gucio6 napisał(a):
Jeśli mówisz że siedzisz długo w autach więc masz też napewno obeznanie w porządnych maszynach...Ciężko jest porównywać np jakość MINI do Audi A6 czy A8... BMW e-60 czy e-90... to poprostu nie ma sensu. MINI jest produkowane nie pod super jakość materiałów i komfort bo jeśli jeździłeś to dobrze wiesz jakie mają twarde zawieszenia... O ile seryjnym Cooperem czy One można jeszcze całkiem całkiem komfortowo jeździć to w S można już o tym zapomnieć... auto ma charakter typowo sportowy... nie wspomnę o wersji GP gdzie nie ma nawet tylnych siedzeń.
Nie porownuje z A6, A8, E60 czy E90 (bo byloby to strasznie irracjonalne), dla mnie ten samochod jest gorzej wykonany niz EP3 TypeR czy Golf 5 GTI - podobne w swoim zalozeniu samochody, z podobnych lat.
gucio6 napisał(a):
KAŻDE R56 S MA WYŻSZĄ MOC OD TEJ KTÓRA JEST W DANYCH TECHNICZNYCH. I JEST TO UDOWODNIONE. I NIE GADAJ MI BZDUR.
Seryjne R56 jest mocniejsze o ok-10-15KM i ma większy moment obrotowy dzięki turbinie, więc jest to zrozumiałe że R53 nie "objedzie" r56.Czy ja powiedziałem odwrotnie?
Mini siostry Stana (jezeli wiesz kto to jest), to wlasnie R56 i tak jak pisze, nie jezdzi, nie trzyma mocy katalogowej, kazdy rozklada rece. R53 objezdza ten egzemplarz i nie jest to wina kierowcy.
gucio6 napisał(a):
A co do egzemplarza twojego kolegi wszystko staje się jasne.... ma takie problemy bo ma model po lifcie który wychodził po 06.2004r. Trafiały się wadliwe egzemplarze. Mówisz że wariacji dostawały wskazówki... bo jego mini posiadało zegary CHRONO których nikt nie chce. MASZ AKURAT ZNAJOMYCH KTÓRZY TRAFILI NA WADLIWE SZTUKI. Poza tym nie kojarzę tego MINI z forum.
No tak, zaraz napisze, ze bezawaryjne sa tylko srebrne

Z zegarami CHRONO Twoja opinia tez jest dziwna, jak cos jest w opcji, ktora mozna zamowic do samochodu, to dosyc logiczne jest dla mnie to, ze to cos powinno dzialac, nie ma znaczenia czy jest to popularna opcja czy nie (znowu, powtorze sie - szczegolnie w klasie PREMIUM, gdzie za dodatki placi sie krocie).
gucio6 napisał(a):
Na zakończenie nurtującego mnie już rozdrapywania tematu...
1.Mi szyby nie pękały ani nie pękają
2.Poduszki powietrzne również nigdy same nie wystrzeliły
3.Żadne uszczelniacze silniki mi się nie pocą
4.Pompa wspomagania również nigdy mi się nie zepsuła
5.Boczki w drzwiach nie odlatują.
Na nic nie narzekam a problemy innych, delikatnie mówiąc mnie nie obchodzą.
Dla mnie auto jest fantastyczne pod każdym względem i DLA MNIE to jest najważniejsze. Każdy ma prawo do swojego zdania, i nie mam zamiaru komuś wklepywania teorii...Również wiem sporo o samochodach....
gucio6 napisał(a):
I może lepiej zdejmijmy trochę noge z gazu i przestańmy rozpisywać się jakie auto jest wadliwe a jakie nie, które się psuje a które nie. To bez sensu. Czy nie mam racji jeśli powiem że KAŻDE AUTA SIĘ PSUJA , KAŻDE AUTO MOŻNA ZNIENAWIDZIĆ, MOŻNA TRAFIĆ PECHOWO I TRZEBA Z TYM PECHEM ŻYĆ LUB SIĘ GO POZBYĆ.
Wydaje mi sie, ze zaczynasz zbyt personalnie odbierac to co napisalem, tak jak pisalem wyzej rozumiem sens istnienia Coopera S i cala koncepcje, zgadzam sie z tym, ze jest udana, uwazam tylko, ze wykonanie nie przystoi. I tutaj przechodzimy do meritum sprawy, piszac peany na forum na temat tego jak idealny jest to model, wtracam Ci tylko, ze poprostu nie jest to prawda, bo znam wiele egzemplarzy, ktore maja problemy i to co widzialem wyrobilo w jakims sensie moje zdanie na temat tego produktu.
gucio6 napisał(a):
Masz swoje zdanie na temat MINI ok, fajnie, miło że w ogóle cie zainteresowały

Ja również mam swoje zdanie na temat BMW
Nie jestem zagorzalym fanem BMW, wiec ani mnie to nie grzeje, ani nie ziebi
