BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 13:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 11:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Witam,

Na wstępnie sory za temat o VAG na naszym forum, ale potrzebuję jakiś namiar na speca od VW/Audi.
Dokładnie chodzi o silnik 2.0 TDI.

chcę obejrzeć auto, ale zielonego pojęcia nie mam co i jak:)

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Ostatnio edytowano 27 stycznia 2012, 15:18 przez BIGPUN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW / AUDI - pomoc speca - silnik 2.0 TDI
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 13:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
140 czy 170 konny?

Bo te 140 km ponoć niezbyt udane - przez mikropęknięcia głowic..

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW / AUDI - pomoc speca - silnik 2.0 TDI
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
no właśnie 140...

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW / AUDI - pomoc speca - silnik 2.0 TDI
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 885
Lokalizacja: z duzego pokoju
KaroleK napisał(a):
Bo te 140 km ponoć niezbyt udane - przez mikropęknięcia głowic..


Zalezy od kodu silnika i tylko te z poczatku produkcji.

_________________
Obrazek
Bald Mein Wagen ;)
http://www.youtube.com/embed/ixuicqPQY9Q?rel=0
http://www.youtube.com/watch?v=CQcVJsNxPNs


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW / AUDI - pomoc speca - silnik 2.0 TDI
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: Konin/Wrocław
Moje BMW: e30
Kod silnika: 2jz
chyba od końca 2007 roku wyeliminowali te felerne silniki

_________________
PROGRAMOWANIE KODOWANIE DIAGNOSTYKA CHIP TUNING/ TUNING MECHANICZNY - WLKP, DOLNY ŚLĄSK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Może jest ktoś chętny do obejrzenia razem auta
najlepiej z okolic Ciechanowa lub Mławy.

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ja chetnie Ci pomoge, znam mechanika, ktory kiedys pracowal w ASO skody, mam znajomych na stacjach diagnostycznych, mam kumpla ktory na prawde wiele moze powiedziec o ogladanym aucie. Jeszcze sie nie zawiodlem na jego opinii. Jak bardzo potrzebujesz to moge nawet pozyczyc cdif od kolegi. W razie czego daj znac na pw, numer do mnie masz na stronie o opornikach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 510
Moje BMW: e46Ci SOLD!
Kod silnika: M43TU B19
KaroleK napisał(a):
140 czy 170 konny? Bo te 140 km ponoć niezbyt udane - przez mikropęknięcia głowic..

partii napisał(a):
Zalezy od kodu silnika i tylko te z poczatku produkcji.


Ja mam taki w domu i nie mam problemów, przebieg ori 130tkm i powiem co powiedział mi mechanik, jak dbasz to duze mniejsze prawdobodobienstwo ze ci sie cos stanie regularność na 1 miejscu, ale jest jeszcze jakis dups w smarowaniu nie wiem dokładnie ale on powiedział ze lepiej wymienic cos tam w misce czy gdzies wtedy lepiej.

I jezcze jedno te silniki muszą na każdym biegu ciągnąć tak samo od początku do konca, od 1 do 6 biegu jak tak nie jest to coś jest nie halo tak powiedział mi znajomy mechanik Pasjonata Vaga i posiadacz a4 b7 z BLB pod maska bo o tym silniku mówimy nie?

Nie ma nigdzie ASO w poblizu? Zalatw oczywiści kabel i oprogramowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 15:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jest skoda na wylocie z ciechanowa na plonsk, jest seat na mlawskiej. Dobry komputer mozna podlaczyc taniej niz u nich, nie sadze zeby mieli jakies ogromne doswiadczenie z tymi silnikami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
MATTU_113 napisał(a):
ale jest jeszcze jakis dups w smarowaniu nie wiem dokładnie ale on powiedział ze lepiej wymienic cos tam w misce czy gdzies wtedy lepiej.

tak zamiana łańcucha na zębatki w ASO 5500 zl
i nie mozna juz kupic starego zestawu naprawczego, audi je wycofalo

MATTU_113 napisał(a):
posiadacz a4 b7 z BLB pod maska bo o tym silniku mówimy nie?

dokładnie tak

@ded myślę że jak będę jechał to na pewno do Ciebie zadzwonie. w takich sytuacjach mam problemy z zimną krwią.

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 16:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 510
Moje BMW: e46Ci SOLD!
Kod silnika: M43TU B19
BIGPUN napisał(a):
MATTU_113 napisał(a): ale jest jeszcze jakis dups w smarowaniu nie wiem dokładnie ale on powiedział ze lepiej wymienic cos tam w misce czy gdzies wtedy lepiej.tak zamiana łańcucha na zębatki w ASO 5500 zli nie mozna juz kupic starego zestawu naprawczego, audi je wycofalo


Właśnie nie bo on mówił że koszt zamej części to około 300-400pln i do tgo wymiana jakieś 100, to była nie wiem czy jakaś przekładka czy zawór kurde nie pamietam, powinienem sie dzisiaj z nim widzieć więc zapytam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW / AUDI - pomoc speca - silnik 2.0 TDI
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 16:32 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15877
OnlieSt napisał(a):
chyba od końca 2007 roku wyeliminowali te felerne silniki



2.0 TDI PD ( pompowtryskiwacze) zastąpiono 2.0 TDI CR to problemów było mniej.



BLB to PD.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 16:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
Brat ma a6 c6 2.0tdi(od nowosci) , narazie 70tkm przebiegu i 0 problemow, z głowicami jest problem w pierwszych latach produkcji, jest tez problem z zacierającymi się napędami pompy olejowej-słynne tzw.imbusiki , duzo sie mozna dowiedziec na temat tego silnika na forum Audi Klub Polska .

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 17:37 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5375
Moje BMW: Giulia Veloce
Ostatnio byłem na serwisie i rozmawiałem z posiadaczem Passata 2.0 w dieslu. Mówił, że głowicę robili mu już po 40tys km...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 18:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 222
Lokalizacja: Gd
BIGPUN napisał(a):
Dokładnie chodzi o silnik 2.0 TDI


Musisz podać oznaczenie silnika bo znając tylko moc 140km za dużo powiedzieć nie można na temat tego silnika..

BIGPUN napisał(a):
MATTU_113 napisał(a):
posiadacz a4 b7 z BLB pod maska bo o tym silniku mówimy nie?

dokładnie tak

Czyli jesteś pewny, że chodzi o silnik BLB?


Ostatnio edytowano 27 stycznia 2012, 19:24 przez Mariano, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 18:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 510
Moje BMW: e46Ci SOLD!
Kod silnika: M43TU B19
Mój ojciec w b7 z 2005 ma blb

http://www.audiklub.org/silniki.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 18:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Mariano napisał(a):
Czyli jesteś pewny, że chodzi o silnik BLB?

tak zdekodowałem VIN

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 18:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 510
Moje BMW: e46Ci SOLD!
Kod silnika: M43TU B19
Zaczerpniete z innego forum
"Kilka slow o 2.0 TDI
- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz).
Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 22:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: Konin/Wrocław
Moje BMW: e30
Kod silnika: 2jz
myśle że kwestia tego jak auto jest zadbane u mnie w rodzinie jest kilka takich pasków i nawet ktoś ma dwa jeden 2009r drugi 2007 ale ten starszy i z zadnym nie ma problemu od 2lat ale auta dbane więc myśle że konkretna diagnostyka dużo powie

_________________
PROGRAMOWANIE KODOWANIE DIAGNOSTYKA CHIP TUNING/ TUNING MECHANICZNY - WLKP, DOLNY ŚLĄSK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: VW/AUDI - pomoc speca - silnik 2.0TDI - MŁAWA lub CIECHANÓW
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
jak to ostatnio gdzieś czytałem , kiedyś audi miało problem z zawieszeniem a silniki diesla 1.9 były nie do zdarcia a teraz jest na odwrót zawieszenia sa ok ale niestety 2.0 tdi są awaryjne, znajomy z Q5 miał sporo kłopotów :(

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 114 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL