BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 31 lipca 2011, 14:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
godzio napisał(a):
p.s szkła lampa są takie same w wersji z xenonem i bez ?

Tak.Na lampach jest oznaczenie D2s or H7.Niewiem czy w każdej tak jest ale na mojej tak pisze.Na górnej części lamp,przy uszczelkach.
godzio napisał(a):
kierownice obszywałeś i teraz chcesz sprzedać auto? Trochę przypał tym bardziej, że piszesz że są faktury na ten przebieg :D

Mam fotki kierownicy przed obszyciem żeby było wiarygodnie,a jak bym chciał kręcić przebiegiem to obszyłbym jak w oryginale a nie tak jak obszyłem:)
Pozatym R6 to R6...nie ropniak w R4.Od początku szukałem R6 niestety nieudało się kupić w przyzwoitym stanie,a trafił się diesel,a teraz ciągnie mnie dalej do R6 i takie będzie następne BMW tyle że w coupe:)

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 31 lipca 2011, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: Kłodzko
Nie ma chyba brzydszego wzoru obszycia kiery w BMW. Od razu podpada wałkiem. Trza było obszyć jak w ori.Gdzie można dostać te wnętrza lamp?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 31 lipca 2011, 17:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
decybel napisał(a):
Gdzie można dostać te wnętrza lamp?

Ja znalazłem na allegro.od tego użytkownika : http://moto.allegro.pl/soczewki-z-odbly ... 46714.html zadzwoń zapytaj może ma jeszcze wkłady pod xenon do e46 bo te z aukcji ma bi-xenon.
Auto robiłem i robię dla siebie i taki wzór obszycia mi się podoba:)
P.S. http://moto.allegro.pl/soczewki-z-odbly ... 25033.html wkłady xenon.

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 1 sierpnia 2011, 08:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 247
Lokalizacja: space
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M43
roki863,

No tak tez się do takiego myku przymierzam tylko w tyle nie ma miejsca na przetwornice i tak jak piszesz trzeba jakiegoś HID KITA zamontować. Chyba trzeba zakupić soczewkę na ksenona a nie na bi-ksenona bo w bi ksenonie trzeba coś kombinować z długimi o ile się nie mylę. Sam zastanawiam się nad tym modem bo bez poziomowania to trcohe bucówa ;) oczywiscie bez obrazy. ;)

P.S. uzytkownik incoming to wykonał...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 1 sierpnia 2011, 15:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Tak do bixenonu jest więcej rzeźby bo tam jest zastawka sterowana silniczkiem czy jakoś tak.Podałem linka do wkładów xenon.Kupowałem od tego samego użytkownika i polecam.Nieważne czy anglik czy nie bo jest regulacja kąta światła.

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 1 sierpnia 2011, 19:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Strasznie rzezbisz z tym xenonem.

Pamietaj ze jedno dotkniecie obudowy soczewki gola reka i zostaje trwaly slad ;) a jak przetrzesz czyms to juz wogole - chrom zlazi bo jest tam BARDZO cienki. Wiem bo jeden bixenon tak zalatwilem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D zielona żaba z Radomia
PostNapisane: 22 października 2011, 17:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Auto sprzedane ale niedługo przedstawie nowe...też e46 m54 :) :hyhy:

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325(jest)Rokiego z Radomia
PostNapisane: 11 listopada 2011, 16:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Witam przedstawiam swoje nowe autko:
Autko 2000r 325i 192km.
Autko posiadam już ok miesiąca,puki co doprowadzam do stanu technicznie bardzo dobrego.Powymieniane filtry,oleje i rzeczy eksploatacyjne porobione.Zostało przejrzeć zawieszenie coś puka delikatnie(łączniki kupione bo wybite).
Co do planów to:
-Felga 18" strasznie podobają mi się ASA revolution i takowych będe szukał
-listwy wnętrza okeina szczotkowane aluminium
-delikatne ściemnienie szyb najjaśniejszą folią
0kierownica multifunkcyjna
i chyba tyle...może jakieś pierdółki typu diody białem zamiast postojówek żeby kolor zgrywał się z xenonem,ringi na zegary.
Numer podwozia WBAAV31000FX00813
Kod typu AV31
Typ 325I (EUR)
Typoszereg E E46 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M54
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)
Data prod. 2000-10-20


S169A EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM Redukcja spalin EU 3
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S290A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S433A INTERIOR TRIM Listwy wewnętrzne
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S640A CAR TELEPHONE PREPARATION Instalacja pod montaż tel. uniwers.
S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S715A M AERODYNAMICS PACKAGE Pakiet areodynamiczny M
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki
Kilka fotek:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Więcej fotek niedługo jak znajomy znajdzie chwilkę na sesyje porządną...

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325(jest)Rokiego z Radomia
PostNapisane: 11 listopada 2011, 22:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: radom
Moje BMW: e46
Kod silnika: było 320d jest 323ci
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 19&start=0
Auto znam bardzo ładna sztuka
+M-TECHNIC
+SILNIK
+ ale najwiekszy plusik dojeban......ie ;) a reszte sie zrobi :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech Rokiego WR
PostNapisane: 6 grudnia 2011, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Żeby nie było że nic się niedzieje...
Auto dostało nowe świece Bosch,nowe amorki na przód(zrobione fotki zostało napisać instrukcje co i jak)
i powoli maluje listwy wnętrza:
Obrazek
Obrazek

Bardzo szybciutko można pozbyć się starej "gumowanej powłoki"...na wacik bierzemy zmywacz do paznokci,pocieramy kilka razy listwe,i pod kran z najgorętszą wode jaką możemy wytrzymać i sczhodzi pod palcem...pocieramy i schodzi płatami i zostaje czarna listwa.Mi zmycie w ten sposób farby z tych dwóch listew zajeło ok 10min.Niema sensu papierami ściernymi trzeć...ładnie schodzi.
Zostało mi to spolerować i dokończyć resztę na dniach...wokół skrzyni,na drzwiach i nad włącznikiem świateł...

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech Rokiego WR
PostNapisane: 13 grudnia 2011, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Mała zapowiedź sezonu 2012
Obrazek

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech+koło na 2012
PostNapisane: 14 grudnia 2011, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 120
Lokalizacja: Wołomin (WWL)
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47N2
jak robiłeś zawias to trzeba było już gwint do tych 18"
;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech+koło na 2012
PostNapisane: 14 grudnia 2011, 17:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
plus za M-Pak I.. :ok:

dorzucaj multi, od razu będzie lepiej środek wyglądał.. :)
będą sporty..???

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech+koło na 2012
PostNapisane: 14 grudnia 2011, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Bedzie multi napewno...fotele czas pokaże może za jakiś czas
A jak w dół to tylko skromnie ok -30/40mm tyle mi pozwoli wjazd do garażu,już teraz musze powolutku bo jak za szybko zachaczam zderzakiem.

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech+koło na 2012
PostNapisane: 14 grudnia 2011, 21:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: EL / EBE
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B22
roki863 napisał(a):
Mała zapowiedź sezonu 2012

dobry zakup :hyhy:

_________________
byłe E36 Cabrio
byłe E46 Coupe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863---->E46 320D(było)325 czarny m-tech+koło na 2012
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 15:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Wymiana amortyzatorów przód:
Jak obiecałem krótki opis wymiany amortyzatorów przód w e46:
Potrzebne narzędzi:
Klucz płaski 17
Klucz oczkowy 17
klucz 18(tu jaki mamy)
Klucz 13 też jaki mamy
Klucz 21 i 22 nasadowe z przedłużką
Ściągacze do sprężyn
Zaczynamy
Zdejmujemy koło odstawiamy na bok auto dobrze zabezpieczamy.
Zaczynamy od odkręcenia łącznika stabilizatora kluczem płaskim 17 blokujemy sworzeń łącznika i nasadowym odkręcamy przednią sróbe w taki sposób:
Obrazek
Łącznik wyciągamy delikatnie rurką wciskająć stabilizator(nie stukajmy młotkiem w łącznik bo jest napięty i zniszczymy gwint).
Następnie bierzemy klucz 18(oczkowy,nasadowy najlepiej ale płaskim też pujdzie)i odkręcamy dolne mocowanie amortyzatora
Obrazek


Następnie poruszamy amortyzatorem i piastą i powinno wyjść(UWAGA.Ci co
mają xenon przy prawym wachaczu jest czujnik samopoziomowania xenonu należy go odkręcić inaczej łącznik nam się ułamie).
Cały wachacz z piastą opadną nam niziutko.
Bierzemy klucz 13 oczkowy,nasadowy i odkręcamy 3śruby pod maską:

Obrazek
Mamy cały mcpherson na zewnątrz.Teraz najgorsza robota:
Bierzemy ściągacze do sprężyn zaczepiamy o sprężyny po przekątnych stronach:
(na fotce jest złapane źle na czarno narysowałem jak złapać dobrze żeby ładnie ściągnąć)

Obrazek
Ściągamy ile się da ułatwi nam to odkręcenie śruby mocującej amortyzator i niewystrzeli nam prosto w zęby.
Jak sciągniemy już dobrze bierzemy klucz 21z przedłużką i odkręcamy amortyzator:

Obrazek
UWAGA ZEBY NIE WYSTRZELILA SPREZYNA
Po odkreceniu wyjmujemy amortyzator.
Pamietajcie zdjac gumy z amortyzatora(co sie opiera sprezyna)i jezeli nie macie zamiaru wymieniac lożyska amortyzatora warto go przesmarować smarem.Sprężyne zdejmujemy razem z łożyskiem.Zakładamy na nowy amortyzator gume,odbój,osłone,sprężyne z łożyskiem,podkładka(uwaga wylatuje niezauważenie)i mocowanie gurne amortyzatora.Skręcamy amortyzator kluczem 21 i wkładamy w odwrotnej kolejności czyli góra skręcamy 3 śruby pod maską na kielichu,wkładamy w piaste(2bolce na nowym amortyzatorze w przerwe w piascie).Wkładamy amortyzator w piaste na MAXA warto sobie żabką pod tarcze albo wachacz podłożyć i podlewarować żeby weszło dobrze i do końca.Zakładamy blaszkę z przewodami skręcamy dolne mocowanie amortyzatora kluczem 18,naginamy stabilizator wkładamy łącznik stabilizatora skręcamy,skręcamy górne mocowanie amortyzatora.Sprawdzamy po kolei dokręcenie śrub z wyczuciem ale sporawą siłą-dolne mocowanie amorka dokręcałem z użyciem rurki(z wyczuciem).Wyjmujemy lewarek z pod wachacza koło itd.
Pierwszy amortyzator robiłem 3h(męczyłem się z sciągnięciem sprężyny dopiero potem rozgiąłem łapy i złapałem za całe łożysko górne amorka).Drugi jak już wiedziałem co i jak wymieniłem w 40min.

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863--->325 czarny m-tech,diy wymiana amorków 2str.
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 23:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Zimowy setup:
Obrazek

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863--->325 czarny m-tech,diy wymiana amorków 2str.
PostNapisane: 21 marca 2012, 06:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Troszke gratów troszke zmian:
Lotka m-pakiet-wiadomo
Folia srebrny carbon-listwy w środku
Folia czarny połysk-słupki na zewnątrz
Konwerter do podłączenia wzmacniacza-leży wzmacniacz i JBL
Rolka napinacza i nowy pasek klinowy-wymienione
Obrazek
8x18 asa Ar1 z oponą 235/45 ale chwilowo bo będą zmieniane na 225/40
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Niedługo będzie sesja to się lepsze foty wstawi.

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863--->325 czarny m-tech,diy wymiana amorków 2str.
PostNapisane: 21 marca 2012, 10:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 103
Lokalizacja: Kirchdorf
Moje BMW: F11 525d
Kod silnika: N47T
Witam!
Felga na prawdę zacna, szczelnie wypełnia nadkola i jak dla mnie pasuje tu idealnie. :ok:

_________________
kemer85
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: roki863--->325 czarny m-tech,diy wymiana amorków 2str.
PostNapisane: 12 października 2012, 08:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 385
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47 teraz M54B25
Dawno tu nie zaglądałem a w aucie troche zmian:
Multifunkcja:
Obrazek
Fotele sportsize w skórze:
Obrazek
Obrazek
I brzydkie nie pasujące do niczego listwy carbon zastąpione Piano Black i doszła gałka m-pakiet:
Obrazek
Obrazek
Plany są:
Czarny sufit,kiera m-pakiet i podłączenie grzania w siedzeniach.
Felgi ASA sprzedane poszukuje jakichś ciekawych 18"...
Dodatkowo zakupione sprężyny na przód H&R -50mm na wiosne wskoczą amorki sport i sprężyny.
Pozdrawiam:)

_________________
Jak samochód robi BRUM BRUM to benzyna,Jak robi KLE KLE to ropniak,a jak robi BRUM BRUM i KLE KLE to gaz..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL