BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 00:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] AUTO NIE CHCE JECHAC :( NIKT NIE WIE CZEMU
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 17:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
witam jesli ktos rozwiaze albo pomoze rozwiazac moj problem z e32 to normalnie bede klanial sie do stop :) mam bmw 7 e32 z silnikiem rzedowym 3.0 litra 188km w automacie. auto nie jest w stanie nawet zamieszac kolami na mokrym asfalcie,przyspieszenie godne malego dziecka raczkujacego, zamiast miec juz 100 na liczniku to on ma zaledwie 60.wymienilem filtr paliwa,jest nowy rozrzad,nowe kable palec i kopolka,uszczelka pod glowica tez ok,nowy olej i filtr skrzyni biegow, nie wiem co jeszcze moze miec z tym wspolnego??mechanicy nie maja pojecia czemu nie ma mocy albo twierdza ze taki slaby jest orginalnie ale jezdzilem wieloma takimi samymi bmw kolegow i zamiataja moja jak chca.pomozcie jaka moze byc przyczyna ??! moj mail czoobek@poczta.onet.pl gg:6669501 !!! z gory dzieki za wszelka pomoc i pomysly


Ostatnio edytowano 28 czerwca 2007, 21:13 przez czoobek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 20:22 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Czy rozrząd jest poprawnie zestawiony?
Czy luzy zaworowe są właściwe?
Czy przepływomierz powietrza nie jest uszkodzony?
Jak pracuje na biegu jałowym?
Czy w miarę szybko wkręca się na obroty podczas postoju i jakie obroty potrafi osiągnąć?
Przy ilu obrotach silnika odczuwalny jest spadek mocy, ewentualnie czy w całym zakresie?
Czy katalizator nie jest zapchany?

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
witam rozrzad robil mechanik wiec skad mam wiedziec czy jest dobrze zestawiony ? na lpg chodzi rowno, na bezynie na wolnych obrotach troche trzepie buda ale tylko troche no i ja slysze jakby nierowno chodzil ale tylko na benzynie.dodatkowo odczuwam czasem jakby przerwy w dostawie paliwa jak mu wcisne w pedal gazu a dzis zmienilem filtr paliwa.zawory byly ustawiane z 2m-c temu czy sa wlasciwe tez tego nie potrafie okreslic bo w jaki sposob?przeplywomierz powietrza hm jak sprawdzic czy jest poprawny? :)podczas postoju na obroty wchodzi chyba normalnie ciezko mi powiedziec czy to szybko czy nie.auto w calym zakresie jest slabe, nawet mechanik dzis mi powiedzial jak nim jechal ze jak moj mial 60na liczniku to juz powinienen miec spokojnie 100. katalizator tez wywalilem i dalem strumienice luskowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jeżeli zawory były regulowane zaraz po złożeniu głowicy, to po krótkim przebiegu powinny być przeregulowane ponownie. Nie zależnie od tego czy ma gaz czy też i nie każ sobie ustawić 0,30mm i nie ciasno - na zimnym silniku oczywiście.
Podczas regulacji zaworów niech jeszcze raz sprawdzą zestawienie wałka rozrządu.
Piszesz że kopułka jest nowa - liczę na to, że nowa a nie używana.

Słaby jest także na LPG i to nie daje mi spokoju. Silnik na gazie przeważnie będzie pracował dobrze w odróżnieniu od pracy na benzynie. Wykluczam więc narazie problemy z układem wtryskowym - ale narazie.
Problem albo leży po stronie układu zapłonowego, albo po mechanicznej silnika.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Stawiam na przepływkę, odłącz wtyczke z przepływki i się przejedź.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
te czesci wymienialem w okresie ok 5miesiecy a zawory regulowalem z 2miesiace temu dodatkowo i wlasnie nie jestem pewien ale mam albo 3.0 albo 3.5 na zimnym jutro moge sie dowiedziec od mechanika.tak kopulka nowka kalbe i palec tez wszystkie czesci nowe kupuje.auto nie jest mi w stanie zamieszac kolami nawet na piasku czy na mokrym asfalcie a jak na 188 koni to chyba cos nie tak mimo ze to automat.do wyprzedzania to tez najlepszy nie jest,jako tako daje rade na Sporcie i kickdownie ale to i tak nie to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
odlaczyc przeplywomierz i przejechac sie na gazie czy na benzynie?nic sie nie stanie jesli ja odlacze ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:27 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Nic się nie stanie.
Nie będzie miała jedynie prawidłowej reakcji na szybkie wciśnięcie gazu.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Nic się nie stanie, śmiało

Robercie, ależ ty jesteś szybki
albo masz jakies centrum dowodzenia :) 16 monitorów :rotfl:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
dobra to jutro go odlacze ale nadal nie wiem czy mam jechac na gazie czy na benzynie?ale wydaje mi sie ze to nie jest przeplywomierz bo na gazie jest jeszcze slabszy niz na benzynie (wiadomo lpg) ale jesli bylaby to przeplywka to chyba na paliwie tylko bylby duuzo slabszy no nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 08:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
teorytycznie tak, ale nie napisales jaka masz instalacje gazowa

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 09:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
zwykla instalacja gazowa najprostrza z mozliwych nawet bez komputera tylko na przekazniczkach - przynajmniej nie szczela i chodzi bez zarzutu :) luzy na zaworach mam 0.30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 19:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
witam cisnienie w cylindrach wszedzie takie samo i wacha sie miedzy 10 a 11. przeplywka sprawna.rozrzad nie mogl sie rozciagnac poniewaz jest nowy. jakies pomysly ktos ma jeszcze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2007, 06:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
czoobek napisał(a):
jakies pomysly ktos ma jeszcze?



zmien mechanika bo ten cie chyba robi w balona zeby zarobic mechanik powinien zdiagnozowac przyczyne i wymienic to co trzeba a nie pol samochodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2007, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
czooobek i co doszedłes co jest nie tak z siódemką?

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2007, 08:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
nie jeszcze nie zamowilem swiece nowe jutro bede wymienial bo tamte juz slabe sie troche okazaly a tak poza tym to jeszcze ktos mi podpowiedzial zeby przelozyc komputer ten motronic z innej 7 mam akurat taki z 3.5litrowej zobacze co bedzie.innych propozycji brak narazie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2007, 08:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
taniej by cie wyszlo jakbys pojechal do aso :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2007, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
przeciez masz tylko 188KM wiec rewelacji miał nie bedziesz jesli chodzi o "zerwanie".. a moze coś nie tak ze skrzynią? zobacz czy na R jesteś w stanie zerwać.. a jesli jezdzisz tylko na LPG to radze odłączyć przepływke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2007, 12:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
aily napisał(a):
przeciez masz tylko 188KM wiec rewelacji miał nie bedziesz jesli chodzi o "zerwanie"..

czy ja wiem :cwaniak:

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2007, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
w aso sa sami kretyni , nie potrafia nawet kts dobrze obsluzyc. ze skrzynia wsio ok bo niby co ma byc z nia nie tak skoro to automat albo chodzi albo nie.on podczas jazdy jesli chcesz wyprzedzic to nie ma odejscia bardzo powoli sie zbiera o to glownie mi chodzi. jesli chcialbym jezdzic z piskiem opon jak dzieciak to nie kupilbym 7 tylko cos mniejszego :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL