nowy91 napisał(a):
No niewiem czy mozna w jakis sposob nawet analogiczny porownywac te dwie rzeczy bo xenony i halo dzieli wiele rzeczy, a co do felg

wkleslosc

Jest znaczna roznica w prowadzeniu samochodu tylnonapedowego z mieszanymi oponami, w porownaniu z takim, ktory ma 4 jednakowe. Przyklad halogenow i ksenonow jest jak najbardziej dobry, bo pokazuje, ze cos popularnego nie jest koniecznie lepszego od czegos dostepnego za doplata (i tym samym mniej popularnego).
nowy91 napisał(a):
Co do felg reklamowanych przez ciebie nie przecze ze nie sa ladne

wrecz przeciwnie, co takze nie znaczy ze inne sa brzydkie, ale cena twoich

to jest 10 a moze i wiecej procent ceny calego auta

Wielokrotnie pisalem juz, ceny naszych felg sa atrakcyjne gdy porownasz je z rynkowymi konkurentami, taniej kupisz tylko watpliwej jakosci felgi z Chin. Nawet nie ma sensu tutaj drazyc dalej tego tematu, poszukaj na forum. A przy porownywaniu z uzywanymi, pamietaj, ze w cenie nowych felg jest 23% VAT.
nowy91 napisał(a):
i tak jak wczesniej pisalem przy roznych rozmiarach gum nie bedzie mozna zrobic przekladki z przodu na tyl i wtedy mamy tyl lysy a przod na 40% i co robimy wywalamy i bierzemy nowe 4 gumy

lub bierzemy tylko nowe na tyl i mamy 40% i 100% czyli nigdy nie mamy jednakowej trakcji
Wszystkie te czynniki maja duza role przy zakupie felg i trzeba o nich pamietac bo jak ktos kupoje auto z dwu litrowym silnikiem to napewno bral pod uwage koszty eksploatacji

Jezeli wazne sa dla Ciebie koszta utrzymania i eksploatacji, to jezdzisz na 16" i 17", bo te rozmiary opon sa relatywnie tanie w porownianiu z mieszanymi 19", a nie silisz sie jednoczesnie na to, aby wygladalo, ale bylo jednoczesnie tanio, bo tak poprostu nigdy nie bedzie.