BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 05:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 16:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Z rzeczy które mnie wkurzają to brak możliwości włączenia ogrzewania tylnej szyby bez włączania nawiewu.

Brak możliwości ustawiania temperatury na klimatronicu dla pasażera i kierowcy równocześnie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1902
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: X5 G05 40i
Kod silnika: B58
Dla mnie prywatnie model E36 ma dwa plusy:

1. Kosztowalo mnie tyle co komplet alufelg (4950zl)

2. Nie psuje sie (odpukac w niemalowane) a tluke je codziennie po wloclawskich, ciechocinskich i torunskich dziurach :P

Z minusow:

1. Popsulo mi sie otwieranie drzwi od strony kierowcy (zamyka z kluczyka ale nie otwiera) i musze otwierac od strony pasazera :P :rotfl:


No dobra zeby nie bylo, ze komus sie nie spodoba moj post to:
+ ponadczasowa sylwetka
+ prowadzenie

- naglosnienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 01:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ostmark - jak dla Ciebie wspomaganie im mocniejsze tym lepsze, to nie mam pytań, chyba z parkingu nie wyjeżdżasz... no i to porównanie z lanosem... gdzie masz bodajże wspomaganie rodem z poloneza i na trasie i/lub koleinach, nierównościach jest walka z kierownicą, żeby auto prosto jechało.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 09:44 
ded napisał(a):
Brak mozliwosci zamontowania haka westfalia w zderzaku m-pakietowym


Jak nie można jak można... wejdź na realoem, jest dyfuzor M-Pakietowy z zaślepką na hak wypinany tak samo jak do zwykłego zderzaka. Tylko rzadko ludzie zamawiali hak razem z M-Pakietem i ciężko dostać używkę.

Dla mnie jedyny minus auta to wspomniana już wcześniej korozja... więcej minusów dla mnie auto nie ma.

Plusy to między innymi piękna sylwetka, mnogość modyfikacji jakie można wprowadzić, spora ilość części który można zaadaptować z innych modeli, prowadzenie, tylni napęd i dużo dużo więcej ale nie chce się tyle pisać.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 10:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
servotronic by sie przydał ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 11:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: e36 coupe 325i
Kod silnika: M50b25
Dla mnie najwieksza wada jest uklad kierowniczy, ktory jest po prostu kiepski :)
poza tym, uważam, że jak na moj model z 92r. za dużo jest elektroniki i roznej masci czujniczkow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 12:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
adriank88, ja do ukladu kierowniczego nie mialem zastrzezen, magle lubia sie zepsuc, ale pracuje bardzo poprawnie. e36 w dniu premiery bylo chyba najnowoczesniejszym autem w swojej klasie. Przy silniku m50 to chyba nie ma sie za bardzo co psuc, chyba ze pechowo trafiles.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 13:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
W e36 chyba jest taka funkcja, że wraz ze zwiększaniem obrotów radio samo się pogłaśnia. Mnie to denerwuje bo momentami żyje własnym życiem i nagle nie wiadomo skąd po smyrnięciu pedału gazu łubu dubu z głośników :przestraszony: Z tą temperaturą w klimie też jest upierdliwe, że nie da się jednym guzikiem obu stron regulować...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 13:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Adddam napisał(a):
W e36 chyba jest taka funkcja, że wraz ze zwiększaniem obrotów radio samo się pogłaśnia. Mnie to denerwuje bo momentami żyje własnym życiem i nagle nie wiadomo skąd po smyrnięciu pedału gazu łubu dubu z głośników


To se trzeba ustawić żeby tak nie robiło ;)

Adddam napisał(a):
Z tą temperaturą w klimie też jest upierdliwe, że nie da się jednym guzikiem obu stron regulować...


Na szczęście w E46 już to naprawili ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 17:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Aaaa no i największy plus to oczywiście mityczność jednostki 2.8

Przychylam się do opinii że układ kierowniczy jest słaby.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 18:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
adriank88, Bobby Vintage, co wam nie pasuje w ukladzie kierowniczym? Jak dla mnie jest precyzyjny, chodzi z przyjemnym oporem i daje wyczuc droge bardzo dobrze. Ja zawsze smigalem na fabrycznym setupie zawiasu i ogumienia, moze na innych jest gorzej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 18:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ded napisał(a):
adriank88, Bobby Vintage, co wam nie pasuje w ukladzie kierowniczym? Jak dla mnie jest precyzyjny, chodzi z przyjemnym oporem i daje wyczuc droge bardzo dobrze. Ja zawsze smigalem na fabrycznym setupie zawiasu i ogumienia, moze na innych jest gorzej.


