Generalnie po założeniu instalacji wszystko gadało przez kilka miesiecy, nastepnie pojawilo sie wypadanie zapłonu, gazownik uznał, że listwa z wtryskiwaczami jest niesprawna i zbyt kiepska do bmw. zmienił listwe - problem pozostał, po 2 dniach postawił diagnoze - uszkodzony przepływomierz. diagnoze poparł faktem, że po odpięciu przepływomierza na gazie wszystko wracało do normy. gdy podpinał przepływomierz to po chwili na wolnych obrotach znowu wypadał zapłon. błędu przepływomierza wtedy jeszcze nie było - wywalił miesiąc później. generalnie po dwóch miesiacach kupiłem przepływomierz oryginalny od siemensa za 750 zł. problem zniknął podczas zasilania benzyną - a na gazie pozostał.
generalnie nie bardzo siedze w takich tematach, ale podobno chodzi o jakieś korekty, które na wolnych obrotach spadają do zera i wtedy wywala zapłon... ale jak sie do tych słów odnieść bardziej fachowo - nie pytajcie. Po wszystkich swietych znajde chwile czasu, zobacze co dokladnie siedzi pod maska zrobie fotki oraz wrzuce skriny z ustawien sterownika. Mam kabelek do kompa oraz program wiem ze dziala bo juz podłączałem, ale tylko zeby popatrzec bo generalnie nie znam sie
