U mnie też był właśnie i dlatego nie czaje tego wszystkiego. Tylko stan oleju powinno się sprawdzać 5 min po zgaszeniu auta.
Dodatkowo !!! Piszę to dlatego że !!! do 6 garowych betek wejsc powinno 6,5 litra oleju u mnie weszło 5L i pokazuje max !!! dlatego uważam że można dolać.
Zlałem olej na prosto przestał praktycznie leciec a że korek spustowy oleju jest po prawej str to podniosłem auto z lewej strony no i zaczęło dalej cieknąć. I takim oto sposobem mam w aucie 5-5,5L oleju i niby jest max a kontrolka itak czasem przyświeca jakiś czas temu mi się zapalała prawie zawsze po zgaszeniu auta po ponownym przekręceniu kluczyka gasła. Dodatkowo czasem po przejechaniu kilku km zaświecała sie w trakcie jazdy gasiłem zapalałem auto i już nie świeciła. Dolałem oleju i przestała się zapalać ale po chwili zaczęła się zapalać na 10 sek chwile po odpaleniu auta. Niebawem przeprowadze test doleje z 1L oleju i zobacze czy dalej się będzie zapalać.
Nie wydaje mi się aby 1,5L oleju gdzieś w aucie zalegał biorąc pod uwage że specjalnie je podnosiłem maxymalnie żabką tak by wszystko wyciekło. Olej spływał z godzinke przy czym przez okolo 40 min to tylko drobne kapanie.
Osobiście tak bardzo mnie to drażniło że zlałem cały olej i zliczyłem ile go jest w aucie i tak jak napisałem było 5L na zgasonym (na sucho) 2mm ponad miare 5min po zgaszeniu na max Dlatego też nie wiem czy jest problem z miarką czy co . Lada dien kupie 1L i sprawdze czy u mnie to coś da
no i widzisz kolego Palermos, nie wiem czy najpierw Ci dziękować, czy płakać, czy odwrotnie poziom oleju dobry, bo bagnet zły, wycofany z BMW 1433493 dłuższy od poprawnego o te 6-7 mm, tak to sie rozwiązuje sprawy, czyli problem nadal aktualny, poziom na starym odznacza minimum i nadal nie wiem o co kaman
pozdrawiam. Spotkałem się z taką wypowiedzią a mam włąśnie taki nr bagnetu czy ktoś coś na ten temat wie ?
Jeszcze dziś sobie chyba sprawdze osadzenie bagnetu czy nie było kombinowane .
P.S
Do m47 5 albo 5,5 L powinno wejsc