BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 11:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Nakło
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52K
aaaaaaaa chyba sie pomyliłem, to e36 is ma 140 a e30 ile ma? 115 ???

_________________
zobacz moje bimmery:
była e36 coupe http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=22594&hilit=DAY+NIGHT
była e39 528i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=473108#473108
była e46 330i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36924
była e92 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
E36 Is=140KM
E30 Is=136KM

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 11:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mpower007 napisał(a):
E36 Is=140KM
E30 Is=136KM


dokładnie tak :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 00:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Przedstawiam wyniki z dwóch różnych hamowni, bo wynik pierwszej mnie trochę zszokował.
Oba to seria!
1.
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... afd63.html
2.
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... a72a1.html

Dzisiaj... tzn. wczoraj otrzymałem zamówiony chip od kolegi Reserved. Zamontowałem i jestem niesamowicie zadowolony!!! Od razu piszę, że dla mnie liczą się fakty (najlepiej na papierze), dlatego jadę w tym tygodniu jeszcze raz na Mineralną zobaczyć co naprawdę daje chip od kolegi Reserved.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 08:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
216 :szok: to po czipie bedzie 300 ? :rotfl: strrrrasznie jestem ciekaw wykresow po chipie :hyhy:

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 09:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Nakło
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52K
szebart napisał(a):
216 :szok: to po czipie bedzie 300 ? :rotfl: strrrrasznie jestem ciekaw wykresow po chipie :hyhy:


oba wykresy podobne, nie 216 tylko 186, na ten skok na koncu pomiaru nie patrzy sie, zeby sie tak zdarzyło to by musiał turbine włączyć albo strzał z nitro;)

_________________
zobacz moje bimmery:
była e36 coupe http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=22594&hilit=DAY+NIGHT
była e39 528i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=473108#473108
była e46 330i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36924
była e92 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 09:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
wachu napisał(a):
oba wykresy podobne, nie 216 tylko 186, na ten skok na koncu pomiaru nie patrzy sie, zeby sie tak zdarzyło to by musiał turbine włączyć albo strzał z nitro;)


no ten pierwszy na końcu ma niezłe przekłamanie max moment uzyskiwany przy ~6100rpm :rotfl: może silnik chciał już odlecieć z pod maski :hyhy: a tak to wykresy bardzo zbliżone... a drobne odchyłki mogą wynikać z dokładności sprzetu jak i z różnych temperatur, różnego ciśnienia atmosferycznego....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Jutro o 11 robię pomiar na hamownii. Już nie mogę się doczekać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 10:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
ja tez :hyhy:

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: chip
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
Witam kolegow jezdze bmw e39 530d- 184 km ,czy jest jakis chip do mojego autka i co on da i jaka kase trzeba wywalic jestem z warszawy dziekuje za podpowiedzi pzdr. i czekam na odp. garfild

_________________
garfild


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 10:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
garfild, napisz do kolegi reserverd, on się zajmuje chipami więc jak cos to on Ci odpowie :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: chip
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
jak go szukac masz moze link do niego

_________________
garfild


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: chip
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
garfild napisał(a):
jak go szukac masz moze link do niego


http://www.bmw-sport.pl/profile.php?mod ... 499ae18458

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 11:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
Guraja napisał(a):
Przedstawiam wyniki z dwóch różnych hamowni, bo wynik pierwszej mnie trochę zszokował.
Oba to seria!
1.
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... afd63.html
2.
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... a72a1.html

Dzisiaj... tzn. wczoraj otrzymałem zamówiony chip od kolegi Reserved. Zamontowałem i jestem niesamowicie zadowolony!!! Od razu piszę, że dla mnie liczą się fakty (najlepiej na papierze), dlatego jadę w tym tygodniu jeszcze raz na Mineralną zobaczyć co naprawdę daje chip od kolegi Reserved.


wydaje mi się ze ta moc spadła od tych 30 stopni im cieplej tym gorsze wyniki, powietrze rzadsze

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Ostatnio edytowano 28 czerwca 2007, 12:03 przez robert, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
coś z tym pierwszym wykresem jest nie tak , czyżbyś ściągał silnik do pomiaru????
Przecież tam jest napisane ze pomiar na silniku, węszę jakiś blef.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
mcgiver - a producent podaje Ci moc silnika, czy moc jaka jest na kołach? Poza tym napisałem przecież, że pierwszy pomiar mnie ostro zszokował i odpuściłem sobie kolejne próby na tej hamowni. Wynik z hamowni GMS był dla mnie bardziej przekonywujący i dlatego postanowiłem pojechać tam dziś już z zamontowanym chipem.

Efekt... chyba nie będę tego komentował, bo na razie jestem lekko zdenerwowany.
Oto wynik:
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... f14e6.html :zalamany:

Jak widać poprawił się (i to bardzo) dolny zakres obrotów, z tąd to uczucie że się lepiej zbiera. Nie wiem tylko dlaczego dalej jest tak kiepsko. No coż będę próbował dodzwonić się do kolegi reserved i ustalić co dalej. Ciekawe tylko czy uda mi się to zrobić do niedzieli, bo wyjeżdżam i w kraju będę dopiero 14 lipca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 17:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Tutaj masz wykres z tej samej hamowni, auto jednego kolegow z forum na tym samym programie :
http://img120.imageshack.us/img120/8905 ... bigvf7.jpg

Dalej masz przy 2k rpm jakis dziwny dol. Dalej pasowaloby znalezc jego przyczyne. Moze problem z ukladem paliwowym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
No 200KM to już coś :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: czyli chipsy są jak najbardziej OK,ja czekam na swój po przeprogramowaniu :hyhy:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 11:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
te rozbieżności dowodzą jak są skalibrowane hamownie , niewiem dlaczego nikt tego nie kontroluje.
Widać pomiar po czipie nic nie daje jeśli się nie pomierzy przed i po, a ja sie oszukiwałem :niepewny: .
no cóż :znudzony: .
Ale co tam hamownia ważne że naprawdę czuć przyrost mocy w realu. :D .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 12:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
a wiec 140zeta i mamy nowe kopyto do auta a efekt ten sam co za ponad 1000zl i gdzie tu sens wywalac tyle kasy?zeby mieli zabezpieczenie na wypadek jak cos spartolą przy montazu? na niby strojenie? a co mi tam moga zestroic? chyba nerwy po tym jakbym mial wywalic tyle kasy na ta kostke - pic na wode. ceny chipow biora jak to mowil Krzysiek "z kosmosu" a ludzie mysla ze jak jest tak tanio to jest zle :zdziwko: wykres mowi sam za siebie. jakie jest Wasze zdanie ?

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL