BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 lipca 2025, 18:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 2.0d Silnik - nie odpala i świeci się na stałe grzani
PostNapisane: 12 lipca 2008, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
:( Witam Wszystkich serdecznie
Od nie dawna jestem posiadaczem e46 320d 150km automat z 2002r. auto dziś rano odpaliło po chwili kręcenia (choć zawsze odpalało od razu). Pojechałem do rodziców ok 16 (jadąc 60-100km/h) i było ok. Po 22.00 wraz z żoną i córeczką miałem jechać do domu (30km) i niemiła niespodzianka - kręcę i kręcę i nic i zauważyłem że kontrolka grzania świec się świeci ciągle (tzn zapala się na chwilę raz zgaśnie i potem świeci ciągle). JESTEM 30KM OD DOMU I NIE WIEM CO ROBIć..... Autko przez dwa miesiące jeździło jako tako. Tzn miało moc (choć nie wiem czy wystarczająco - pojechałem 200km/h i to był max), natomiast strasznie dużo pali bo nawet 12,5l/100km, a komp pokazuje 10-11l/100km (tak mi się wydaje) - nikt nie potrafi ustalić przyczyny - POMOCY... MOżE KTOś WIE CO MOżE BYć PRZYCZYNą AWARII ???[/list]


Ostatnio edytowano 15 lipca 2008, 00:01 przez hgx76, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 23:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kontrolka i problemy z odpalaniem (zbyt wysokie spalanie rowniez) wskazuje ze uszkodzone świece żarowe lub moduł sterujący ich grzaniem.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 00:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
a co mają świece do spalania??? przecież to diesel... z tego co się dowiedziałem to świece służą tylko do rozruchu a w temperaturze powyżej 5st C nie są używane.

Chyba że servis mi podał błędne informacje... to zwracam honor. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
koledzy.... POMOCY>>> CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ??? I CZY KTOŚ ZNA MOŻE DOBREGO MECHANIKA W POZNANIU???? :( :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 11:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
witam,

no i wlasnie, teraz prosze bardzo, zgroza dla tych ktorzy tak potepiaja TDSa. jak widac jest coraz wiecej przepelnionych warsztatow z BMW z silnikami diesla nowszej i najnowszej generacji. a mialo byc tak pieknie ponoc. mam kumpla co to mowi ze jego Bunka ma tak nowoczesny silnik ze nie trzeba czekac na grzanie swiec przy rozruchu, odpala sie taki dieselek jak benzynka. bo to przeciez nie stary TDS. zadufani w sobie bo oni maja nowej genercaji dieselki po 150-200 PS. ja tam ze swojego TD jest zadowolony. i niby tylko 115 km ale jakos daje radosci mase, stare ale jare i tyle. :hyhy: ten post nie ma byc w formie docinki komus, po prostu napisalem co mysle o tym wszystkim. nie bierz tego za zle.

milego slonecznego dnia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 12:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
ja robię 0d 2500 - do 3500 miesięcznie po Poznaniu i kupowałem to auto patrząc na opinie o trwałości i małym spalaniu, a nie dla szpanu... Ale chyba się zawiodłem na marce... zobaczę co mi jutro powie elektryk jak podłączy lanch'a... A tak NAWIASEM MóWIąC CZY MOżE KTOś POLECIć W POZNIU DOBREGO I W MIARę TANIEGO SPECA OD BMW???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 14:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
czy nikt nie potrafi pomóc???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 16:53 
hgx76 napisał(a):
czy nikt nie potrafi pomóc???


ludzie odpoczywają w niedziele.

zapytaj www.google.pl

na pewno zna kilkunastu mechaników w Poznaniu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 20:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
hgx76 napisał(a):
koledzy.... POMOCY>>> CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ??? I CZY KTOŚ ZNA MOŻE DOBREGO MECHANIKA W POZNANIU???? :( :( :(


W dlugiej goslinie jest dobry spec od bmw (to jest za murowana) ale wiem ze klientow ma sporo ceny wysokie i jest ciezki w kontakcie...ale zna sie na rzeczy.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 21:01 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
hgx76
sprawdz czy ten cienszy czerwony kabel ma dobry styk i mase..
Obrazek

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 23:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
hgx76 napisał(a):
a co mają świece do spalania??? przecież to diesel... z tego co się dowiedziałem to świece służą tylko do rozruchu a w temperaturze powyżej 5st C nie są używane.

Chyba że servis mi podał błędne informacje... to zwracam honor. :|


Świece w nowoczesnych dieslach nie służą tylko do rozruchu. Działają również przy uruchomionym silniku i podgrzewają wtryskiwane paliwo. Poza tym świeci u Ciebie kontrolka od świec, nie gaśnie, a więc sygnalizuje Ci że świece nie uzyskują odpowiedniej temperatury.

polecam:

http://moto.wp.pl/kat,45754,wid,8227754 ... caid=163d8

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 23:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dokładnie. W nowoczesnych dieslach jest troszke inaczej niz w 240D W123 ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 00:03 
Frank napisał(a):
W123 ;)


:serce:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
witam ponownie,

Okazało się że wtrysk się skończył


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
....ale jest nowy problem.... auto mi zgasło podczs jazdy i po zawiezieniu do Pana Mikołajczaka okazało się że nie ma kompresji na 3 cylindrach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
... podobno jest dobry mechanik ale zarządał 1000 zł za samo zdjęcie głowicy bo nie wiedzą co jest przyczyną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
.. to chyba przesada tym bardziej że nie potrafią określić kosztów naprawy... może 2000 a może 4000zł (to jest różnica) za samo sprawdzenie i brak diagnozy powiedziano mi że mam zapłacić 300zł. Auto ma 90 000km przebiegu i było sprowadzone z niemiec 2 mieiące temu po lekkim dzwonie. zabrałem auto z tego warsztatu i zaprowadziłem do znajomego... jak będę coś wiedział to poinformuję. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
naiwasem mówiąc jestem :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d Silnik - nie odpala i świeci się na stałe grzani
PostNapisane: 30 listopada 2011, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 8
Lokalizacja: WARSZAWA
Moje BMW: E46 2.0D lift
Kod silnika: 204D4
WITAM WSZYSTKICH FACHOWCÓW

Mam problem z bmw e46 2.0d 2002rok.
Mianowicie od dłuższego szasu auto cieżko odpalalo.Czasami bylo tak ze na poczatku dobrze odpalilo od razu po przejechaniu powiedzmy 40km zgasilem na chwilke i przy prubie uruchomienia po kreceniu 15sekund nie chce juz odpalic za 3 razem odpala.Bagatelizowalem ten problem bo zawsze odpalal nie za 1razem to za drugim.
Dziaiaj pojechalem odwiesc panne gdy wracalem chcialem go umyc umylem go na myjni i moje zdziwienie NIE CHCE ODPALIC SZOK WOGOLE.
Normalnie kreci i nie odpala co moze byc przyczyna.
nie chce wymieniac czesci na pałe:
co moglo pasc -świece żarowe
-wtryski
-pompka paliwa chodzi zreszta byla wymieniana nie dawno.

JAK SPRAWDZIC CO PADŁO CZY POD KOMPEM POKAŻE BŁĘDY


PROSZE O POMOC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL