BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
No to nie jestem przekonany czy program został zrobiony dobrze...

podejrzewam, że świece, fajki, odmę, filtry i całą resztę też zrobiłeś w ramach swapa, więc co by nie było, to silnik powinien okolice serii trzymać...

modyfikacje przeprowadziłeś na porządnych podzespołach, a osiągi masz jak niektórzy po zmianie kolektora wydechowego na m52...

więc najpierw bym na Twoim miejscu pojechał na inną (sprawdzoną) hamownię, a później się zastanawiał, czy program jest dobry i dostosowany do reszty osprzętu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Poootwornie poszarpany ten wykres, to chyba też nie jest normalne...
Szkoda myślałem, że będzie dużo więcej, ciekawe gdzie jest pies pogrzebany..

forest napisał(a):
A program byl robiony w Warszawie u Poniedzialka

różne rzeczy o nim słyszałem.. kumpel nawet kupił od niego auto, seat 2,0tdi na dsg, z kwasówka 2,5", turbo od 170km i programem... Miało być ponad 200km i 400nm.. pojechał na hamownie i wyszło 170 i 340 :/

Z tymi dolotami też ile ludzi tyle opini, spotkałem się, że auta tego nie lubią.. Kumpel w m54 zakładał samą wkładkę k&n'a auto nie było hamowane, ale na dupohamowni na pewno nie stracił.

Nic forest, powodzenia życze że za kilka tygodni wszyscy będziemy się smiać z tego wyniku, a w galerii będzie wklejony następny wykres ;)

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie zmienialem zadnych swiec fajek tylko filtr powietrza i oleju

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 14:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Adrianno_e90 napisał(a):
Może podjedź jeszcze na jakąś inną hamownie? Bo faktycznie patrząc na modyfikacje i efekt końcowy to aż szkoda gadać...


Dokładnie ! Podjedź na jakąś inna hamownię gdzie ci jakiś fajny wykres zrobią... Nie po to człowiek płaci ponad stówkę za hamowanie żeby jakiś lipny wynik wyskoczył.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
skoro nie wiesz ile silnik miał w serii to nie oceniajcie modów rzadko które 330i ma serię wystarczy, że miał 220km a teraz 241 w wolnossaku nie jest łatwo podnieść moc a pitolenie, że dobry filtr k&n obniża moc to pitolenie jakim cudem dając więcej tlenu do mieszanki obniża moc ?????? nie mówię o filtrze z allegro za 15zł nie wiadomo z czego zrobionym

wg mnie poprawiłbym program a filtr dobrze zabudował i odizolował i spełni swoje zadanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 16:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
szkoda ze nie wiadomo ile silnik mial przed modami, bo moglo byc tak jak u małego, tak czy inaczej ja bym dla spokoju ducha pojechal na inna hamownie zeby zrobic porownanie, jakas obciazeniowa byla by duzo lepsza niz ta co pokazales na filmie.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
ja bym sprawdził ile ci paliwa leje w stosunku do serii i będzie wiadomo wszystko..

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 17:33 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
Zdzira 850I napisał(a):
skoro nie wiesz ile silnik miał w serii to nie oceniajcie modów rzadko które 330i ma serię wystarczy, że miał 220km a teraz 241 w wolnossaku nie jest łatwo podnieść moc a pitolenie, że dobry filtr k&n obniża moc to pitolenie jakim cudem dając więcej tlenu do mieszanki obniża moc ?????? nie mówię o filtrze z allegro za 15zł nie wiadomo z czego zrobionym

wg mnie poprawiłbym program a filtr dobrze zabudował i odizolował i spełni swoje zadanie



Właśnie tak się składa, że stożki zabierają KM i NM bardzo często, nawet jeśli są z dedykowanym dolotem.
W mojej 328 poprzedni właściciel z tego co wiem miał cały kit Kingdragon'a i samochód z niskich obrotów słabiej się zbierał, a na wyższych miał fajny dźwięk, ale w zasadzie nic poza tym.
Są nawet artykuły w internecie, gdzie wypowiadają się goście z firm tuningowych, żeby się 10x zastanowić po co nam stożek. Nawet wkładka jest bezsensownym wydatkiem, bo tylko więcej syfu do silnika wpuszcza.

Ja bym spróbował na tej samej hamowni sprawdzić samochód, ale z oryginalną puszką.
Pytanie też, czy wydech faktycznie coś dał, czy zabrał. Odetkanie wydechu jest dobre raczej do samochód z turbo.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
jasne do kompresora lb od większego silnika n/a miał zsotawić fabryczny wydech z 2.5 zwłaszcza, że zastosował takie syfiaste podzespoły jak eisenmann skąd Ty wziąłeś ta wiedzę????

tak wiel ludzi gada jak to filtry mokre zabieraja moc a miałeś testowałeś ja miałem testowałem jestem zadowolony

co do auta foresta faktycznie inna hamownia dla porównania i też pytanie ile silnik dostaje paliwa bo dawki pod 2.5 pod 3.0 będa za małe z drugiej strony ostatnie dawki były pod 2.5 kompresor ale lepiej to sprawdzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
Zdzira 850I napisał(a):
jasne do kompresora lb od większego silnika n/a miał zsotawić fabryczny wydech z 2.5 zwłaszcza, że zastosował takie syfiaste podzespoły jak eisenmann skąd Ty wziąłeś ta wiedzę????

tak wiel ludzi gada jak to filtry mokre zabieraja moc a miałeś testowałeś ja miałem testowałem jestem zadowolony

co do auta foresta faktycznie inna hamownia dla porównania i też pytanie ile silnik dostaje paliwa bo dawki pod 2.5 pod 3.0 będa za małe z drugiej strony ostatnie dawki były pod 2.5 kompresor ale lepiej to sprawdzić


Wydech jest na dobrych klockach poskładany i powinien dać trochę "kucy", szczególnie, że jest zrobiony kompleksowo.
Natomiast jeśli wymienisz np. tylko środek i końcowy, to chociażbyś dał za komplet 10.000zł, to wcale nie jest powiedziane, że moc będzie większa.

Ja mam mokrą wkładkę, czy coś daje to się przekonam jak pojadę na hamownię ze zwykłym filtrem. Na pewno taki filtr przepuszcza więcej syfu do silnika - nie wierzysz to spójrz na niego pod światło.

Masz rację co do ilości paliwa, trzeba by sprawdzić, czy wszystko jest zestrojone tak jak trzeba.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 17 grudnia 2011, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7543
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
nie byłbym pocieszony na Twoim miejscu Forest :kwasny:
Wiem jedno , miałem kiedyś supersprinta dedykowanego w m50b20 i jak wywaliłem i założyłem serię to auto zaczęło odczuwalnie lepiej jezdzic :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 00:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
djenker napisał(a):
tak, dedykowany k&n zabiera pińcet koni ... ludzie...

"pińcet" może nie, ale już nie jeden ingerujący w dolot powietrza w bmw jedyne co zyskał to straty na koncie i kilka siwych włosów na głowie.
Poniżej filmik jeden z paru krążących po internecie który najlepiej ukazuje ów problem, co prawda nie jest to 330 tylko coś szybszego jednak wszystko sprowadza się do jednego.
http://www.youtube.com/watch?v=jj00aagxLRg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1206
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Dolotu się nie czepiaj, nie ma co zakładać ori, u mnie miedzy ori a k&n jest duza róznica. Jak odetkasz dół to również musisz odetkać górę. Wygląda mi bardziej na program niedopracowany. Podlali wiecej, przesuneli odcinke wyzej i tyle, a nie o to w tym chodzi.
Wynik ni jest az tak zły, z pewnoscią jak byś pojechał na standardzie to miałbyś dużo niższe parametry niż podaje producent, wiec nie łam się. Popraw program i będzie gitara.
Jezeli chcesz mogę wykonać Ci program online, ale potrzebuje ori soft, i odczyt z AFR najlepiej jak by był przedstawiony już na wykresie z hamowni. Jak będziesz miał pytania pisz na PRV

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 13:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dokładnie na górze z mieszanką jest coś nie tak widać po wykresie moim zdaniem coś z programem zwalili.
Niestety w BMW zawsze jak chce się więcej mocy lepiej kupić drugie auto bo grzebanie wychodzi drożej dużo a efekty różne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie wiem czy tak z programem cos zwalili , moim zdaniem po programie jest roznica na plus.Pozatym nie robil tego zaden amator. Druga sprawa to w sobote zmieniam swiece , fajki , odme bo nie byly zmieniane i moze tam tkwi problem.
Tak sie tez zastanawiam w ile sekund robi 330ci 100-200 bo moje w 17 sek w 3 osoby na pokladzie wiec nie sadze ze to zly wynik

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Napisz:

- jakie masz doładowanie
- jakie EGT przy max obrotach
- jaki AFR przy max obrotach
- jakie wtryskiwacze
Te informacje powinieneś DOBRZE znać - jeśli nie, to nie Twoja wina tylko tjunera, który Ci auto grzebał

Czekam na odpowiedź - pomogę :)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
krismax, auto nie ma juz kompresora - jest to 3,0 n/a
wtryski od 330

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
...ale gafa
(chyba przewertuje cały temat)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Dawki paliwa powinien miec dobre bo zmienialem kompa z ews od 330ci wiec dawki sa od 330

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> E46 330 CI Wykres z hamowni oraz film 22 str.
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 20:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Santino napisał(a):
szkoda ze nie wiadomo ile silnik mial przed modami


I to był największy błąd że auto nie było zhamowane po włożeniu nowego silnika przed modami.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 71  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL