BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 10:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Możliwa usterka:
Czujnik wałka 20%  20%  [ 1 ]
Czujnik wału korbowego 0%  0%  [ 0 ]
Czujnik temperatury silnika 0%  0%  [ 0 ]
Pedał gazu 20%  20%  [ 1 ]
Przepływka 60%  60%  [ 3 ]
Przepustnica 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 14 listopada 2011, 10:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 205
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46
Hejka,

Postanowiłęm zrobić ankiete na temat mojej usterki :) Za długo z nią walczę i chciał bym zadać pytanie do publiczności ;)

Auto jest słabe do 2 tyś obrotów, podczas ruszania na moment spadaja obroty, czuć zająca i obroty rosną ale do 2 tyś ciężko. Po przekroczeniu magicznych 2 tyś auto dostaje kopa.
Auto pali na dotyk, silnik pacuje równiutko, na kompie błędów nie ma ( INPA ). Ekonomizer domyka się na każdym biegu.
Podczas wjechania w dziurę, lub nie równą/spadzistą dylatację czuć jakby na moment auto przyhamowało silnikiem.

Cewki i świece wymieniowe

Nie linczujcie mnie za to, jeśli naruszy to w jakiś sposób zasadu forum, z góry przepraszam.

Nie mam kasy za bardzo żeby wymieniać wszystko po kolei, więc chwytam się każdej możliwości

Pozdro

Jasonos

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 14 listopada 2011, 12:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
a nastawniki od zmiannych faz rozrzadu dzialaja jak trzeba ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 14 listopada 2011, 12:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
Podobne objawy z obrotami miałem przy problemach z zaworem DISA ale to wyszło by na kompie

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 14 listopada 2011, 12:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 252
Moje BMW: E36 coupe/compact
Kod silnika: M50TUB20/M44B19
Witam miałem podobne problem a raczej mam tylko że jak był zimny silnik to palił na dotyk i było wszystko ok a jak się nagrzał to też słabo przyspieszał i jak wciśnie się pedał gazu to też obroty spadają a po chwili rosną ciepły silnik długo kręcę żeby odpalić byłem na kąpie i wyszło że czujnik położenia wału.Nie którzy piszą żę jak odłączy się czujnik wału to silnik powinien zgasnąć a u mnie przy odłączonym pracuje...pozzdro
Kupie czujnik położenia wału SIEMENS 5WK9 0051 pilne pisać tel kontaktowy 511214000 dzięki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 14 listopada 2011, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 205
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46
przemek_byd napisał(a):
a nastawniki od zmiannych faz rozrzadu dzialaja jak trzeba ??


Jeśłi chodzi CI o siłownik/silnik Valvetronica to był wymieniany w ASO jakiś rok temu, to wyszło na kompie i wgrywali też nowy soft. Ale wtedy to było tak żę jak się silnik nagrzał i zgasiłęm go to przy ponownym włączeniu wchodzi od razu w tryb awaryjny i powyżej 2tys nie wszedł, po wymiane tego silniczka pod tym względem jest juz oki, ale mniej wiecej w tym samym czasie pojawił się en objaw którego dotyczy ankieta,
Ddodatkowo w tym samym okresie był wymieniany czujnik wału bo inny mechanik myślał ze to on było powodem tego zachwania auta, ale ASO zdiagnozowało inaczej... NIestety nie jestem pewien tego mechanika czy aby napewno wymienił czujnik wału albo cokolwiek tam z nim zrobił....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 20 lutego 2012, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Southampton
Moje BMW: E46 318 cabrio
Kod silnika: N46B20A
No i ciekawy jestem jak się sprawa zakończyła? Auto naprawione?
Jeśli tak to napisz co było. Dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 21 lutego 2012, 08:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
Za późno przeczytałem, ale usterką pewnie był valvetronic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i N46 Aniketa dotycząca możliwej usterki
PostNapisane: 12 marca 2012, 14:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 205
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46
Odświerzam bo może komuś sie przyda...

Jak to mówią nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło...

Ankieta okazała się nie trafiona... :(
Dzięki temu, że od jakiegoś czasu oprócz opisywanego w tym wątku mojego problemu, doszło telepanie autem podczas rusznia oraz na wstecznym, ( po mocnym rogrzaniu auta, głownie objawiało się to podczas wjechania w korek... i potem już do końca dnia), udało mi sie rozwiązać problem kangura przy ruszaniu. :hurra:

Wziąłem mechanika do auta żeby mu pokazać do telepanie autem i swierdził - sprzęgło. Oki wziąłem i kupiłem i podczas wymiany ( jak się okazuje może nawet nie potrzebnej ), mechanik powiedział że miałem spory wyciek ze skrzyni biegów na sprzęgło i dlatego miał Pan te kangury, sprzęgło się kleiło i dlatego takie objawy. Dwumas wyczyścili chemią jakąś i powiedział że jest w idealnym stanie, więc nie widzi potrzeby wymiany.

Odebrałem autko od mechanika.... i jakby z fabryki wyjechał.... :super:

Nie ma kangurów ani telepania :D :D :D

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL