BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 24 listopada 2011, 21:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
W co najlepiej zainwestować jeżeli chodzi o glebę? Jeśli gwint, to jaki? Czy warto zwracać uwagę na tanie produkty przykładowo TA Technix lub MTS Technik? Jaka jest żywotność takiego gwintu? Jeżeli sprężyny, to jakiej produkcji? Na czym będzie twardziej? Z góry dziękuję za porady i podpowiedzi.

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 24 listopada 2011, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Porównaj sobie ile kosztuje dobry gwint a ile dobra sprężyna, odpowiedz sobie sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 24 listopada 2011, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 CI
Kod silnika: m54b30
Garaż: Była:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108214
Obecna:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p2145249
Polecam gwinty cena do jakości:
1. Lowtec
2. Apex
3. AP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Mam jeszcze pytanko. Na czym dokładnie polega negatyw? Kiedy jest konieczny i co daje?

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 20:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Ustawienie koła względem jezdni, jego pochylenie. Jeśli góra koła jest głębiej niż dół w nadkolu to jest negatyw. I odwrotnie. Nie wiem czy dobrze to napisałem... :zdegustowany: Ja mam zamiar zainwestować w same sprężyny póki co.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 20:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Moje BMW: e30 330i
Kod silnika: m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129243
Ja rownież sie zastanawiam w kwesti gwint vs. amory+springi. Szykuje sie do wymiany amorków i pytanie co wyjdzie lepiej, gwinty do 1500zł czy amorki i sprezyny ok -40, rownież w tym przedziale cenowym.Auto zostaje u mnei na jakies 3-5lat ;)

_________________
viewtopic.php?f=6&t=99189&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A ja mam takie pytanie, co potrzebne jest, żeby ustawić negatyw? Wystarczy gwint?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
bialykarol napisał(a):
Ja rownież sie zastanawiam w kwesti gwint vs. amory+springi. Szykuje sie do wymiany amorków i pytanie co wyjdzie lepiej, gwinty do 1500zł czy amorki i sprezyny ok -40, rownież w tym przedziale cenowym.Auto zostaje u mnei na jakies 3-5lat

takie AP bedzie kosztowac okolo 2tys i to juz jest calkiem ok gwint, jesli masz kupic nowe amorki i nowe springi to lepiej doinwestowac w gwint, jesli masz sprawne amory to mozne kupic springi.
deejeys napisał(a):
A ja mam takie pytanie, co potrzebne jest, żeby ustawić negatyw? Wystarczy gwint?

na przodzie jest z poduszek wywalisz taki bolec to mozna ustawic delikatny negatyw na przodzie, na tyle na wachaczu tez da sie ustawic ale to kwestia 1-2 stopni na minusie, jesli ma byc gruby negatyw to potrzebne sa camber platsy na przod i wachacze regulowane na tyl koszt to okolo 1000zl

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 22:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: Konin/Wrocław
Moje BMW: e30
Kod silnika: 2jz
a ja mam pytanko jeśli mam u siebie takie zawieszenie : S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia. To moge zmienić same sprężyny żeby obniżenie bylo okolo -40/50 ?

_________________
PROGRAMOWANIE KODOWANIE DIAGNOSTYKA CHIP TUNING/ TUNING MECHANICZNY - WLKP, DOLNY ŚLĄSK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 25 listopada 2011, 23:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 CI
Kod silnika: m54b30
Garaż: Była:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108214
Obecna:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p2145249
OnlieSt napisał(a):
a ja mam pytanko jeśli mam u siebie takie zawieszenie : S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia. To moge zmienić same sprężyny żeby obniżenie bylo okolo -40/50 ?

na seryjnych amortyzatorach możesz jeździć na obniżeniu -40 z obniżeniem -50...-80 zaleca się zmianę amortyzatorów o krótszym skoku w przeciwnym razie zakończą żywot


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
StreetFire7 napisał(a):
Mam jeszcze pytanko. Na czym dokładnie polega negatyw?


fotostrzal, Ci juz czesciowo wytlumaczyl, tu masz jeszcze pogladowy rysunek, zeby lepiej zrozumiec

Obrazek

StreetFire7 napisał(a):
Kiedy jest konieczny i co daje?


Negatyw nie jest konieczny, fabrycznie kola zawsze maja minimalny negatyw, zeby zapewniac rownomierna przyczepnosc oponom na zakretach. Wiekszy negatyw pojawia sie podczas obnizania zawieszenia (lub przeladowania samochodu), aby go skorygowac przy duzym obnizeniu potrzeba wlasnie czesci, ktore wypisal Ci Santino (bo fabryczne elementy nie zapewniaja tak szerokiego zakresu regulacji).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 13:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
negatyw świetnie wygląda, ale czy jest bezpieczny?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
deejeys napisał(a):
negatyw świetnie wygląda, ale czy jest bezpieczny?


Opony na prostej nawierzchni maja mniejsza przyczepnosc i nierownomiernie sie zuzywaja. Nie jest to moze jakas najbardziej niebezpieczna rzecz jaka mozna zrobic, ale to kolejna rzecz, gdzie "wada" jakies modyfikacji stala sie modna i dzis jest celem samym w sobie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 14:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Vermilion, czyli ogólnie nie ma sensu przesadzać z tym, dobrze rozumiem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 17:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
deejeys napisał(a):
Vermilion, czyli ogólnie nie ma sensu przesadzać z tym, dobrze rozumiem?


Jasne, z punktu widzenia prowadzenia samochodu nie ma duzy negatyw nie ma kompletnie sensu. Robi sie go tylko dlatego, ze ktos podlapal mode na taki wyglad (albo w samochodach z airride, gdzie zawieszenie ma poprawne pochylenie tylko w jednej pozycji).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 27 listopada 2011, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Dziękuję Vermilion, takiej odpowiedzi oczekiwałem. Teraz wiem, że nie ma sensu robić czegoś, tylko po to, żeby było.

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 10 grudnia 2011, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1247
Lokalizacja: NE/HL
Moje BMW: e46
Gwint, a jezeli sprezyny, to radzilbym wlacznie z amortyzatorami, i nie radze w kwestji zawieszenia oszczednie podchodzic do sprawy.

_________________
Wydajemy pieniadze, ktorych nie mamy, na tuning, ktorego nie potrzebujemy, by podobac sie ludziom, ktorych nie znamy.

moj BEAMER:
viewtopic.php?t=56107


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 10 grudnia 2011, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
zależy czego oczekujesz ...
ja założyłem komplet amorków Bilstein B8 + sprężyny Mpakiet bo myślałem że będzie za twardo , ale teraz zmieniłbym sprężyny na twardsze ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 12:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
StreetFire7 to kiedy będzie gleba..??? :hyhy: :hyhy:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
piotr320 napisał(a):
StreetFire7 to kiedy będzie gleba..???


Wiosną :) Teraz funduszy brak, poza tym nie wjechał bym na podwórko w zimę :)
Ale na wiosnę gleba na 100% bo nie zniesę wyglądu kozy :D

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL