BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:01 
To ten przewód powinien wyglądać tak jak na tej aukcji

http://moto.allegro.pl/bmw-e36-e34-2-0- ... 33813.html

Musiało być coś kombinowane. Żadnego trójnika nie było.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 145
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e38
Kod silnika: tdsik
czyli dobrze zrobiłem że to wywaliłem. wygląda jakby miała gaz więc pewnie i dlatego przepływka może być walnięta. Ale czy mogło być tak że przepływka miała wystrzelone te druciki i chodziła do tej pory dobrze no raz jej tak się stało ale po chwili przeszło. Ciężko znaleźć na allegro ten przepływomierz na 6 pinów;/

_________________
brak zgody na reklame


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:35 
Jeśli miała LPG nie sekwencję to może być walnięta przepływka... te silniki nie lubią gazu. U znajomego kiedyś po strzale LPG rozerwało kolektor ssący, połowę przewodów dolotu i przepływkę też uszkodziło. Tak więc bardzo dobrze że już nie ma gazu jeśli był i elementów które zostały do tego dołożone. Co do przepływomierza to najlepiej byłoby podpiąć pod kompa żeby nie kupić niepotrzebnie ale raczej stawiałbym na niego.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 145
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e38
Kod silnika: tdsik
tak powinien chyba wyglądać przepływomierz dobry w środku a zaznaczyłem na zdjęciu czego u mnie brakuje.

Obrazek

_________________
brak zgody na reklame


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:44 
Dokładnie tak powinien wyglądać... zapomniałem że w silnikach bez vanosa był inny niż u mnie. Jeśli nie ma tych drucików to nie będzie działał w 100% tak jak powinien.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 145
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e38
Kod silnika: tdsik
a nie ma żadnego sposobu by tu wstawić ten nowszy? bo widzę że to będzie graniczyć z cudem go znaleźć sprawnego :/

_________________
brak zgody na reklame


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 25 grudnia 2011, 16:49 
Z tym może być ciężko... przy wymianie przepływomierza zawsze trzeba patrzeć na numery starego bo współpracuje on z całym osprzętem silnika. Jak wsadzisz z innym nr to silnik nie będzie pracował jak należy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 19:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Podaj numerki swojego zobaczę czy mam... Bo mam podzespoły z M50B20 :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
wilko napisał(a):
te silniki nie lubią gazu.
co za glupota ... stare m50 i do tego cale z zelaza z gazem sekwencyjnym pracuje idealnie - pancerny silnik na glupte kierowcy oczywiscie bez pewnych przegiec.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 21:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 145
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e38
Kod silnika: tdsik
Niewiem ja się nie znam, ogólnie nie pojmuje gazu bo po mojemu on jest do kuchenki, skoro stać na samochód to i na paliwo być powinno.

_________________
brak zgody na reklame


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 21:27 
marcellchen napisał(a):
wilko napisał(a):
te silniki nie lubią gazu.
co za glupota ... stare m50 i do tego cale z zelaza z gazem sekwencyjnym pracuje idealnie - pancerny silnik na glupte kierowcy oczywiscie bez pewnych przegiec.


Jak byś przeczytał zdanie ze zrozumieniem od początku to byś zauważył że nie miałem na myśli ogólnie LPG.

wilko napisał(a):
Jeśli miała LPG nie sekwencję


Chodziło mi o to że źle tolerują zwykłe instalacje gazowe. Jak jest założona dobra sekwencja u kogoś kto ogarnia temat to faktycznie

marcellchen napisał(a):
stare m50 i do tego cale z zelaza z gazem sekwencyjnym pracuje idealnie - pancerny silnik na glupte kierowcy oczywiscie bez pewnych przegiec.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 23:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Przemas021 napisał(a):
Niewiem ja się nie znam, ogólnie nie pojmuje gazu bo po mojemu on jest do kuchenki, skoro stać na samochód to i na paliwo być powinno.


Mając LPG zaoszczędzisz na jeździe i możesz coś buńce z nich zafundować :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 nagły problem z silnikiem.
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 145
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e38
Kod silnika: tdsik
oszczędność jest na pewno, jeśli miała by sekwencję to bym nie wyrzucał ale sam do żadnego auta nie założę.

A teraz co do problemu, udało mi się go rozwiązać. Wiedząc że stara przepływka jest na bank nie dobra znalazłem drugą o tych samych numerach z końcówką 010 dla szukających na przyszłość dodam że w e32 5.0 znajduję się taka sama. Dziś wymieniłem zrobiłem reset kompa i odrazu jest dobrze zrobiłem jak narazie 60 km ale bez żadnych numerów równo pracuje i zero przyduszeń.

Dzięki wielkie za pomoc a w szczególności dla wilko, ostatnio dopiero skojarzyłem cię z tcsa więc przy najbliższej okazji masz u mnie :piwo:

Pozdrawiam:)

_________________
brak zgody na reklame


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL