BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E36 Problem z gazem i obrotami...
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 17:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57D30
Lukasz_S, chyba to nie mój cytat ale wiemy o co chodzi.

A Mefistofeles91, słuchaj kolegów nikt tu nie bredzi i na darmo nie wypisuje głupot :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 Problem z gazem i obrotami...
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 46
Lokalizacja: Pleszew
Moje BMW: E36
Kod silnika: m50b20
Lukasz_S napisał(a):
Mefistofeles91 napisał(a):
Czy mógł byś mi powiedzieć jak to dokładnie działa? bo włącza się przy temp silnika jak już wychodzi z niebieskiego pola...

Reduktor jest wpięty do układu chłodzenia. Sprawny układ chłodzenia ogrzewa reduktor (jakbyś
przeczytał instrukcje obsługi swojej instalacji to byś wiedział, że jest to niezbędne do działania gazu)
Czujnik jest tak jak mówiłem wcześniej na reduktorze i jeśli płyn chłodniczy ogrzeje reduktor do zadanej
temp to wtedy auto przełączy Ci się na gaz. Napisałem Ci w pierwszym moim poście, żebyś naprawił
układ chłodzenia, bo to on jest powodem nie przełączania się na gaz, a Ty dalej czepiasz się tego gazu!

Napiszę jeszcze raz.
Napraw układ chłodzenia a gaz zacznie działać. Dziękuje dobranoc


A więc tak kolego ;) wymieniłem dziś termostat wlałem nowy płyn i zaczął krążyć po chłodnicy etc :D :) gaz się już normalnie włącza działa nawiew i wgl wszystko :)
Dziekuję wszystkim za pomoc :) Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 Problem z gazem i obrotami...
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Czyli miałeś zapowietrzony układ chłodzenia. Warto jest zlokalizować przyczynę zapowietrzenia. Może gdzieś wyciek jest, albo uszczelka pod głowicą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 Problem z gazem i obrotami...
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 23:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 46
Lokalizacja: Pleszew
Moje BMW: E36
Kod silnika: m50b20
zmp3 napisał(a):
Lukasz_S, chyba to nie mój cytat ale wiemy o co chodzi.

A Mefistofeles91, słuchaj kolegów nikt tu nie bredzi i na darmo nie wypisuje głupot :)



Czy ja powiedzialem ze ktos wypisuje glupoty? poprostu zrobilem co zrobilem i jest jak mialo byc... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL