
--==Mały==-- napisał(a):
ale to nie istotne bo i tak będzie lepiej.

I o to chodzi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ///david i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL