gucio6 napisał(a):
No to miał pecha i trafił na taki sam egzemplarz na jaki ja trafiłem kupując subaru
Akurat problemy z EJ25 to nic nowego (i czesc poprostu tak ma), z tym silnikiem w Foresterze trzeba obchodzic sie jak z jajkiem i bardzo go pilnowac. Wracajac do Mini daleki jestem do opiniowania czegos na podstawie jednego egzemplarza, a, ze znam jeszcze jedna R53 (gdzie czesc usterek sie powtarza), to twierdze, ze jakosc wykonania jest ponizej krytyki.
gucio6 napisał(a):
A może powiesz o kogo chodzi(twojego kolegę)? Może go znam?
Nie wiem jaki nick mial na forum mini, tu masz foty jego S, moze skojarzysz







gucio6 napisał(a):
Pierwsze słyszę żeby w MINI szyby same pękały

- to nie Matiz
Widocznie cos ma wspolnego, bo za pierwszym razem szyba byla wymieniona na gwarancji, za drugim, bylo juz po.
gucio6 napisał(a):
A tym bardziej że poduszki same strzelają.
Zauwaz tez, ze miejsce pasazera nie bylo zajete

Wiec dodatkowo problem dotyczyl tez maty zajetosci fotela.
gucio6 napisał(a):
Od 4 lat kiedy jestem na forum MINI nikt nie pisał o problemach które tu wymieniłeś, poza pompą wspomagania która -fakt może się stać awaryjna.
Wiesz, musisz przyjac do wiadomosci jedna rzecz, na polskich forach rzadko pisze sie o duzej usterkowosci danego modelu, a szczegolnie na forach gdzie ludzie sa zakochani w danym modelu samochodu/marce. Poprostu wola naprawic po cichu niz dzielic sie problemami. Czesciowo to potwierdzasz, widzisz gdybym nie wspomnial o wspomaganiu, to problem by dla Ciebie nie istnial

Pare postow wyzej uwazales, ze jedyne czego ten samochod potrzebuje to eksploatacja.
gucio6 napisał(a):
Patrz u mnie przez 7lat silnik suchy jak pieprz:)
Tak jak wspominalem wyzej, w obu R53, ktore znam, uszczelniacze nie spelniaja swojej roli.
gucio6 napisał(a):
A co do boczków to Cie nie rozumiem jak mogły się rozpadać i co tam mogło się rozpadać skoro w 90% są plastikowe w jednym elemencie.
Zerknij na foty wyzej, z lewych drzwi non stop odpadal uchwyt, z prawych cala srodkowa czesc boczka. Nic nie bylo polamane, wszystko trzymalo sie tak jak mialo byc oryginalnie.
gucio6 napisał(a):
W R56 były problemy z utrzymaniem mocy katalogowej ale również na PLUS, ponieważ tak samo jak w R53 moc jest wyższa niż podaje producent. Zresztą tu już jest inna bajka bo inne zawieszenie... inny silnik... z koncernu PSA wyprodukowany wspólnie z BMW Peugeotem i Citroenem. No i oczywiście tam jest turbina a w R53 kompresor

Wiesz, nie powiesz mi, ze w momencie gdy fabryczne R53 objezdza R56, z moca tego drugiego jest wszystko ok

gucio6 napisał(a):
Od 4 lat intensywnie interesuję się tą marką, tak że sądzę że wiem sporo, i myślę że więcej od Ciebie, tak samo jak Ty wiesz więcej ode mnie o marce BMW

Nie jestem jakims zagorzalym fanem zadnej marki, doceniam jakosc wykonania, design i sposob zaprojektowania roznych rzeczy.
gucio6 napisał(a):
P.S A jeśli chodzi o BMW to mój brat miał E-46 320d sprzedał je jesienią zeszłego roku, też miał nieustępliwe problemy... jak nie koło masowe się rozleciało to most huczał...rozlatywały się napinacze... ciągle coś "ćwierkało" pod maską, aaaaa jemu też strzeliła poduszka sama z siebie tylko że w boczku w drzwiach. Ale chyba od zawsze jeździł BMW (chwilowo nie ma auta bo szuka e-90) i z tego co wiem nadal będzie nimi jeździł

Twoj brat chyba trafil na drugi pod wzgledem awaryjnosci model

gucio6 napisał(a):
Klasa PREMIUM nie określa auta tylko pod kątem jakości, tylko za jego całokształt i zeprane plusy i minusy.
Dobrze, zgoda, ale jakosc w klasie PREMIUM jest bardzo wazna, to jedna z cech, ktora ma te samochody wyrozniac. Nie twierdze, ze R53 czy R56 to zle samochody, bo koncepcyjnie sa bardzo udane, uwazam jedynie, ze jakosc nie idzie w parze z innymi elementami skladajacymi sie na charakter.
gucio6 napisał(a):
Podsumowując, każdy ma swoje zdanie o jakiejkolwiek marce aut, często wpływa na to użytkowanie auto przez znajomych... rodzinę itp i na tym opieramy swoje poglądy.
Akurat w tym wypadku mam spore porownanie, bo siedzac w branzy mam kontakt chyba z wiekszoscia samochodow z segmentu PREMIUM.
A juz tak zupelnie osobiscie, dziwie sie, ze nie zmieniles Forestera na EVO X.