Mi też się wydawało że jest niezły po przesiadce z Astry ale jak wsiadłem w mamine 156 to się za głowę złapałem jak to się prowadzi w porównaniu do E36 oczywiście na duży plus a to FWD.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Bobby Vintage napisał(a):
ded napisał(a):
adriank88, Bobby Vintage, co wam nie pasuje w ukladzie kierowniczym? Jak dla mnie jest precyzyjny, chodzi z przyjemnym oporem i daje wyczuc droge bardzo dobrze. Ja zawsze smigalem na fabrycznym setupie zawiasu i ogumienia, moze na innych jest gorzej.


Mi też się wydawało że jest niezły po przesiadce z Astry ale jak wsiadłem w mamine 156 to się za głowę złapałem jak to się prowadzi w porównaniu do E36 oczywiście na duży plus a to FWD.



To Twój parch jakoś źle jeździ :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 20:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
wilko napisał(a):
ded napisał(a):
Brak mozliwosci zamontowania haka westfalia w zderzaku m-pakietowym


Jak nie można jak można... wejdź na realoem, jest dyfuzor M-Pakietowy z zaślepką na hak wypinany tak samo jak do zwykłego zderzaka. Tylko rzadko ludzie zamawiali hak razem z M-Pakietem i ciężko dostać używkę.

Dla mnie jedyny minus auta to wspomniana już wcześniej korozja... więcej minusów dla mnie auto nie ma.

Plusy to między innymi piękna sylwetka, mnogość modyfikacji jakie można wprowadzić, spora ilość części który można zaadaptować z innych modeli, prowadzenie, tylni napęd i dużo dużo więcej ale nie chce się tyle pisać.


Dokładnie jest taka opcja. Moje Coupe ma oryginalny m-pakiet i miało wypinany hak (miało, bo ktoś zdemontował, ale dokupiłem i czeka na założenie).


Co do układu kierowniczego, to jak dla mnie jest ok. Bobby mi też się wydawało, że jest lipnie, ale po wymianie drążka jest bdb.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 20:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Rider_85 napisał(a):

Co do układu kierowniczego, to jak dla mnie jest ok. Bobby mi też się wydawało, że jest lipnie, ale po wymianie drążka jest bdb.


Mam dwa nowe drążki z końcówkami Lemfordera i nie wiele to pomogło.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Bobby Vintage napisał(a):
Z rzeczy które mnie wkurzają to brak możliwości włączenia ogrzewania tylnej szyby bez włączania nawiewu.


zmien clime na pokretla to mozliwosc takowa bedzie :cool:

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: e36 coupe 325i
Kod silnika: M50b25
Tak jak Bobby pisze, oraz dodatkowo dla mnie jest zbyt długi skok magla...nakręcić się trzeba jak ja pierdykam...jezdże głownie nowymi autami a e36 było zabawka i też troche porównanie z du**y wzięte, bo jak na tamte lata to jest genialne, ale na ta chwile jest dla mnie najslabsze z calego auta.

A co do awaryjnosci m50, to zapewne nie ma sie co tam psuc to prawda...dopoki sasiad w garazu nie zamontuje gazu i zamiast uszczelek da tasme izolacyjna :super: na szczescie juz wszystko ogarniete :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 22:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
adriank88 napisał(a):
Tak jak Bobby pisze, oraz dodatkowo dla mnie jest zbyt długi skok magla...nakręcić się trzeba jak ja pierdykam...jezdże głownie nowymi autami a e36 było zabawka i też troche porównanie z du**y wzięte, bo jak na tamte lata to jest genialne, ale na ta chwile jest dla mnie najslabsze z calego auta.

A co do awaryjnosci m50, to zapewne nie ma sie co tam psuc to prawda...dopoki sasiad w garazu nie zamontuje gazu i zamiast uszczelek da tasme izolacyjna :super: na szczescie juz wszystko ogarniete :)



To fakt magiel powinien być krótszy tak jak w M3. Przynajmniej w wersjach Coupe z mocniejszymi silnikami.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 01:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jak byscie wiecej latali po trasach a nie po stolicy to by wam pasowalo :P Ja jezdzilem trojka w malym miescie i spo ro na trasie. Zlego slowa na uklad kierowniczy nie moge powiedziec. Tez mialem okazje pojezdzic kilkoma nowymi autami, choc akurat nie alfa. Zadne z nich nie bylo wyraznie lepsze pod wzgledam pracy ukl. kierowniczego niz moja trojka. Nie wykluczam ze poprzedni wlasciciel zregenorowal magiel i wymienil drazki, bo ja sie do tego nie odtykalem. Felgi i opoony tez mialem tip top. Moze to jest kluczowa sprawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL